Ja idd maar eerst maar eens deze CL afmaken waarom trouwens een eufa cup? Doe gewoon een WK ofzo, of weer CL, leukere teams Btw mijn team is in het echt ff afgemaakt door manchester, 7-1 wint ManU nu van As Roma
jongens ik had jullie graag een pak slaag willen geven maar mijn xbox 360 heeft het begeven met de rode lichtjes, tot de volgende toernooi!
vage shit,,bij mij was dat paar weken geleden ook omdatk de voeding liet vallen allemaal rode lampjes enz maar hij doet het tot nu toe nog gewoon goed
AS Roma --> Jasphur Barcelona --> Jerooney Kunnen jullie vandaag onze pot spelen laat maar effe een tijd weten
ik zat net te kijken naar de uitslagen en zag dat alle favorieten clubs ongeveer hebben verloren. Het waren we allemaal spannende wedstrijden met maximaal 1 doelpunt verschil. De uitzondering is natuurlijk de wedstrijd ac milan- lyon wat waarliefst 5-0 werd. I iedereen veel succes in de 2de speelronde en speel je wedstrijden op tijd, graag nog eerder zodat we snel verder kunnen
wie is bayern munchen? want daar moet ik nu tegen, moet je maar even zeggen of pm sturen wanneer het je het beste uitkomt. (ik ben arsenal)
dat kan je zien op: http://pes6cl.blogspot.com/ maar om je vraag te beantwoorden xbw: t-ayfun gamertag: o0tayfun0o
het, zoals het hoort, weer is een lekker dagje om ajax van het veld te tikken en deze keer werd het maarliefst: ajax 1-8 inter 1ste wedstrijd speelronde 2 gespeeld door poule b
ik moet hele week van half 3 smiddags tot savonds 11 werke dus tenzij je niet voor 2 uur smiddags kan dan word het of vrijdag avond of int weekend
de uitslag gisteravond Olimpique Lyon - Liverpool 3 - 1 was blij dat mijn keeper een goede dag had dik verdiend aapmike
afgetikt werd ik niet, je bent er 8 keer doorheen gekomen.., allemaal er in,, ik 4 kansen, en 1 erin..