Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    En dat voor je eerste post op dit forum ;)

Maar Named en ik hebben er zin in! We moeten ons zoals je zegt idd gaan focussen op het basisteam.
    Ik heb er alle vertrouwen in dat we er wat moois van gaan maken.

Binnenkort moeten we af gaan spreken welke avonden er geoefend en gespeeld zal gaan worden + met welke 4 jongens we het nu daadwerkelijk gaan doen. Heb een beetje rond gevraagd en hoorde dat Montana een héle goede sniper is.

Maar ik ga nu weer AZ kijken.
    P'z King

2. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    wellicht een aardig idee jullie naar het biodroom te halen aankomende maandag voor het interview met het Parool?

3. Vette shit hier, hoop dat Kings en Named het naar hun zin zullen hebben bij pG en dat ze er een topteam van kunnen maken :) Oja en misschien kan deze topic gesloten worden en kan Mauperd ofzo een pG topic maken :p

@Mauperd
    Met welk spel heb jij 40.000 gulden verdiend dan? Wel vet!

4. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    ben 2e van de wereld geweest met 4BS (duitse clan) RTCW op de PC en niet hoger dan nummer 23 quake3 CPMA

maar aardig wat lannetjes gewonnen her en der! gouden tijd! (wel wat off topic he?) gaat namelijk niet over mij maar over named en 3KINGS

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    RTCW of RTCW:ET?

6. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    RTCW
    (ET is voor apen) zit namelijk een homo engine achter

7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik natuurlijk wel voor te porren ;)

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    RTCW:ET >>> RTCW en niet zeiken over prone, plzzzzz

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

Geen aanval verder ofzo, even een paar dingetjes verduidelijken.

P.S. Hoe wil je je team aantrekkelijk maken tot sponsoren als je als team de naam 'Professional Genocide' geeft? Een beetje relativerend bedrijf wordt niet graag geassocieerd met dit soort namen cq. organisaties. Ik spreek uit ervaring, want ze begonnen bij mij al moelijk te doen over AK47pro (best verkochte wapen ter wereld > meest gebruikte wapen in burgeroorlogen).

10. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    klopt en ik ben me hier meer dan iedereen zeer zeker bewust van, jij schijnbaar ook, knappe gedachte, ben trots op je. Inderdaad heb een villa gekocht, avondje gamen? Die heb ik trouwens verdient door me aars er 80 uur in de week af te werken. Ik maak niemand rijk, dat doen de gamers zelf, ik heb mijn sporen lang en breed verdient en hoef me niet te bewijzen ten aanzien van niemand. pG is niets meer dan een kweekvijver met een veel groter belang erachter dan het toont, moet jij weten als je met ex en ar gepraat hebt, die hingen kwijlend in mijn MSN de hele dag. Maak je niet druk, doe ik ook niet. Feit bestaat dat professional Genocide een gb.com naam is, probeer eens een paar namen te maken met pG in combi met IQ! gaat je vast lukken. Voorlopig is pG de clantag en proffessional genocide de GB.com naam, meer niet. Ik hoef niet constant puntjes aan mijn mannen aan te bieden om de naam te veranderen. het moment dat ze pRO Gamers zijn hebben ze zat aan deze tag!

oh en lees het PArool volgende week ff en kijk goed naar VPRO, de spits en de power unlimited eind van de maand, dan zul je direct zien waar pG voor staat. kusje
    P'Z

als je wilt blaten stuur me dan even een PM, sta altijd open voor gelul
    En je weet het nog steeds ik heb het grootste respect voor qG en vind jullie allemaal super, maar beetje lopen zeiken word ik niet warm van!

Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  11. SmartieZ

SmartieZ Guest

We zullen zien, je belangen klinken goed en komen overweldigend over, nu nog even zien of het waar te maken is. Ik gun je het beste ermee hoop alleen niet dat je te snel conclusies gaan trekken en voor gaat lopen op je prestaties, dat zou namelijk ontzettend jammer zijn.

En artikelen in het Parool en SP!TS zullen mij ook zeker niet ontschieten ;-).

Nu nog even de vraag over je 40.000 gulden, waar heb je die precies verdiend want zulke prijzen zijn nu aan de orde (WCG), hoe waren die vroeger te verdienen. Niet met een lannetje hier en daar, klinkt een beetje surrealistisch.

EDIT:
    Ik zeik niet, maar toen ik de clantag zag, net na het hele gedoe met het proberen te kopen van Ar1d1Ty en EXp3r1EnZ achter de rug was, begonnen de achterdochtige gevoelens bij mij de overhand te krijgen ;-) Met al die pro-gamers in je team was er misschien een iets originelere naam te verzinnen.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2007
  12. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT:
    citaat:
    Ik zeik niet, maar toen ik de clantag zag, net na het hele gedoe met het proberen te kopen van Ar1d1Ty en EXp3r1EnZ achter de rug was, begonnen de achterdochtige gevoelens bij mij de overhand te krijgen ;-) Met al die pro-gamers in je team was er misschien een iets originelere naam te verzinnen.[/QUOTE]

Dit wil ik toch ff recht zetten, ze hebben een tijd met zijn drieen en zelfs met zijn tweeen gelopen. zaten in de rats, ik wilde ze helpen, over kopen is geen gesprek geweest. Zij wilde gamen, ik heb met alle jongens die spelen een actieve clan, hadden zich als vissen in het water gevoeld. Ze hadden elke dag kunnen spelen. Heb ze enkel de kans geboden, als actieve clan wil je top spelers binnenhalen zonder al teveel gelul. Wederom hebben we er 2 toppers bij easy as that. Dat red je niet alleen maar met mooi gelul toch?

in de periode van 2000-2001 heb ik zo een beetje alle grote toernooien gedaan van quakecon/ cpl/ frag4 tot Razer/ E3/ fragtopia/ superliga (IT)/ atomic arena (CPL azie) etc etc
    dus daar heb ik aardige puntjes kunnen scoren en centjes verdiend! en inderdaad dit waren geen grote bedragen maar wel mijn gouden dagen. Ik was DJ reisde de hele wereld af, woonde op kreta en onderweg gamede ik alleen maar zodoende kwam ik via een vriendje van mij Kyros Afisis (gekke griek) in aanraking met pro gaming en het lukte gewoon. Later hebben we het geld gestopt in een evenementen bedrijfje op Kreta, inmiddels erg groot (Kriti Vibes) erg leuke feestjes e.d. mee gedaan op kokini hani. Ik ben na ongeveer anderhalf jaar weer terug gegaan naar NL heb nog wat evenementen en lannetjes meegpakt maar mijn DJ werk werd teveel in combi met het organiseren van feestjes e.d. toen kreeg ik plots het bericht dat ik een toeriste zwanger gemaakt had. Dit zijn inmiddels mijn vrouw en dochter van 6. ik heb moeten veranderen van baan en ben marketing directeur geworden bij orange waar ik de hobby's muziek en games door heb kunnen zetten. leuk toch? feit is ik was al een gamer toen mijn vader op een zakenreis in 1977 een nexus N81 meenam uit Japan (ik was :cool: en dat ben ik altijd gebleven naast het feit dat ondernemen leuk is en soms zelfs nog iets opbrengt, waarom zou ik de juiste mensen met de goede instelling daar niet van mee laten genieten. Ik ben bevooroordeeld met alle mazzel en wellicht mijn grote bek, maar heb het wel onzettend leuk.

ciao

Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  13. SmartieZ

SmartieZ Guest

Inderdaad, klinkt allemaal leuk en voor vele (misschien ook voor mij) de perfecte toekomst die je je kunt voorstellen, feit blijft dat ik even gefrustreerd was met je clantag. Het hele gedoe over het geld dat je EXp3r1EnZ en Ar1d1Ty bood kan me verder niet veel schelen, zo kreeg ik het te horen en zo hebben wij het behandeld. Ik wist vanaf het 1e moment al dat er niemand zou leaven en was zeker van me zaak, achteraf hebben we er nog even om kunnen lachen en zijn we verder gegaan met het team dankzij de terugkeer van MajinGoku.

Over je eerste jaren gamen, ik kan niet eerder beginnen dan dat ik geboren ben, dit wil echter niet zeggen dat ik op jongere leeftijd minder te doen heb in de gamewereld. Wereldkampioenen van 12 en 13 schijnt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld te zijn haha

Oh en die grote bek, die delen we haha.

1. Als DJ, wat was je artiestennaam

Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2007
  14. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: kut heeft die gast geen baan???8) NEEEEE hij komt mee naar eindhoven toch? laten we daar gezellig een biertje pakken, gaan we het zeker niet over geld hebben! Ben ik heel zeker van. er is nooit een stuiver geboden namelijk. En ja kampioenen van 12/13 klinkt leuk maar je moet 16 zijn om geld te verdienen met gamen dus die droom gaat nog niet op.:b: anders had ik mijn dochter vastgebonden op de 360 en volgestopt met RED BULL (geintje natuurlijk)

feit blijft named en 3KINGS passen voor de volle 100% in pG hebben een uitermate klassiek passend profiel (YUMMY) en ik heb jou ze nog niet 1 keer succes zien wensen in de laatste posts KOM OP en wens ze dat gewoon eens ff, het is nou eenmaal een kill snitchers thread, zij verdienen dat zekers.

als majingoku met die rotte bow van hem bij mij in de buurt komt stuur ik gewoon namedwarrior op hem af! LOOOOOL

Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Die gast heeft wel een baan ;-) .. En 3Kings en Named weten dat ik ze wel succes wens in hun nieuwe team.

Binnenkort een match dan denk ik hé. qG vs pG. Dit weekend misschien?

16. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik pak altijd een biertje, en ik snap egt niet waar jullie je zo druk over maken.
    Dit noem ik nou: Van een glas bier, een biervat maken!

En a.u.b. we kunnen gwn leuk sportief tegen elkaar spelen, dan elkaar af te lopen bekken, niet tog?!

He, mijn hart lucht op! Wie weet in de toekomst zien we elkaar vaker!

Greetz EXp

*Zucht

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    qG I ScrinteKz / qG I MistiK -> WCG, Als je ScrinteKz ziet spelen, niet normaal, denk dat we best wel is kans hebben. Hij staat inmiddels 88ste na al die kutbugs en errors... Ik weet verder niet hoe MistiK speelt, maar dat zal ook wel top zijn.

18. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    nou bij deze zet ik heel sportief een heel biervat voor qG koud!:b:

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Naar mijn eigen zeggen bleef ik toch best normaal hoor? Of mag er tegenwoordig geen woordenwisseling meer plaatsvinden op een forum (oeh dalijk worden we gebanned ><). Het laatste wat ik nodig heb is een scheidsrechter, oh en dat biertje pakken we.

20. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil het niet eens een woordenwisseling noemen, noem het meer een woordenuitwisseling LOOOL\o/

Deel Deze Pagina