Als de mensen die de graphics tegen vinden vallen nu eens op wat andere zaken gaan letten... Nu al zie je ontzettend veel mogelijkheden die de gameplay zullen laten verdiepen.
Ik heb het filmpje nu meerdere malen in HD gezien en ben echt zeker onder de indruk, kijk eens hoe soepel alles loopt en wat er allemaal gebeurt voordat je weer over de graphics gaat praten...
Bungie heeft al eerder aangegeven dat ze de Halo style willen behouden en niet voor het vele detail als een Gears zullen gaan....
Maar goed, Halo heeft me juist altijd geboeit door de gameplay, zelfs als ik nu weer Halo 2 online speel en een gelijkwaardig team tegen kom (rank 15 ergens
:b: ) giert de adrenaline weer door mn lijf.
DAT ís Halo.
De reacties van die dudes die te zitten play testen zijn de reacties die ik herken van een goede LAN avond en ik denk dat die avonden er de komende winter weer genoeg aan gaan komen met de mogelijkheden die ik nu al zie.
Bungie heeft MIJ nog nooit teleurgesteld en verdienen gewoon vertrouwen. Ik denk zelfs (maar nu zal ik wel iets te fan over komen) dat ze nog een aantal verrassingen in peto hebben (ook op het grafische vlak).
Klik om te vergroten...