Ach, gezien je eerdere commentaren in het topic, zal ik het maar niet al te serieus nemen. Maar om je toch inzicht te geven in de implicaties:
DTS-HD (ondersteund via HDMI 1.
levert maximaal 7.1 surround sound. Nou ben ik misschien heeeel erg Bart Smit aangelegd maar zou je me dan alsjeblieft een TV aan willen wijzen die 7.1 certified is? Of uberhaupt 5.1 certified? Of THX-certified? Of zou het, heeeel misschien, toch beter zijn om er een receiver tussen te hangen, al dan niet via HDMI of SPDIF om het geluid van het beeld te splitsen?
En dan over de toekomst; niet iedereen heeft "nu" geld voor een HDMI 1.3 FullHD TV en eerlijk gezegd lijkt me het ook niet echt handig aangezien verschillende bedrijven al bezig zijn met QuadHD terwijl de kosten daarvan niet "net zoveel keer hoger" zijn als gewoon FullHD.
QUOTE]
Mij niet serieus nemen, omdat ik bart smit audio setup opnoem of dat ik een ander aanraad om HDMI 1.3 te gaan kopen als je toch een nieuw scherm aanschaft?
Er zijn volgens mij geen TVs die meer dan 2.0 zijn.
Wat ik ermee bedoel is dat de meeste kwalitatief zo laag zijn dat het verspild geld is en dat ze dan beter het geluid van de TV kunnen gebruiken.
Tenzij je niks geeft om geluid of het nou blikkig is \o/
Als ik online speel en de headset gebruik dan staat me receiver uit
[qoute]HDMI 1.3a doet trouwens maximaal 48-bit kleuren en dat is 281.474.976.710.656; een factor 256000
meer dan jouw genoemde 1.3 miljard kleurtjes...
Klik om te vergroten...