Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is meer info in een tijdschrijft verschenen:

Grand Theft Auto IV zal zich afspelen in het Liberty City (oftewel New York) van 2007. Het Liberty City uit GTA IV zal groter zijn dan dat uit GTAIII, maar de totale oppervlakte van GTA IV zal kleiner zijn dan San Andreas.

Enkele namen van gebouwen uit New York zijn in GTA IV aangepast. Zo heet het Vrijheidsbeeld in GTA IV Statue of Hapiness en de DUMBO (Down Under the Manhattan Bridge Overpass) is omgetoverd tot BOABO (Beneath the Offramp of the Algonquin Bridge).

Liberty City in GTA IV zal bestaan uit vier van de vijf buurten van New York, plus een deel van New Jersey. De namen zijn wel aangepast, zo is Brooklyn veranderd in Broker, Manhattan heet nu Algonquin, Queens wordt Dukes, the Bronx is Bohan en New Jersey heet in Grand Theft Auto IV Alderney.

Het realisme is in Grand Theft Auto IV een stuk opgevoerd. Zo zullen inwoners zich een stuk menselijker gedragen - zo zullen ze onder andere sigaretten roken en boeken lezen, in plaats van enkel doelloos rond te lopen - en ook de animaties zijn een stuk soepeler en realistischer ten opzichte van eerdere delen.

In Grand Theft Auto IV zullen, afgezien van de laadtijd aan het begin van de game, géén laadtijden voorkomen.

De multiplayer van GTA IV zal niet in MMO-vorm zijn, maar zal, als we de makers mogen geloven, "beter bij de singleplayer passen".

2. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook gelezen dat het kleiner wordt...

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, alleen is het probleem dat je nergens heen kunt vliegen zoals in San Andreas :+

4. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op meer interactie met de omgeving.

Parkeermeters kapot kunnen slaan.

Water en rook dat uit gebouwen komt en water dat in een put spoelt.

ANDERE mensen die op straat een bekeuring krijgen.

Crossmotors! Wat zijn die vet altijd :p en maar van die bergen afspringen en 'vliegen' :D

Als je een gebouw in gaat, naar de lift lopen en naar de bovenste verdieping kunnen gaan. Nu wil ik ook de lift zelf zien ;)

ramen van gebouwen kapot kunnen schieten.

De optie om te tanken!

Ik hoop ook op vele in-game grapjes/plaatjes/teksten en figuren.

Een diepgaand verhaal ipv een flinterdun verhaaltje waardoor je niet geboeid raakt en alleen maar dom in het wilde weg gaat schieten.

Verwijzingen naar Vice City, San Andreas, Europa en Tommy Vercetti ;)

De mogelijkheid om meer aan sport te doen. SA had wat sportschool dingen maar veel te weinig. Ik zou ook graag naar een popconcert kunnen gaan in het spel haha! :D

Een stel fantastische auto's die daadwerkelijk op ECHTE auto's lijken. (Subaru Impreza en Dodge Viper en Audi TT meneer Rockstar ) :)

Dat zijn zo wat dingetjes die me te binnen schieten :D

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Zal toch wel een cheat komen dan voor vliegtuigen ofzo....
    Ik denk dat ze anders veel tevreden klanten gaan verliezen bij Rockstar :|

6. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dan blijf je tog gewoon boven de stad cirkelen. Heb ik zovaak gedaan in san andreas.. Beetje boven de stad rondvliegen op zoek naar een of ander hoog gebouw waar ik op kon landen. Wat overigens nooit lukte:+

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb net dat hele stuk gelezen op die site. Aanrader!

Wel tof dat alles gewoon véél gedetaileerde is, en niet alleen qua stad en look. Maar ook de animaties van je personage. Een auto jatten is nu niet meer direct aan de deur voelen offie open is, maar gewoon met je elleboog het ruitje intikken , knopje omhoog en instappen. Verder vind ik het aan de ene kant wel jammer dat er geen vliegtuigen inkomen, maar als je bedenkt dat je maar in 1 stad speelt, heb je er ook vrij weinig aan. Ik vreesde even voor het nieuwe deel van GTA, maar na het lezen van het stuk uit dat magazine ben ik weer tevreden :9

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    dat maakt mij niet uit ;) kheb het allemaal gekopieerd en netjes in Word gezet :)

maarrrr... ook al niet in MMO vorm, er komt iig multiplayer in. Ik ben wel benieuwd wat ze dan bedoelen met dat het beter bij de single player gaat passen...

Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  9. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    sinds 2004 bezig, hoelang was epic bezig met GoW?

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het antwoord op het tweede vetgedrukte stukje heeft rockstar eigenlijk al verraden in het eerste vetgedrukte stukje. Er zijn dus wel motors.

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dan moeten ze wel duidelijk maken waarom het motor verbod opeens is opgeheven want anders klopt het verhaal niet meer.:+

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Als dat 9/11 gebeuren zo gevoelig ligt bij de mensen (wat ik uiteraard begrijp)
    Hadden ze dan niet beter een andere "fictiestad" kunnen gebruiken?
    Ik vind het namelijk erg jammer dat er geen optie meer is om te kunnen vliegen.
    |:-

13. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    komen er motoren in gta 4?

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk wel. Ze zeiden eerst dat de hoofdpersoon niet op 'unicycles' te zien zal zijn (verwijzende naar het begin van GTA: SA met die fiets), maar daarna zeggen ze dat het niet wil zeggen dat er geen motoren e.d. in GTA IV zullen zitten. Denk dus haast dat ze er wel inzitten.

15. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk wel volgens die info paar posts terug moet bijna wel anders maken ze veel slechter spel dan san andreas

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het wordt écht niet slechter omdat er geen vliegtuigen, en zelfs eventueel motoren inkomen. Verdiep je eens in die lap tekst uit dat magazine, en dan kom je erachter dat het allemaal reuze mee gaat vallen :)

17. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer dat er geen vliegtuigen komen. :mad:

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat er geen vliegtuigen in komen. Maarja, als de rest van de voertuigen gewoon goed uitgewerkt word, zie ik er geen enkel probleem in.

19. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig geen vliegtuigen, die missies haalde in in de eerdere delen ook nooit :p

20. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    hou nis op over die kut vliegtuigen:9
    vind idd wel jammer. maja boejahh als er maar motoren in komen.
    en ik dacht nog wel 9/11 te spelen.8) 1 x maar hoor:9
    wij lopen toch ook niet te zaniken over WOII??
    al die #$#$!@! amerikanen games over WOII maken en er honderden nederlanders/joden/duitsers overhoop geschoten worden.
    en daar bij cod ofso gebeurt het zowiezo.
    en hier bij gta dat er 50% kans is dat iemand met een vliegtuig op een gebouw invliegt.
    wat boeit het?? die amerikanen zien toch niet wat ik op mijn schermpje doe?

word wel vet spel man!!

alleen wat the fuck?!?! is dat nou echt ? ze willen nou ook al homo doen over de huidskleur??
    stelletje zeikerds die amerikanen zeg. (rockstar amerikanen)
    stel je voor doe je een missie komt het filmpje komt er een fucking!! paarse big smoke naar binnen lopen. ja we wouden geen huidskleur verschillen hebben. zegt rockstar dn:confused: mietjes.:)
    en ze moeten niet zeggen over dat het niet mag van de wet want dat is bij 100en spellen zo met die huid.
    of heb ik dit nou verkeerd begrepen over die huidskleur?

Laatst bewerkt: 11 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina