Nou..de verbinding van alpine2009 is niet echt goed. Ik heb ook al tegen hem gespeeld en de internetverbinding is ongeveer 5 keer verbroken. Dus vandaar mijn vraag aan Alpine.
toen ik tegen hem speelde werd de verbinding de 1ste 3x verbroken, daarna ging het perfect!, bij 49min stopte we omdat we bij +-90min totaal zaten, maar toen hadden we wel hele potje kunnen spelen
gisteren FC Utrecht - NEC Nijmegen 0 - 2 doelpuntenmakers barreto en denneboom gele kaart voor keller fc utrecht
Nieuwe competitie Hallo allemaal, Het lijkt me leuk om ook mee te doen aan deze competitie, dus mijn vraag is wanneer begint de nieuwe competitie of kan ik nog gewoon instappen MVG Azimuth
Hey, Rubin1972 is my neighbor. He has been out of town for eastern. He will be back tonite. Hi brother, my borther in law, uses regularly that gt. He will come to my place tonite to watch Bayer - Milan. Maybe at that time u can play from my GT. Let me now (write to me, he only has access to the other GT from his bro´s house 10 miles away from where he lives).
Afayouth Welkom, Heracles is voor jou. Check de link in mijn sig voor het spelschema. Veel succes en uiteraard veel plezier.