neem aan dat je alleen met je xboxmailadres kan inloggen want hij laat zien op je msn(pc) welke game je speelt, en die ben je weer aan het spelen met je gametag. Vind het ook raar dat je je mail niet zomaar kan veranderen
Ik denk dat als je twee aparte Live ID's hebt (dus één Live ID voor xbox en een aparte voor msn) dat je dan niet deze naast elkaar kan gebruiken op de xbox360. Dan zal je dus of je gamertag moeten overzetten naar je [Live Messenger] Live ID (als dat uberhaupt al kan) of je msn vrienden allemaal toevoegen op je [Xbox] Live ID.
ja en dat is het probleem van xbox live op dit moment eenmaal een email adres gekozen dan zit je vast aan je email adres en dat is zeker net handig, ik zit nu vast aan een email adres dat ik niet meer gebruik en waarop ik geen msn heb dus heel jammer, iets microsoft zeker iets ana moet doen
blijkt dat ik (gelukkig) fout was: - Your GamerTag is not automatically synced to your MSN details, you are given the option to sign in with any name that you have. (So, you aren’t stuck with an outdated MSN name that you used to make the XBL GamerTag with). http://www.gamertagradio.com/vbportal/forums/showthread.php?t=3876
Dat is goed nieuws! Niet dat het voor mij van toepassing is, ik sta op Xbox Live ingeschreven met het emailadres dat ik ook gebruik voor MSN.
kijk! dat is dus wat ik even wou horen en wat dus waarschijnlijk waar is want de e-mail waar mijn gamertag aan gekoppeld is, niemand anders heeft die van mij behalve mezelf dus is het gelukkig beter dat ik met me standaard email ook kan inloggen als ik mijn gamertag insign
Ik ben dom, ik snap het niet. Ik heb mn xbl account gekoppeld aan mn vades msn. Dus hiermee kan ik hem overzetten naar mijn eigen acciount?
Ahahahaa lekker hoor dat was zowat de enigste ding dat alles zou verpesten... gelukkig heeft Microsoft aans ons gedacht . En Striker jah je kan je eigen msn gebruiken cool he . Ps: de link doet het niet meer ?
Oh oke thankss maar het was dus echt officieel ?of heeft microsoft het verwijderd omdat het niet waar was?
Zou het nu met die nieuwe codecs eindelijk mogelijk zijn om uitzending gemist te bekijken ??, dat zou wel heel mooi zijn.
Nee, ze zeggen dat je met ieder e-mailadres op MSN kan. Je hoeft niet per se in te loggen op het e-mailadres wat is ingevoerd om de gamertag mee te activeren.
hoop wel dat er een x een update komt voor het message verzenden, telkens moet ik als ik iedereen iets wil verzenden A,beneden,A,beneden..en dat 100x. het zou fijn zijn als je gewoon 1 knop kon indrukken die alles selecteerd.
Yeheeee! Thanks voor de bevestiging! Microsoft pwned Nu nog dat toetsenboardje beetje normaal geprijst maken & ik ben een tevreden man
wss is dit al gevraagd maar als je dan op je xbox op messenger zit.. ziet degene waarmee je praat dan je gamertag of je normale msn naam?