1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan mag je morgen of vrijdag je Xbox 360 waarschijnlik verwachten. Ik hoop dat ik dat bericht ook snel mag krijgen.
     
  2. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh.. maar het is een bericht dat zij m op de reperatiecentrum hebben ontvangen.. ik vind t een beetje raar xD
     
  3. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een cd in mijn xbox doet dan komt er niet te staan play disc maar open tray. Hij leest mijn cd dus niet en weet niet dat er een game in zit. Moet ik nu de klanten service bellen? (heb al mijn spellen al geprobeerd)
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige krijgen totaal niest en krijg hun xbox heel onverwacht. Vermits jouw Xbox al een hele tijd in Duitsland is. Zal je hem morgen of vrijdag mogen verwachten.

    A@sleepy : bellen is de boodschap ;)
     
  5. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS staat voor de deur, ze leveren pakket aan mij ! ik blij ! is het een pakket voor me broer ='(
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    2 bad :+

    Whoopidoo. Hopen dattie het weer ff vol gaat houden ^^
     
  7. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag: mijn 360 is voor de tweede keer verrot gegaan. De eerste keer gebeurde dit nadat ik hem een maand had, nu na meer dan een jaar en heb ik dus aanzienlijk meer saves op mijn hdd staan. Ik hoorde van iemand dat hij zijn 360 had opgestuurd zonder de hdd mee te sturen en daar geen gezeik mee kreeg. Meer mensen die dit ook doen?
     
  8. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT,
    DE 12/04/2007 10:52 's morgens DELIVERY

    *zucht*
     
  9. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Die helpdeskmedewerker zei tegen mij dat ik de HD niet hoefde mee te sturen. :)
     
  10. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    dit staat op teletext en op nos.nl :

    De X-Box 360,de nieuwe spelcomputer van Microsoft, veroorzaakt krassen. Het VARA-consumentenprogramma Kassa heeft duizend klachten over het apparaat binnengekregen.

    Kassa liet 9 mensen de X-box testen. Na vijf uur spelletjes doen zat er al een kras op een van de dvd's. Later kwamen er meer krassen bij. Kassa vermoedt dat in de speler stootkussentjes ontbreken en de lens daardoor tegen de dvd stoot.

    Het programma schat dat 1 รก 2 miljoen apparaten dat probleem hebben. Fabrikant Microsoft van de X-Box zegt dat de dvd's alleen beschadigd kunnen raken als de apparatuur niet stabiel staat.
     
  11. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit niet al lang bekend?
     
  12. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er af en toe een DVD-Rom drive is die krassen maakt geloof ik graag, maar 1-2 Miljoen is wel heel erg uit de HELE grote duim gezogen. Ik denk ook dat heel veel mensen de console gewoon omdraaien terwijl hij nog aanstaat en een smoesje verzinnen dat ze niks gedaan hebben.

    Offtopic: Is het mischien ook niet leuk om een topic te maken met "Geen Problemen met je Xbox 360 na een jaar?" bijvoorbeeld? Ik ben namelijk wel benieuwd hoeveel mensen er inderdaad 1 hebben, en er dagelijks gebruik van maken.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  13. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zie jij ze vliegen gozert.....

    \o/ \o/
    Of werk je soms voor Xbox?

    :):
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    1 miljoen is al 10%
    en ja ik las toch ergens dat 8% van de xbox360 kapot is gegaan. Dus echt lariekoek zal het niet zijn.
     
  15. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over 1-2 miljoen Xbox'n die krassen zou maken volgens Kassa, niet over het aantal kapotte Xbox'n.
     
  16. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik werk niet voor Micosoft, maar zoals ik hierboven al aangaf, het ging om het aantal dat krassen maakt, niet over het aantal kapotte.

    En ter info, ik heb zelf 2 kapotte 360's sinds de dag dat ze vekocht worden.
     
  17. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Welcome to the club \o/ \o/
     
  18. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 3 kappotte xbox gehad.

    Bij eerste ging alles snel en goed
    Bij de 2de the same

    Bij de derde kreeg ik weer een stukke terug cd lade ging niet open (is nu een week geleden)
    Heb toen met klant service gebeld. Was nog al boos. Meneer aan telefoon kon begrijpen.

    Heb toen iemand van lvl 2 aan telefoon gekregen. Deze zou gelijk reperatie center bellen en gelijk een xbox naar mij toe sturen. Ik hoefde mijn kapotte xbox nog niet op te sturen maar zou snel een nieuwe krijgen.

    Wanneer ik nieuwe in bezit had moest ik oude opsturen. Maar zit nu al weer een week te wachten.

    Wat een ... service zeg.
     
  19. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    WAT DIT MEEN JE NIET NET UPS VOOR DE DEUR. MAAK DE DOOS OPEN ZIT ER EEN XBOX 360 MET HARDDISK. TERWIJL DE MIJNE ZONDER WAS!!!!!!! ooeps capslock... wat een SERVICE!!

    de xbox is ook splinter nieuw birth date 11-2-2007
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  20. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Nu maar hopen dat je er lang plezier van hebt, is dat een 360 met Benq drive nu?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina