Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gwn net als in echt kijken hoe je spler ervoor staat en hoe de bal rolt en je kan ook tijdens het schieten RT ingedrukt houden dan schiet je met binnenkant voet.
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    hoe je het ook went of keert, schieten in de 360 versie is achteruit gegaan. Soms tap je heel kort de schiet button, dan vliegt de meter alsnog volg. Dit gebeurt vaak als je voor lege goal staat.
    En ook wanneer er een tegenstander net voor je schot een sliding maakt dan schiet hij ook hoog over. Dit is zo nep, want ik de schiet meter is helemaal niet vol en nog schiet hij hoog over, alleen om het been vd tegenstander te ontwijken. Schiet dan op zn minst tegen het been vd tegenstander zodat ik nog kans maak in de rebound, maar nee hoor de computer controleert een beetje teveel dingen in dit deel.
     
  3. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt best mee man,, in begin is het kut maar later gaat prima,
    als je beetje recht voor goal staat en balkje is ong halfvol gaatie echt niet over..

    Enige wat kut is is stiften, ik stift ze honderd meter over de goal heen man
     
  4. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    het wippertje is ook veel fijner dan de lob nadat je hebt geschoten RT inhouden die zijn egt lekker
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ja, lobjes gaan meestal meters over, of recht in de handen van de keeper, ik vind X en daarna meteen LB veel fijner..
     
  6. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt zo kut als iemand de match verlaat , dan krijg ik ook op me profiel te staan van disconnect terwijl ik niet wegging :mad: is nu al 36 x ofzo
     
  7. Rebis

    Rebis Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Schieten

    Ik blijf toch heel veel overschieten. Net nog 2x van echt geen 3 meter afstand hard over..grmphh

    Spelen jullie trouwens met de D-pad of analoog-stick?

    alvast bedankt.
     
  8. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Das stom, daar heb ik geen last van.
    ik baal wel van het puntensysteem, win je 6 potjes achter elkaar, ben je 800 plekken geklommen, vervolgens verlies ik er 1, zak ik verdorrie 2000(!!!!) plekken. Dan gaat de lol er snel vanaf voor mij...:mad:
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als iemand anders Quit, dan komt er bij jouw helemaal niets bij te staan, mits je maar wacht totdat je de melding krijgt; Your Opponent has quit the match, youre the winner by default.

    Maar als jij al eerder weggaat door naar Dashboard te gaan, dan komt er inderdaad een Disconnect in je profiel. Je moet gewoon wachten totdat die tekst in beeld komt.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559

    Analoge stick, heb ik de meeste controle mee.
     
  11. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er toevallig iemand een lijst ofzo van spelers die nagemaakt zijn :) alvast bedankt
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nagemaakt? Hoe bedoel je.
     
  13. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Net als Ronaldinho die echt zijn bijvoorbeeld huntelaar is nep sneijder is echt enz
     
  14. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
     
  15. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij wat ik bedoel? ik neem aan van wel,
    zo ja je hebt zeker geen lijst
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik snap wat je bedoelt. Je wilt een lijst met de spelers die echt nagemaakt zijn in de game zelf, en niet standaard Pro Evo gezichten hebben? Dat zijn er best veel hoor. Om ze nou allemaal op te noemen.. Nee dank je.
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel een behoorlijke lijst zijn, de mannen van PES 6 hebben hier toch veel aandacht in gestopt en alle top spelers hebben een gezicht :thumbs:
     
  18. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik altijd Fifa kocht ben ik gewent aan zoon lijst die op Een forum stond;) ik dacht mischien heeft iemand die van pes 6 wel ;) maarja ken je Pique (Real Zaragoza) is een leuk spelertje
     
  19. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ik heb pes maar geen live. Wel gekocht zo ff geld overmaken. Dan matchen we wel tegen mekaar. Wel dat jij gaat winnen.
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik was het juist met rivanov eens, maar k begrijp nu wat je bedoelde, wat je ermee wilt is eigenlijk nog een veel grotere vraag want er valt niets te editten... en dan nog...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina