Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

Remco Guest

Een kras op de game misschien?;)

2. Remco

Remco Guest

Ja volgens mij wel, hij is dik stoer8)

3. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Gambattles.com kan je toch wel een betrouwbare bron noemen O-)

Zelf vind ik 1000 punten ook wel erg veel, toch zal ik hem zeker downloaden (al kost ie 2000 punten):)

Speel hem al 5 maanden en nog steeds een geweldige game:thumbs:

@Rumast - o ja dubbelposten is niet toegestaan, gebruik dan ff de edit knop;)

Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, 2000 punten vind ik wel erg veel hoor. Maar ik ben het met je eens dat het spel helemaal top is!

ps. 'wannabemod' kom je nu online? :9

Lees nu trouwens pas je eerdere bericht dat de nieuwe maps op 18 april uitkomen en voor 1000 MS Points. Hopelijk houden ze zichzelf nu wel aan die datum.

5. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst me moeder voor van alles uitmaken en nu dit weer......:mad: O o o wat ben en blijf jij toch een nare jongen :9 :cool: :D :):

Tot snel online pikkie _0/

6. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Kom nu online dan. Dan 'vechten' we het uit! :b:

Maarre de europese Gamebattles ladder ligt er bijna uit. Als clan zitten we echt te twijfelen welke ladder we moeten joinen. Paniczoom lijkt ons meer voor de fun, terwijl we toch serieus matches willen spelen. We hebben ons voorlopig ingeschreven op teamcompete. Heeft iemand anders nog alternatieven?

7. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog aan het werk tot 19.00, dus dat "vechten" zal nu niet gaan. ;)

Op teamcompete zitten heeeelveeeel clans die nog moeten "groeien". Ik bedoel veel clans hebben maar 1 persoon als member. Wij zijn daar al wel aangemeld. Paniczoom had circa 1 maand geleden nog geen RB6:V ladder toch?

Wij hebben nog een aantal matches staan op Gamebattles hoor...... zouden we die dan nog wel kunnen spelen?? Weet jij een datum wanneer GB.com eruit gaat?

8. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Werkte ik maar op het forum van xboxworld.nl 8)

Ja, wij ook maar dat klinkt dus ook al niet serieus... =(

Zoals je hier kunt zien is er sinds kort een ladder, maar is er ook nog niemand begonnen.

Ik dacht eigenlijk dat die al dicht was. Het was het winter seizoen en het lente/zomer seizoen is vorige week begonnen. Wat ik niet snap, is waarom wij ons daar niet in kunnen schrijven. Of kan dat wel?

Edit: Nu ik er even over nadenk. Waarschijnlijk kunnen alleen amerikaanse clans zich daar inschrijven. In het winter seizoen was dat gescheiden, met amerikanen en europeanen. Nu hebben ze voor het zomer seizoen alleen nog maar een ladder voor de mensen aan de andere kant van de oceaan. Discriminatie! In plaats van dat ze 'iedereen' in één ladder gooien...

9. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik op gamebattles gaan spelen, dat is de enige ladder die actief is (geweest). Op teamcompete is er geen scheiding tussen europa/amerika. Paniczoom is net nieuw en werkt nog voor geen meter vind ik en hij is nog nooit actief geweest.

10. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Vegas' Red Edition komt volgende week donderdag
    Nieuws | 11 april 2007 - In de laatste preview van IGN over Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas' Player's Pack Red Edition, onthult de website dat de releasedatum eindelijk definitief is geworden.

Vanaf volgende week donderdag (18 april) zul je voor minder dan 1000 Microsoft points de nieuwe content kunnen gaan downloaden. Hoeveel de download precies gaat kosten, is nog niet bekend.

Geplaatst op woensdag 11 april 2007 om 00:37 door Jeffrey van Maurik - Bron: IGN
    http://www.insidegamer.nl

dus voor minder . volgende week ag het schiet op ;)

11. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    minder dan 1000 ms points dat klinkt al stukken beter :)

12. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    we zullen moeten afwachten , ben wel blij dat ie eindelijk er aan zit te komen....

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jup jup... maar denk wel dat ik gewoon op 1000 moet rekenen, maargoed no problemo! moet toch nog MS points kopen. hoewel ik het eigelijk beetje oplichterij vindt maargoed je moet er wat voorover hebben:thumbs::b:

14. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    vind de prijs ook wel wat minder maar dat heb ik er als echte fan toch nog wel voor over......

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    precies, dat zeg ik ook:b: je moet er iets voorover hebben

16. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Gamebattles stopt, toch? Dan kunnen europeanen toch niet meer daarop spelen. Of heb ik dat verkeerd begrepen?

17. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Je begrijpt wel meer dingen niet zo goed, maar daar heb jij geen last van }:] ;)

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    het is wel een slimme actie, in de demo werd het leukste level met de leukste gamemode beschikbaar, dus iedereen was geinterreseerd in de game, het was dus wel een teleurstelling dat de andere levels beduidend minder zijn...
    maarja dat ene level maakt het wel helemaal goed!

19. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    uhhh oke?!?

het level uit de demo is de minste in mijn ogen uit het spel.......het spel zelf valt weinig op aan te merken , is gewoon top en dat zijn erg veel mensen met mij eens....ik zelf kan je teleur stelling dan ook totaal niet begrijpen....

20. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo nooit gespeeld, welk level is dat dan??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina