Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    wel lauwe site maar al anderhalve maand geleden gezien en sinds dien ook geen nieuwe info gezien
     
  3. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien is hij ook niet Xbox only maar komt hij ook op de PS3. Ben benieuwd waar hij er mooier uit zal zien.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Graphics zullen toch wel niet zo heel veel verschillen lijkt me op een goede HD TV. Het zal er mij meer om gaan, op welk systeem hij beter en soepeler draait.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    precies. en of de gameplay, los van ps3 of xbox 360, ook een beetje goed is.
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    2 nieuwe filmpjes op Gametrailers.com!
    Ziet er echt vet uit! Loopt ook soepel...zal nu bijna wel een keer gold zijn8)
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zien er zeker goed uit, maar soepel ?

    Nee.

    Aan de framerate moet nog gewerkt worden hoop ik.
     
  8. fractional

    fractional Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de filmpjes niet gezien maar het lijkt me dat ze de framerate van het filmpje niet aan hebben gepast op de framerate van het spel. Oftewel hij moet gaan interpoleren en dat ziet er meestal niet mooi uit. Tenzij ze precies de helft genomen hebben ofzo. (van 50 naar 25).

    Zo'n filmpje zegt dus niks over de framerate.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het ziet er zeker mooi uit, maar het grappige is wel dat dit er nog arcader uitziet als het verwijt wat RSC altijd kreeg. Damn en dan het geluid :mad: daar mogen ze echt wel wat aan doen op een next gen console, het lijken weer grasmaaiers te worden. Het crashen ziet er dan weer wel erg vet uit. :thumbs:
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Trailers zagen er wel ok uit. Het beuken in het ene filmpje vind ik wat minder, maar verder lijkt het me een uiterst vermakelijke game.
     
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    beuken was gaar idd, maar het zag er wel vet uit, en het liep idd soepel geen framerate problemen opgemerkt. Zeker halen dit spel :thumbs:
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja maar ik hoor jullie niet over het armzalige grasmaaier geluid, vinden jullie persoonlijk nou ook niet dat zoiets gewoon niet meer kan? Ik vind dat er met de komst van de next gen consoles echt wel wat meer tijd gestopt kan worden in een wat realistische auto geluid. Die grasmaaier periode is er al sinds de komst van nes/master system tot de xbox/ps2. Jammer als je het mij vraagt, want het is gewoon weg irritant geluid.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb het zitten kijken met geluid vrijwel uit, op school, dus niet goed op het geluid gelet.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik keek laatst een 720p trailer die te downloaden was op Marketplace, maar ik vond het er erg matig uitzien voor een game. Het leek wel Xbox 1 graphics. :eek:
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah ok naja als je straks thuis bent ofzo dan moet je maar eens met geluid luisteren.


    @Dazlindragon
    Dan moet je even die gameplay videotjes van www.gametrailers.com kijken, dan kan je zien dat de oude xbox dit denk ik niet aan zou kunnen.
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    geluid is idd vrij fop ja! :'-(
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat een tyfus geluid zeg. En ik weet niet of mijn pc te traag is om om die filmpjes goed af te spelen, maar ze draaien ook voor geen meter.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, geluid viel inderdaad tegen. Normaal ben ik niet zo een mierenneuker op gebied van geluid. Nou had ik het idee dat het bekijken van de trailers zonder geluid me meer voldoening gaf dan het bekijken ervan met geluid, wat niet zo hoort te mogen zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina