1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    is je willpower op de een of andere manier nul geworden? of is je intelligence beschadigd. of heb je een speciaal birthsign waardoor het komt, dan moet het al vanaf het begin zijn.
     
  2. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Om mensen te soultrappen moet je een black soulgem, deze kom je wel tegen in de mage questline, maar ik weet niet of je deze dan zelf kan gebruiken. Je kan ze volgens mij niet kopen.

    Edit: Kan je spells ook weer verwijderen?
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    volgens mij bedoelt hij gewoon de soul in een soul gem te krijgen...
     
  4. flitzio

    flitzio Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het zijn dat je een ziekte hebt opgelopen tijdens het vechten met bijvoorbeeld een beer, wolf, zombie....

    Je kunt dit oplossen door een cure disease potion te kopen, of een spell te kopen/maken die ziekten geneest..
     
  5. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    als je in de dark brotherhood mensne moet vermoorden voor quests kan je dan ook tegelijk in andere guilds zitten of word je daar dan uit gekicked ?
     
  6. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    nee. je kan alle guilds dan,
     
  7. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    oke want ik hoorde eerst dat als je in thieves guild zit en je maakt iemand dood dat je eruit gekicked word
     
  8. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is tijdens een missie van de thieves guild;)
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Tip doe de Thieves Guild voor de Mage's Guild. Want tijdens de thieves guild, krijg je een quest waar je wat moet stelen (do'h) en die ene persoon is toevallig lid van de mage's guild. En stelen van guild members is verboden en word je gekicked. ;)
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde de quest gaan doen van de master trainer van athletics, maar met die trainer kan ik alleen over anvil en rumors praten?
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Hmm nee ik heb idd al een x een mens gecaptured in een black gem, dan weet ik dat ik die daarvoor nodig heb. Maar echt sterk zijn die soulgems niet... Maar ik ga zo even proberen om cure disease te doen!

    Mooi het vult weer aan:) klote beren ook. Ik ga ook maar niemeer speciaal die kutforten bezoeken om souls te capturen, die komen vanzelf wel op het pad als je mages opdrachten doet. Hat ik ook met geld, in het begin de hele wereld geplunderd, laterna kom je zwaarden van 2000 tegen...:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2007
  12. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, bedankt:p, ik zat met een normaal zwaard te slaan:p best wel dom:lol:
     
  13. Denis87

    Denis87 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik even een vraagje...Is er een missie waarbij ik de nighteye spell kan krijgen? Want als het donker is (bvb. in grotten) dan moet ik mijn fakkel gebruiken maar ik kan dan niet mijn zwaard en schild gebruiken waardoor het blokken soms toch wat lastiger is en mijn defence dus ook war omlaat is. Of is er nog een andere oplossing?
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2

    Die kun je hier kopen.
     
  15. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Doe gewoon de "Finding Your Roots" missie. Dan kun je een potion kopen met o.a. Nighteye for 300 secs
     
  16. Denis87

    Denis87 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ja alleen je moet dan 25 alteratation hebben en ik heb dat als minor skill en staat bij mij dus op 5... En ik heb ook geen spell daarvan en ik weet niet heo ik die skill dan omhoog moet krijgen?
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Ik heb de basering of nighteye... Als ik die dus omdoe kan k in het donker kijkem. Geen idee waar k die heb gekregen/gevonden....
     
  18. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gewoon een vampier :p. Ook handig
     
  19. Ash

    Ash Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit bij de Knights of the Nine ook al die andere updates, dus Vampire Lair, wizard tower etc.?
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat dat niet alleen bij shivering isles? (weet niet zeker hoor)..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina