1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Pardon?! Dit is echt te belachelijk voor woorden :'-(
     
  2. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg zonet een E68 error op mn xbox. Nogmaals herstart doet ie t weer. Moet ik me zorgen maken of gewoon een alledaagse fout?
     
  3. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Gvd ik word schijtziek van dat kut apparaat!
    Denk je een goed werkende 360 terug te krijgen,loopt ie steeds vast!
    Krijg nog geen rode cirkel of foutmeldingen,maar het is wel zwaar irritant!
    Wat moet ik hier nou mee? Weer opsturen,waarna ik vervolgens weer zo'n klote ding thuis krijg die toch niet 100% werkt ?!
    Wat een enorme blunders van microsoft zeg,wil er eigenlijk gewoon vanaf en mn geld terug! Zou m wel kunnen verkopen,maar je kan het ook niet maken om iemand een half werkend apparaat mee te geven...
    Wat een ellendig k*t apparaat zeg!!! (pardon)
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg die fout steeds vaker in beeld (E67 , E68 , E69 en zelfs E70 ).
    Bij mij bleek de HDD aan het overlijden te zijn.

    Kan me het heel goed voorstellen !!

    Min Xbox360 (Launch) werkt nog steeds 100%.
     
  5. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mn vraag dan ook hier maar posten:

    Wegens kleine verbouwing mn 360 afgekoppeld en net keurig weer terug gezet. ALLE KABELS ZITTEN ER GOED IN!! En toch knippert de ring of light volledig rood (4 lampjes)...

    Iemand een oplossing? Kabels zijn allemaal al afgekoppeld en terug aangesloten.
     
  6. majinchaos

    majinchaos Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    Misschien breuk in de kabel?

    Ik heb vandaag ook mijn xbox360 laten ophalen, wel snelle service moet ik zeggen. Mijn xbox begon met elke game vast te lopen. opeens deed ie het weer na 10 rebooten, daarna uit gezet, en wou hem weer aanzetten, kreeg ik de ring of death 3 rooie lampjes :mad:... ik mis hem nu al. hopelijk krijg ik snel een nieuwe.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zit je hd toevallig niet helemaal goed (lees: half) ?
     
  8. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    Vandaag is die dan kapot gegaan, zag het al aankomen. Ik ga me niet zo druk maken, als goed is komen ze met labeltjes aanzetten deze dagen in de post en dan komt ups hem ophalen. In 3 weken tijd heb ik eindelijk tijd voor mijn boeken en andere dingen.

    Het enige waar ik me even zorgen om maakte is dat ik een jaar oude telefoonnummer had ingevuld tijdens de registratie van mijn gamercard, toen ik 4 nummers opneomde leek de medewerker even te twijfelen aan iets, gelukkig kon ik het heel gemakkelijk terugzien via mijn Profielinstellingen.
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis mijne ook wel nu. Kan al 3 weken niet meer GOW of dergelijk spelen. Na een tijd mis je het toch wel wat.
     
  10. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg ik mijne vandaag terug.

    Gisteravond kreeg ik deze mail: Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

    Via de UPS-site heb k gevonden dat hij vandaag geleverd zou worden

    En ja hoor hij is vandaag geleverd, eindelijk!!!!!!! Nu maar eens kijken of hij ook op een normale manier werkt.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    En hoe lang heb je in totaal moeten wachten?
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja die van mij staat sinds 28/03 in Duitsland te hangen.. Nog geen bericht gehad ofzo..
     
  13. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne ook =(
     
  14. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    de mijne is 23 april opgehaald. Dus als ik hem vandaag krijg ben ik al 14 werkdagen aan t wachten
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Denk dat we volgende week iets zullen krijgen.
     
  16. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn Xbox is 5 dagen geleden opgehaald en mij werd beloofd dat hij over 15 werkdagen terug zou zijn, das dus 3 weken :confused:
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    zo lang :'-(
     
  18. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten maar iets anders verzinnen bij microsoft,ze geven maar een werkende 360 af wanneer ze je kapotte komen ophalen!
    Heb vorige week na ruim 2 weken wachten een andere binnen gekregen,dezelfde dag al had ik last van vastlopers,en het wordt steeds erger!
    Nu moet ik hem zeker weer opsturen waarna ik 2/3 weken later weer een niet 100% werkend apparaat terug krijg?!
    Zit momenteel in de ziektewet door een operatie dus kan verder niet veel meer dan tv kijken en wat gamen,dus wil m nou eigenlijk niet missen,maarja als ie continu vastloopt schiet t ook niet echt op..Microsoft bedankt!
     
  19. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm.. mijn xbox is 2 weken terug opgehaald, en een minuut geleden krijg ik dit :

    We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.
     
  20. da master

    da master Kill Without Honor

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou de de mijne eindelijk vandaag terug krijgen maar nou is hij gejat bij de bezorgmaatschappij dus weer 2 weken w8en:mad: 8)
    ik zit ondertussen al 4 weken zonder xbox en begin langzaam gek te worden :p
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina