Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij vindt ze dus geen 20 euro waard. Dan zal ik er nog eens over nadenken.
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht is het wel waard, want je krijgt Turf, Sanctuary en Warlock bij en wat beeldmateriaal. Toch heb ik 10 euro betaald voor de nieuwe 5 maps en dat was het niet waard. Als ik nog niks had gekocht (en de oude maps ook niet) zou ik wel zo'n disc kopen. Maarja, zonder live zou ik ze denk niet hebben aangeschaft, of je organiseert vaak lan's ofzo... dan wellicht wel.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2005
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe vaak halo met vrienden offline. Maar ik moet het dan wel alleen betalen, dus ik weet niet of het dat wel waard is.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je redelijk veel geld hebt zal ik het dan, als je krap bij kas zit zal ik deze uitbreiding overslaan.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Niet zeuren gewoon halen die game. Ik heb die uitbreiding ook al sinds de release, en eigenlijk nog maar 1 keer gespeeld. Moet nog ff wat vrienden uitnodigen maar ze zijn bijna allemaal op vakantie...
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    toffe uitbreiding vinnik! dat filmpje ook, die is echt geweldig! o ja en dan heb je ook nog het eerste filmpje wat ik ooit van halo heb gezien, dan kome al die gevoelens weer terug stromen :)
     
  7. XboxMannetje

    XboxMannetje Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb de nieuwe maps nu ook gekocht en ik moet zeggen vindt ze harstikke, maar de old maps mogen er ook nog altijd wezen.. want lockout blijft gewoon de beste van de olds + zanzibar.
     
  8. neo55

    neo55 XBW Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gekocht , toen mijn broer jarig was dacht ik laat ik dit keer maar is gul zijn :D Maar de nieuwe maps zijn super vet , zekers een goede aankoop.
    _O_
    [​IMG]
    O-)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind Lockout ook een heel mooi level. Terminal is ook wel leuk, maar niet echt handig te spelen.

    Zanzibar vind ik niet zo heel leuk, alleen in One Flag Capture the Flag.

    Ook Ascension is heel leuk, strijden om die ene toren. Geweldig!
     
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Word het dan niet een beetje een tactical shooter?
    Als z die map gaan maken...
     
  11. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    O-) nog een weekje wachten ..
     
  12. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo Triple Pack

    Not 360 news but still highly relevant. US retailer EB Games has just listed a Halo "Triple Pack" product which is said to contain all Halo releases for the Xbox to-date including Halo: Combat Evolved, Halo 2 and the Halo 2 Multiplayer Map Pack. The price is set to $59.99 and according to the product page the Triple Pack will ship on 4th October 2005.

    Product Description

    Now, all three Halo releases for the Xbox Video Game System are assembled in one compelling set. Three adventures - choose your game, choose your weapon, and wage war on an epic scale.

    Experience a stunning array of weapons, vehicles and lethal adversaries as you unlock the ancient mysteries of Halo and battle to save the galaxy from total annihilation.

    Own the complete set of all three of the best-selling Xbox releases and one of the biggest franchises in videogame history.


    It is still unknown if the Halo Triple Pack will be sold outside the US.


    [​IMG]

    leuk, maar iets te laat
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik snap niet wat Microsoft hier nog mee wil gaan bereiken. Want who the f*ck koopt nu nog nu een xbox :{ En de meeste xbox bezitters hebben al wel een Halo deel in hun bezit. Ik zit hier ook niet optewachten. Tis leuk maar je hebt der nix aan, beetje laat.
     
  14. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nu nog een xbox had willen kopen. Had ik deze gekocht!

    Morgen zijn de maps trouwens uit of niet!
     
  15. SoldierFromHell

    SoldierFromHell SoldierFromHell

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat jullie weten dat er 3 boeken van halo zijn, ALLEEN DIE ZIJN IN HET ENGELS! Weet 1 van jullie toevallig wanneer die uitkomen??
    En btw, ik vond de halo 1 maps veel leuker en uitgebreider dan die van halo 2...
     
  16. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    De engelse boeken zijn al uit, en volgens mij worden ze niet in het Nederlands vertaald..

    En btw, ik vind de halo 1 maps onwijs saai als ik ze nog speel, niks kan bewegen en je kunt niet coole jumps maken met de crouchjump of de slide jump..
     
  17. Xearo

    Xearo Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    is zo`n map pack noodzakelijk om online te gamen, of worden vooral de oude maps gespeeld? ( xlink)
     
  18. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik splitscreen opstart met een vriend dan duurt het de eerste keer dat ik een map begin altijd een eeuwigheid voordat hij is begint. hij blijft dan constant op dat scherm staat waar je alle opties kunt selecteren. als hij eindelijk is opgestart en je wil een andere map doen dan doet hij het direct. het gebeurd dus alleen maar de eerste keer en maakt niet uit bij welke map. weet iemand hoe dat komt en wat je er aan kunt doen?
     
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een kick van dit topic maar ik had een vraag:

    Ik wil die nieuwe levels downloaden op de 360... weet iemand hoe dit moet, want als ik in de game naar xbox live ga kom ik steeds weer uit op "start account management". Is hier een oplossing voor of zijn die maps niet te downloaden op de 360? Please help...
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    heb geen 360, maar je doet het wel toch via de h2 disc (waar je optimatch, quickmatch ens kan kiezen?, lijkt me wel)

    Anders moet je ze ff in de winkel kope :+
     

Deel Deze Pagina