Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik zat net dit topic helemaal door te lezen, en kwam ik toevallig deze quote tegen:

    :)
     
  2. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dus echte Nederlanders. Ook wel goed dat ze voor de stukken die dan wel in het Engels zijn ook Nederlanders gebruiken, zodat het toch nog wel een beetje Nederlands klinkt, en ze niet meteen een perfect Amerikaans accent hebben ofzo :D.
     
  3. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    In de E3 Gameplay movie zag je ook al een paar Nederlandse burgers, de man met zijn zoontje bijvoorbeeld. :)

    Ze mogen wel snel met wat nieuwe media komt, het is al bijna een jaar geleden sinds we wat zagen!
     
  4. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel vet dat burgers gewoon nederlands spreken en soms engels met nl accent

    wil inderdaad ook weer eens wat filmpjes/screens zien
     
  5. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, alleen die zeiden dan weer niks, en renden weer weg :9.
     
  6. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wel, maar het is iig een teken dat ze erin zitten! :)
     
  7. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel benieuwd wat ze aan de multiplayer gaan doen.
    De vorige vond ik al wel leuk om te spelen, die objectives enzo.
    Maar wat voor vernieuwingen kunnen ze erin stoppen?
    Het lijkt mij wel leuk om 4 vs 4 te spelen en dat iedere speler een squad van 3 man heeft.
    Voor de rest kunnen ze misschien een paar nieuwe objectives bedenken.
     
  8. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Een multiplayer wordt moeilijk bij zo'n soort game. Zou wel vet zijn dat je gewoon een squad leader aangewezen krijgt en dat hij tactische beslissingen maakt en dat je die dan moet uitvoeren ofzo. Maar dan krijg je van die gasten die niet luisteren en zitten te kloten. Hoewel ik verwacht dat dat er weinig zullen zijn bij een spel als BiA.
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee hoe moeilijk dat wordt. Bij Road to Hill 30 hadden ze ook een goede MP afgeleverd, met jijzelf als squad leader met een fire/assault team van cpu's (zeg ik dat zo goed?).
     
  10. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar heb ik het over een fire/assault team van echte spelers, dat lijkt me veel vetter.
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook aan gedacht.

    De opbouw van de Mp hadden ze volgens mij zo ook ooit verteld. Ben benieuwd hoe ze het uitwerken. Maar het is de bedoeling dat 1 speler dus de leidinggevende is en dat de andere op 1 of andere mannier naar hem luisteren.
    Verder was er aangegeven dat het spel in de mp met dozens of players speelbaar was.

    Ben benieuwd of dit nog steeds zo is.
     
  12. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Inderdaad, dat gaat echt never nooit werken :+ . Tenzij je met een paar goeie vrienden speelt ofzo.

    En communicatie zorgt dan ook voor het grootste probleem. Dus een markt voor dit mp modie zal er nooit echt zijn denk ik :).
     
  13. Remco

    Remco Guest

    of je bent gewoon allemaal squadleader, en je hebt 2 computerbestuurde soldaten bij je..
    of je de mp is gewoon helemaal zonder die tactical zooi..
     
  14. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    een mp zonder die tactische zooi is niks aan omdat de wapens te onnauwkeurig zijn. Dan maakt het namelijk niet uit of je goed of slecht bent omdat een headshot toch vrijwel onmogelijk is met die onnauwkeurige wapens.
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, en het tactische gedeelte is juist het succes van brothers in arms. Maar ik zou echt niet weten hoe ze het in de MP kunnen verwerken.
     
  16. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    mij lijkt het vet als ze het net zoals in battlefield doen, dat je kan kiezen of je in een sqaud gaat en als je dat niet wil ga je lekker solo :)
     
  17. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal nooit werken bij een game als BiA. Ze zullen de multiplayer zo moeten maken dat het solo gaan niet effectief is, dat je als het ware wordt GEDWONGEN als team te operen en goed te functioneren.
     
  18. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou juist waar het om draait bij een game als BiA. Een Fire and Assault team werken samen om de vijand uit te schakelen.

    Ik vind het zo ontzettend vet om gewoon een shoot-out te hebben met een stuk of 3 duitsers achter een aarden wal en mijn Fire team. Als ik ook verscholen zit en ik doe verder niks dan kan zo'n shoot-out wellicht uren duren. Ik kan rustig even drinken gaan halen. En kom dan terug om erachter te komen dat de situatie nog steeds hetzelfde is. Op dat moment geef ik mijn Fireteam het bevel Suppressive Fire op die 3 duitsers en probeer ze dan via de flank aan te vallen. Op zo'n moment heeft de 'mof' 2 keuzes, ok 3 als ik ook een granaat richting de duitse positie gooi. Of hij loopt in mijn kogels, die van mijn Fire-team, en/of de granaat die ik eventueel zijn kant uitgegooid heb.

    Conclusie, er komt heel wat meer bij kijken dan bij elke andere willekeurige shooter. Dit is hoe het was. En dit is hoe WW2 oorlogsspellen zouden moeten zijn.

    Brothers in Arms: Hell's Highway_O_ , what's keepin' ya?:confused:
     
  19. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n situatie zal in MP nooit voorkomen, dan zul je geflankt worden. Dat zou in het echt ook gebeuren, ze gaan niet hersenloos heen en weer knallen.
     
  20. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, natuurlijk niet.:) Maar het zou wat vet zijn om door middel van een rangen en standensysteem op te klimmen naar de top. En niet dat het zo fuckin' easy is om generaal te worden. Nee. Iedereen begint als soldaat en door wat je in missies doet in cohesie met je teamgenoten, dat je korporaal wordt. Sergeant. Maar niet dat het zo makkelijk is. Dat je buitengewone dingen doet. Out of the ordinary. Deep Blue hero stuff. En dat je daarvoor beloond wordt. Dat je een bunker uitschakeld single-handedly. :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina