Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    @ SamNL ik ga vanaaf even een nachtje doortrekken dus als je zin hebt om die coop achievement te halen, moeten we even een goede server vinden, mijne is brak :p

    @Toxito: ik zat al te wachten. kom vanaaf ook...:)
     
  2. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer er ook te zijn vanavond. Stuur me dan een invite Shortbull, ik sta in je friendlist;)
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    altijd. :)
     
  4. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er vanaaf ook bij. Ik ben rond half 9 online. Ik wil eventueel ook wel hosten!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik wil deze game denk ik aanschaffen, maar ben niet helemaal op de hoogte van het type spel.

    Is dit nou een TPS of een FPS?

    Kan ik het spel ook permanent in FPS spelen, of moet ik switchen tussen beide opties?

    En is de game niet te moeilijk qua besturing met al die higtech schermpjes, apparatuur en dat soort dingen?

    En of iemand mij iets kan uitleggen over de singleplayer, spoilers boeien met niet. Aub help!!!

    Zijn de achievements ook moelijk om te halen, zo verschrikkelijk goed ben ik niet in gamen???
     
  6. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    TPS & FPS tegelijk... Afhankelijk van hoe je je wapen gebruikt en ook maar net of de camera wel/niet achter je kan hangen (zoals op een hoek).

    Achievements zijn goed te doen; staat al veel over te lezen op verschillende forums, de high-tech meuk wen je binnen een paar minuten aan en de singleplayer kan je redelijk simpel uitspelen. Desnoods begin je op het makkelijkste level en ga je het daarna nog een proberen moeilijker.
     
  7. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik net online gespeeld met een man of 12 ofzo. Heb ik aan het eind 11 kills en de winnaar 12 en hij is 18 keer doodgeschoten en ik 0 keer...

    Lekker krom.
     
  8. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Officieel is GRAW een TPS ;)

    Je kan hem ook instellen als FPS maar ten eerste ziet het er niet uit en ten 2e speelt het niet lekker.

    Achievments zijn goed te doen zitten wel een paar lastige tussen.
     
  9. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt toch wel mee? De moeilijkste lijken me namelijk de Secondary Achievements en die speciale die je in de singleplayer kan doen zoals HawkEye.

    Voor de rest is online puur een kwestie van veel spelen en/of zelf game-rooms maken...
     
  10. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    60 min defend is aardig pittig :p
    die quick mission achievments zijn echt te simpel had ze allemaal in 2 missies.;)

    Co-op missies en dan perfect halen zijn ook wel lastig maar met de juiste mensen haal je ze wel.
     
  11. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Coop & perfect is een eitje... Je moet alleen niet als een stel Rambo's proberen binnen 15 minuten het level te halen. De maximale tijd van 60 minuten is meer dan genoeg om rustig met de UAV te scannen, rustig te lopen en tactisch bezig te zijn.
     
  12. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Max3400

    En het probleem is dat je te vaak bij rambo's terechtkomt. Je moet gewoon proberen iemand te vinden die het op dezelfde manier speelt als jou en het ook rustig kan halen zonder Rambo acties.

    En als je bikerblader in je game hebt zitten haal je de missie zoiezo :lol:
     
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Vorige week gekocht, geweldige game!
    Zowel singleplayer als multiplayer zijn uitmuntend in elkaar gezet.

    Feel free om me aan je friendslist toe te voegen als je het spel vaak speelt . :)
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    BikerBlade is Meester :+

    maar de meeste missies hebben we met z'n tweeen gedaan :+

    BTW:Ik heb alle achievements van GRAW2... 8)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  15. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Las op het forum van ubisoft waar ik toevallig kwam dat deze game een hoop 360's molt.
    Maar ik heb nog nooit poblemen gehad en hier nog wat over gelezen wie heeft er problemen met deze game
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hartelijk bedankt, dan ga ik de game maar eens aanschaffen denk ik. ;-) Wat is het toch een leven hier dat je met al je game vragen op XBW terecht kan. ;) 8)
     
  17. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle achievements, dat lukt mij nooit. Mooi gedaan Shortbull
     
  18. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik... Vanaf dag 1 ging het van kwaad tot erger... 1 vastloper... 2 vastlopers... 6 vastlopers... Soms startte de game niet meer op. Maar volgens mij lag dat gedeeltelijk aan mijn 360 want ook Viva Pinata gaf steeds een frozen beeld.
     
  19. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle achievements? Netjes! Ik wil de 60 minute defender nog halen en de team veteran. Dan heb ik alle belangrijke achievements in mijn ogen. De Mission matches waar je bommen moet plaatsen worden bijna toch nooit gespeeld. En de Solo en co-op veteran duurt mij iets te lang :p
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    alle achievements zijn erg goed te doen en voor sommige bestaan ook weer trucjes heb ik inmiddels gehoord , zo ook dus voor die defend achievement...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina