De HDTV Thread [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vrij goede 32inch tv dus voor zo rond de 1000 euro. Het scheelt trouwens enorm als je hem koopt via een internet winkel.

Sony KDL-32V2500: 1085,- (top ding)
    Samsung LE32M87B: 940,-
    Philips 32PF7531: 960,-

Ja dat klopt.

2. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben sinds een paar dagen een 40 inch Full HD Sony!:) Beetje domme vraag, maar hoe sluit ik mijn Xbox360 er goed op aan? Ik heb alle kleurtjes van de kabel in de tv gedaan. En nu? Moet ik nu het schuifje van de kabel van de Xbox op HD zetten, en dan? :)

3. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je klaar :D
    Edit: o nee je moet nog in je dashboard en dan bij console settings-video settings- en daar het op 720P of 1080I zetten

4. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij heeft een full HD :9 Dus dan zou ik hem op 1080p zetten :cool:

5. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oja dat kan toch na de herfst update ofzo? (heb zelf geen live dus ik weet het niet )

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het niet tegen jou persoonlijk...
    Het is raar dat mensen op een forum komen en verwachten dat andere zaken uit gaan zoeken voor ze...

Je geeft aan dat je de termen niet snapt maar hierdoor blijkt dat je niet in de startpost hebt gekeken waar zo'n beetje alle gangbare termen in normaal Nederlands staan uitgelegt...

Oja, (voor de mensen die daar NU NOG over twijfelen) plasma gebruikt net zoveel/weinig energie als LCD :)

7. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook wat serieus onderzoek op het internet doen en zo het verschil in kosten becijferen als het gaat om het energieverbruik van plasma en LCD.

Voor de rest:
    Er staat nu trouwens een 50 inch Plasma van panasonic bij de MM voor 2000 euro. Resolutie is 1366x768 en de specs komen verder volgens mij grotendeels overeen met de PV4260. Het gaat de goede kant op. Ik heb al een leuke in mijn multimedia kamer maar zoiets zie ik op termijn wel in mijn woonkamer.

8. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    wordt niet ondersteund door sony via de component.....1080p werkt wel via de hdmi.
    1080i is geen probleem maar voor 1080p is het......

even wachten op de 360 elite dus :)

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb al jaren Digitale TV van @Home en heb daar nog nooit problemen mee gehad.
    kreeg vandaag wel een brief in huis dat het abonnement van € 8,95 verhoogd wordt naar € 9,95 :mad:
    Ze gooien Baby TV in het pakket en verhogen meteen het abonnenment.

10. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gewone Samsung DVBMaar ik wou graag van HD televisie genieten op me HDTV. Wat heb ik allemaal nodig?

11. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    genoeg geld :thumbs:
    bezuinigen is spijt krijgen.

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bezuinigen kan je niet want er is maar in HD-decoder verkrijgbaar.

13. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ga eerst maar eens navragen bij je kabelboer welk signaal/resolutie hij doorstuurt voor welke kanalen. En als je dan volledig wil genieten, koop je dan dus een TV die die resolutie ook volledig kan weergeven.

Digitaal is leuk maar als ze ouderwets PAL over de lijn trappen en je Samsung gaat het opschalen en daarna komt het nog eens door de beeldverbeteraar van je TV, kan het er niet uitzien.

14. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de beel die ik nu heb is echt verot. Heel wazig, maar ik zal het is navragen. Bedankt!

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Informeer eerst of jouw provider ook het HD-pakket door geeft.
    Ik betaal bij @Home voor (HD-NL , NGC HD en Discovery HD) € 3,95 per maand.

Voor HDTV via de kabel heb je een Samsung DVB-H360R HD-decoder nodig.
    Prijzen zullen zo rond de € 150 liggen.
    In de doos zit standaard een Component-kabel (goedkope rotzooi) , zelf heb ik meteen een Oehlbach HDMI-kabel er bij gekocht.

De Smartcrad van jouw Samsung kan je in de nieuwe stoppen en na het installleren kan je genieten van HDTV.

Het beeld van mijn oude Panasonic decoder zag er op de LCD ook slecht uit.
    Dat is ook gewonder want ik keek nog steeds via scart (RGB).
    Het beeld van de PS2 (Scart RGB of S-Video) ziet er eigenlijk ook niet uit.

16. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je zo'n smart card ook bij de Samsung HD decoder?

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De smartcard staat los van de Decoder of HD-Decoder.

De smartcard moet je bij @Home er los bij kopen :mad:
    Normaal betaal je € 14,95 voor de smartcard.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik heb het nog even opgemeten en mijn kijkafstand is 2,70. als ik echt helemaal tegen de rugleuning ga zitten en mijn tv echt bijna tegen de muur aanzet 3 meter. kan ik dan wel een 37" tv kopen?

19. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me af vraag is of je ook meer tv's over 1 abbonement kan doen van HDTV bijvoorbeeld. Bij casema betaal je iets van 28 euro. maar dat vindt ik wel duur als je het maar over 1 tv kan kijken :{
    Weet iemand hier een antwoord op ?

20. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee... Ik heb zelf een 37" en zit tegenwoordig (in mijn nieuwe huis) op 3.5m. Vind ik net te klein dus waarschijnlijk binnenkort een 42" neerzetten ofzo. Maar als de rest van je kamer niet zo groot is, dan is een 37" zat...

Voor de mensen die simpel zijn; knip een laken aan stukken, meet een mooie rechthoek af waarvan de diagonaal ongeveer 2" meer is dan de TV die je op het oog hebt en hang het laken in je kamer.

*edit*
    Hahaha, op de site van Westinghouse kan je een PDF downloaden voor TV's van 37, 42 en 47" en die uitprinten... Dan krijg je op ware grootte te zien hoe groot zo'n TV nou is... Even een TV-type aanklikken in het midden en daarna rechtsonder de PDF downloaden.

Laatst bewerkt: 12 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina