Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    welke console is een uit de kluiten gewassen fohn??

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    de xbox360

3. Cybercon

Cybercon Guest

Ik post ze hier maar ook, want de nieuwe screens van Heavenly Sword wil ik ook met jullie delen. Enjoy :)

Nieuwe screens van Heavenly Sword

4. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, that chick is lookin fine! 8) \o/ Zonder twijfel voor mij een reden om de PS3 aan te schaffen. :)

Zou ook leuk zijn als je er eens wat argumenten bij zou vermelden.

Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  5. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach kom zeg, de 360 maakt tering veel lawaai. Je hoort het amper als je eenmaal bezig bent, maar het is niet te zuinig als je hoort wat voor stofzuiger het af en toe is.

:mad: niet lief

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ninja Gaiden op de Xbox ziet er eerlijk gezegd beter uit, alleen ziet de omgeving in Heavenly Sword er groter uit.

7. Cybercon

Cybercon Guest

Hoewel Ninja Gaiden er inderdaad prachtig uit zag kun je niet ontkennen dat Heavenly Sword een klasse indrukwekkender is. Met name de enorme detail van de omgevingen en de maincharacter is toch iets waar Ninja Gaiden niet aan kan tippen.

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik gaf alleen maar antwoord op iemand ze vraag :)

9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop gewoon de xbox360.
    De Wii lijkt me wel leuk maar voor 1 maandje, daarna ben je uitgekeken en de ps3 vind ik te duur _0/

10. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag heerlijk Resistance en daarna GoW Annex zitten spelen, heerlijk om beiden consoles naast elkaar te hebben staan\o/

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het eerlijk gezegd nogal een downgrade tov de laatste screens een paar weken geleden... Waar zijn de textures??
    Wat is er met dat touw gebeurt waar ze eerst over gleed? Is een plat touwtje zonder textures geworden....
    Kameo ziet er op sommige vlakken mijn inziens mooier uit....

Edit: Misschien dat deze pics van een vroeger build zijn dan de laatste shots een aantal weken geleden, dat zou veel verklaren want deze shots halen het niet bij de eerderen.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mwah, vind dit niet echt een downgrade (daarnaast vind ik de screens van Cybercon er ook gewoon heerlijk uitzien hoor!).

Ik denk dat we op de E3 veel meer duidelijkheid zullen krijgen over de huidige grafische toestand, we zullen zien. :)

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als de main character female is kan ik de game al niet meer spelen. Vrouwen die aars schoppen is voor mij iets als vrouwen die correct inparkeren. Onhaalbaar.

Kutgame dus :+ ;)

14. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    lol
    ja vond ook beter dat ze een man konden nemen, maar dan zou hij teveel op GoW lijken denk ik ;)
    maarja met dit spel moet je gewoon roeien met de tiet.....eh riemen die je hebt :)

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Triest..... :emo:

16. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    uuuhhhhh en wat heeft sony dan gedaan.
    Precies exact hetzelfde preorders hebben ze vast bij de verkopen gedaan ondanks dat ze misschien niet werden opgehaald leveringen aan de winkels werden ook als verkocht gezien terwijl de meeste winkels ze nog in voorraad hebben.
    En wie weet heeft de wii dit ook wel gedaan dus met deze informatie kan je echt maar dan ook echt helemaal niks

17. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Een titel als 'ff lekker modder gooien' had misschien beter geweest. :D

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb je dit wel gelezen?

''Om de verkoopcijfers van de Xbox 360 beter te laten lijken dan van de grootste concurrent, de Nintendo Wii, heeft Microsoft hierna op grote schaal een channel stuffing strategie toegepast. Dit houdt in dat ze winkels hebben gedwongen om een flinke hoeveelheid van hun consoles te kopen; retailers die niet mee wilden werken kregen niet voldoende exemplaren van Windows Vista om aan de vraag te voldoen. ''

Sony en Nintendo zijn trouwens ook geen lievertjes hoor, maar vind dit best wel extreem.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Idd wat een praktijken. Ik ben dan zelf erg blij met mijn 360. Maar dit soort acties van M$ zijn toch om te janken?

Ik weet eigenlijk ook wel zeker dat dit niet toegestaan is. Maar het blijft M$ |:-

20. Ashavan

Ashavan Guest

http://www.informationarbitrage.com/2007/04/microsoft_phili.html
    Volledig artikel.

Het enige waar ik minder blij mee ben wat betreft MS en de Xbox is dat ze geld vragen voor updates van tijd tot tijd. Alsof bedrijven expres content weg laten om nog geld in het laadje te kunnen krijgen.

Daarnaast ook dat de Xbox360 best vaak kapot gaat als ik het zo allemaal hoor en zie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina