Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Geloof er ook niks van. Rockstar moet et eerst zelf bevestigen imo.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    jep das wel jammer.. als er dan nog maar wel heli's inzitten. en over dat hij zegt: "Maybe here, things will be different" dat dat iets meer betekend zei ik ook al eerder want onderaan zo'n mail van Rockstar aan pers/gamesites (behalve XBW volgens mij) stond "things will be different". En ik ben benieuwd wat ze met dat new level of freedom bedoelen.

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    vliegtuigen is juist het leukste :mad: hopelijk blijven de vliegende auto's

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat was een cheat. 8)

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    als er echt geen vliegtuigen zijn kan je ze meschien later in de game wel downloaden op marketplace

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou geweldig zijn :thumbs:
    Als verrassing ze er niet in doen en na 2 dagen op marketplace zetten :+

7. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee want als het klopt is de reden de world trade center dus komt het er niet in.. maar ik hoop dat het niet klopt want vliegtuigen zijn wel het vetste

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    alleen als het gratis is anders is het echt afzetterij

9. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou het nog zijn :lol:

10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja, auto's en bussen zullen ook niet in de game verschijnen. Wegens bomaanslagen vond Rockstar het niet toepasselijk autos erin te stoppen.
    Jammer ja dat is zeker, maar dat laat de pret niet drukken we kunnen altijd nog de benenwagen nemen.

11. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mag ook niet meer, bomgordels
    er zitten alleen nog fietsen in

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee ook niet. Een fiets kan de tram laten ontsporen :{

13. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mogen er wel trams in die kunnen tog ontsporen

14. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    zo te lezen weten jullie het al, toch nog even de UPDATE voor de luie mensen onder ons ;)

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5250

Update:
    Naast de al gegeven feiten voorziet Game Informer ons van nog meer nieuws. Zo meldt het tijdschrift dat GTA IV geen vliegtuigen zal ondersteunen. Of dit te maken heeft met de hardware of met 11 september (GTA IV speelt zich af in New York) is niet bekend. Eerder moest Rockstar de vliegtuigen al schrappen in GTA III, die zich ook in ‘Liberty City’ afspeelde.

Verder zullen de drie gebieden van de vorige generatie GTA spellen niet allemaal in GTA IV zitten. Het spel zal zich namelijk alleen in New York afspelen. Hoewel dit misschien negatief klinkt, is dat niet zo. GTA IV wordt namelijk groter dan GTA: San Andreas.

Jammer van die vliegtuigen ja... Maar wel cool dat NY dus wel groter word dan GTA SA

EDIT:

Zie net dat Dazlindragon mij voor was |:-

Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    als er geen vliegtuigen in zitten koop ik hem niet, vind dit zo'n onzin maak het dan veel minder mooi. maar als je een mooi spel hebt waar alle leuke dingen uit zijn hoeft het van mij niet. maar zoals gezegt het is niet bevestigd

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat wordt dus weer flinke stukken rijden met de auto... Waar ik al een schijthekel aan had in SA, en nu word LC dus nóg groter :9

Ik hoop trouwens nog steeds héel erg dat de parachute weer aanwezig is.

Vind het wel jammer dat ze alle dingen eruit halen, die "heel erg criminele dingen kunnen veroorzaken", terwijl je zelf een soort terrorist bent, die rondloopt in een fictief NY :eek: Eigenlijk best wel krom.

17. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af waar de grens gaat liggen qua groote van het spel, ik vond SA al onmetelijk... Niet dat ik dat nou erg vind als er maar veel verschillende soorten terreinen zijn zoals in SA, dan is het wel cool. Kort gezegd, hoop niet dat het hele spel alleen maar de city is van NY, maar dus ook de buitengebieden

18. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er wat te doen is niet als in san andreas daar kon je alleen missies verder bijna niks.. ik vind het niet erg dat ze de map nog groter hebben gemaakt
    meer te ontdekken\o/

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Je avatar verklaart je ware aard! Taliban, pak hem! :+

20. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog wat meer info:

Bron: http://www.insidegamer.nl/playstation3/grandtheftautoiv/nieuws/14746/Meer-informatie-omtrent-GTA-IV-uitgelekt.html

Meer informatie omtrent GTA IV uitgelekt

Nieuws | 10 april 2007 - Een lezer van het Amerikaanse blad Game Informer heeft het mei-nummer, met daarin een tien pagina's tellende special over Grand Theft Auto IV, eerder in handen weten te krijgen, met als gevolg dat er een aantal nieuwigheden omtrent de game zijn uitgelekt. De belanrgijkste punten:

* De naam van de hoofdpersoon uit de trailer is Niko Bellic, en waarschijnlijk is hij van Kroatische of Servische afkomst.
    * Ergens in de toekomst zal de multiplayer van Grand Theft Auto IV officiëel aangekondigd worden.
    * Spelers krijgen in het spel beschikking over een mobiele telefoon om opdrachtgevers en andere contacten te kunnen bereiken.
    * In Grand Theft Auto IV zullen geen vliegtuigen voorkomen. Dit omdat het spel zich maar in één stad afspeelt.
    * De speler zal vrijer zijn in Grand Theft Auto IV en zal ook meer keuzes kunnen maken. Toch kunnen er nog steeds opdrachten worden aangenomen.
    * Het verhaal zal meerdere verlopen en einden kennen, afhankelijk van de speler, en ook zal de opzet van het verhaal sterk afwijken van eerdere delen uit de serie.

Foto's van het tijdschrift zijn hier te bekijken. GTA IV staat gepland voor een release op 19 oktober dit jaar.

Geplaatst op dinsdag 10 april 2007 om 22:52 door Korneel de Ruiter - Bron: Computer and Video Games

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina