Dit wil ik toch ff recht zetten, ze hebben een tijd met zijn drieen en zelfs met zijn tweeen gelopen. zaten in de rats, ik wilde ze helpen, over kopen is geen gesprek geweest. Zij wilde gamen, ik heb met alle jongens die spelen een actieve clan, hadden zich als vissen in het water gevoeld. Ze hadden elke dag kunnen spelen. Heb ze enkel de kans geboden, als actieve clan wil je top spelers binnenhalen zonder al teveel gelul. Wederom hebben we er 2 toppers bij easy as that. Dat red je niet alleen maar met mooi gelul toch?
in de periode van 2000-2001 heb ik zo een beetje alle grote toernooien gedaan van quakecon/ cpl/ frag4 tot Razer/ E3/ fragtopia/ superliga (IT)/ atomic arena (CPL azie) etc etc
dus daar heb ik aardige puntjes kunnen scoren en centjes verdiend! en inderdaad dit waren geen grote bedragen maar wel mijn gouden dagen. Ik was DJ reisde de hele wereld af, woonde op kreta en onderweg gamede ik alleen maar zodoende kwam ik via een vriendje van mij Kyros Afisis (gekke griek) in aanraking met pro gaming en het lukte gewoon. Later hebben we het geld gestopt in een evenementen bedrijfje op Kreta, inmiddels erg groot (Kriti Vibes) erg leuke feestjes e.d. mee gedaan op kokini hani. Ik ben na ongeveer anderhalf jaar weer terug gegaan naar NL heb nog wat evenementen en lannetjes meegpakt maar mijn DJ werk werd teveel in combi met het organiseren van feestjes e.d. toen kreeg ik plots het bericht dat ik een toeriste zwanger gemaakt had. Dit zijn inmiddels mijn vrouw en dochter van 6. ik heb moeten veranderen van baan en ben marketing directeur geworden bij orange waar ik de hobby's muziek en games door heb kunnen zetten. leuk toch? feit is ik was al een gamer toen mijn vader op een zakenreis in 1977 een nexus N81 meenam uit Japan (ik was
en dat ben ik altijd gebleven naast het feit dat ondernemen leuk is en soms zelfs nog iets opbrengt, waarom zou ik de juiste mensen met de goede instelling daar niet van mee laten genieten. Ik ben bevooroordeeld met alle mazzel en wellicht mijn grote bek, maar heb het wel onzettend leuk.
ciao
Klik om te vergroten...