Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je ff wat langer op Easy blijven, bijv alles op 5 sterren halen (of heb je dat al?). Heb de game al een aantal dagen en merk wel dat het met de dag soepeler gaat namelijk.

    Is maar een tip, aangezien je een aantal uur geleden nog vroeg waar de whammy bar voor was. ;)
     
  2. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik weet het, ik heb het spel ook pas een uurtje of 4.

    Anyway, medium lukt inmiddels al aardig goed. Ben nu bij Blok 3 zonder al te veel moeite, het was gewoon effe wennen aan een 4e knop erbij. Maar goed, bedankt voor alle hulp e.d., heh.
     
  3. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die 3e pack gedownload maar eerlijk gezegd valt het me wel tegen. Vind ze veel makkelijker te spelen dan de platen van deel 2 qua niveau. En bovendien klinkt het geluid wat minder. Lijkt wat holler ofzo dan de songs in deel 2.

    Bij GH2 hoor je de gitaar boven alles en bij de download songs lijkt die meer op de achtergrond en knallen de vocals meer eruit.

    Beetje verspilleing van me 500 points als je het mij vraagt.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    In principe kan je redelijk snel naar Medium overstappen.. dat heb ik iig gedaan, na 5/6 nummers Easy vond ik het te makkelijk en ben ik naar Medium gegaan. Ik weet dat het verschilt per persoon, maar je kan het op z'n minst proberen. Van Medium naar Hard daarentegen :x
     
  5. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Is ie niet mooi :eek:
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    lolz, een omgebouwde echte gitaar?
     
  7. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Een echte. Is 1 van de foto's van een GHII event dat nu ergens in amerika plaats vind.
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    die wil ik hebben:eek: staat mooi naast me jackson dk 2 dinky hot rod versie:+
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ben nu nog zo streberig dat ik eerst alles op 5 sterren wil hebben op easy. Gelukkig net Dead!, The Trooper en Jessica (ooh kan me voorstellen dat dat echt een bitch nummer wordt op hard 8) ) op 5 sterren gekregen. En m'n eerste 100% note score. Dus ben goed onderweg.

    Maar medium zal inderdaad niet al te lang meer duren!

    edit: Filmpje gezien, hebben jullie allemaal die strap om je nek? Ik niet in ieder geval, wel op m'n rug. :D
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    zo medium is uitgespeeld:) nu aan hard begonnen me eerste liedje op hard toch nog een note spray van 132 niet slecht dacht ik zo:)
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat blijft Bark At The Moon toch een klote nummertje op Expert, ondanks de verbeterde HO's/PO's van deeltje 2.

    Er zijn trouwens evenals extra Tracks ook Gamerpics en een Theme te downloaden van de Market Place.

    <---- Pandora (Gamerpic)

    Voor degenen die de PS2 versie ook gespeeld hebben : valt het jullie niet op dat er toch sprake lijkt te zijn van meer dan een simpele poort naar een hogere resolutie ? De character models en stages lijken toch meer detail te bevatten dan hun PS2 varianten, ook de belichting is veel mooier in de 360 versie :eek:
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Is het zo als je een track op Xpert heb gehaald dat je geen geld krijgt voor bv de hard versie? Ik speelde "Heartshaped box" op xpert op 5 sterren uit, ging later de hard careermode eens doen en kreeg er geen geld voor.

    enne wat is "Jordan" een irritant nummer op Xpert, kom maar niet verder dan 70% :mad:
     
  14. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
  15. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha al 4200 mensen die hebben getekend. Ik denk dat dit verhaal nog wel een staartje gaat krijgen.
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 4447 :)
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan ik me voorstellen ja.. Bij mij is het niet het streberige, maar het oefenen voor Hard waardoor ik nu op Medium voor 5 sterren ga. M'n zusje speelt hem op Easy, dus die haalt die achievement wel voor me (A) (net als 'failed a song on easy' :emo:)
     
  18. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik een gare whammy bar, want hij doet niks. Strontzooi.

    Geen leven meer in te krijgen.... Hij zakt ook steeds af. Zucht.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  19. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    even openmaken volgens die foto's
    mijne deed het ook maar af en toe, en werkt nu perfect
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben nummer 5164. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina