@ gotcha,
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Probeer het volgende:
- kijk ofdat er geen beschadigingen of vuil op de disk zit (dit lijkt me onwaarschijnlijk, omdat je een nieuwe hebt gekregen)
- Kijk ofdat je 360 niet in een krappe ruimte staat
- Kijk even of dat de tijd en datum goed staat (dit kan namelijk save game corrupties veroorzaken)
- Ga naar het memory menu in het system tab, en zorg ervoor dat je Hard Drive geselecteert is (dus gewoon geselecteerd, NIET HDD menu openen) en druk op de volgende knoppen: Y-X-X- linker bumper - rechter bumper -X-X. Je krijgt een vraag of dat je onderhoud wil uitvoeren op je hard drive, druk op yes. Hierna moet je alleen de auto-updates weer downloaden (er gaat GEEN verdere data zoals save games, verloren).
- Probeer je gamer profile te recoveren. Ga naar memory, Hard Drive, profiles, en druk op je gamer profile, druk op delete en druk op Profile Only (Doe profile only, anders verlies je je save games). Recover daarna je profile in de xbox live tab. (Je verliest GEEN enkele save game, verwijder wel eerst je profile voor je hem recovert).
- Probeer zonder HDD te spelen. Loopt hij ook vast zonder HDD, dan moet je de xbox support bellen. Loopt hij niet vast zonder HDD, ga dan naar de volgende stap.
- Mocht dit nog niet werken, dan zul je je save games moeten verwijderen. Heb je een memory unit, zet ze dan daarop, zodat als dat het probleem niet is, je ze altijd kunt terughalen. Heb je geen memory unit en wil je ze niet verwijderen, bel dan nu de xbox support (waarschijnlijk ben je als je hem dan moet opsturen, ze ook kwijt). Je save games verwijder je zo:
Ga naar system tab, memory, HDD, Games, selecteer de game, (dus niet openen) en druk op Y, dan doe je delete en dan heb je alle data van die ene game verwijderd.
EDIT: Iedereen die last heeft van: veel vastlopers, disconnecties, andere connectie problemen kan dit proberen.
Laatst bewerkt: 15 apr 2007