GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Die van mij was omdat LuNaTiC verwijderd moest worden mafkees dat heeft dus betrekking op de inschrijvingen....
     
  2. Het spijt me enorm jonge, je postte ook nog dat wat clans zich gingen aanmelden maarja. Bespaar me alsjeblieft je advocaat, want ik hoop dat we samen wel uit de hoogte van het bedrag van de emotionele schadevergoeding kunnen komen. M 4 F K 3 3 Z

    TJAPPIE!
     
  3. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt dat het je spijt !!verder heb ik weinig zin om nog wat tegen jou te posten aangezien jij kritiek op iederen hebt.
    On-Topic!!!
     
  4. Kom 1op1 tjappie, jouw host, jouw map, jouw weaponswap, jouw gametype, jouw muren met kauwgum eraan! Nee grapje, wie denken jullie dat het toernooi zal gaan winnen? Place your bets.
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Tjappie :p Maar idd wie gaat het toernooi winnen als ik DD niet mag kiezen. kies ik RiP Go MiCr0 Ic3/RIP AbYsS ( fanboygedrag hier ):9
     
  6. HLH of qG of me eigen toekomstige clan
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    xHLHx lol, die gaan niet winnen geloof me ;-)

    Ik gok op SG of qG.
     
  8. weet je nooit smartie, niemand had denk ik ook verwacht dat Ic3 zou winnen dus
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Je weet wel waarom denk ik ;-) Niemand had verwacht dat we met het B team de finale zou spelen en niemand zou weten dat MajinGoku besloot even vakantie te nemen 1 uur voor de finale.
     
  10. Geen exuus, dat heeft iedereen dus wel op een of andere manier dat een iemand een keer niet mee kon doen. bij ons tegen D2 van Pine deed Triggerhappy nl niet mee, wat normaal ook een vaste waarden is , en ik denk dat we daardoor verloren hebben, ondanks dat we met 2-0 voorstonden, en in de laaste map ook nog een 3-0 -_- En er waren tussendoor ook bij heel wat clans wat members weg of nieuw net zoals bij jullie
     
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is 3.0, geen 2.0. Anyway, met Maj1n er weer bij en MarxMan nieuw moeten we we een eind kunnen komen denk ik. Verder heb ik geen flauw idee hoe de andere clans spelen.
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ic3 had gewoon een erg sterk team terwijl niemand van ons bestaan wist en dat hielp waarschijnlijk wel
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat de Dutch Force X7 gaat winnen! Nee, qG want zij hebben een Haarlemmer genaamd Ari's dity
     
  14. qG, RiP, en m'n eigen team met Kings, Named en Lunatic. Die 3 teams zijn denk ik de beteren. Oh, en wat heeft iedereen toch met SG, niemand kent ze echt maar toch denkt SmartieZ al dat ze kunnen winnen, :lol: . Ga eens in hun lobby spelen, zo ontiegelijk hoog is hun niveau nou ook weer niet he.
     
  15. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    LuNaTiC speelde erg slecht Rbert de laatste tijd en dat Snipen lijkt nergens meer op ;)
     
  16. Mijn ultieme skillz compenseren die van Lunatic wel =) Ik vond hem ook niet erg goed spelen, hopen maar dat ie voor het toernooi weer opnieuw is ingespeeld en weer wat kan met die sniper.
     
  17. Experienz heeft het inschrijvingen topic ook niet begrepen zie ik net.. sry doublepost
     
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, heb jij ze al gereport Rbert of moet ik dat nog even doen?

    Verder zal ik vanmiddag eens met Lunatic praten, kijken hoe gedreven die is om te winnen. Ik ga namelijk wel voor de winst, als hij zoiets heeft van: 'mwah beetje schieten' gaan we de boot in.

    Denk dat qG en RiP een goede kans hebben om ver te komen. Maar er doen ook een hoop clans mee die ik nog niet heb zien spelen. Hoop dat ze me kunnen verrassen.
     
  19. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    K hoop voor jullie dat hij een aanwinst is en dat hij weer goed kan snipen want zoals het nu is win ik waarschijnlijk 5-0 van hem op zijn host

    anyway:

    ik join vandaag een server komt er na een tijdje een 1 of ander mannetje joinen: kIKKEN18 zegt hij tegen mij Locust zijn veel slappen van COG en Host advantage bestaat niet. Ik alles uitleggen over verbinding enzo en dan nog wilt hij het niet geloven. Dan zegt hij dart het een gerucht is dat iemand ineens heeft verspreid..
     
  20. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Grootpraat... denk niet dat je het waar kunt maken.
     

Deel Deze Pagina