Ik heb ook zo'n 10x gevraagd wat jullie ervan vonden maar toevallig antwoorde jullie niet! En danny je blijft dus... aii player.
DeathRow bestaat volgens mij al of was dat gewoon iemands gamertag....hmm weet het niet. Vind hem wel vet maar voordat je meteen je gt verandert zoekt het eerst ff uit.
Affarmative, mission agnolitched (hoe schrijf je dat?) Death Row, weet iemand wat het betekent want ik heb gekeken op die internetsite's die vertalen maar elke geeft een andere en ik ben me woordenboek kwijt
Affirmative mission accomplished! Dodencel Je maakt de clan belachelijk met zulke namen. NL NOOB. ENG NOOB.
@ Pine K heb net wat help gekregen van RiP ConCept ( thnx man ) over clansigns, Userbars..... dus: Ik zou graag willen weten wat de clantag/naam wordt Asap en ik wil graag de nieuwe namen van sander en mitchel weten Asap alvast nu ...WanNeB ...Unt0uCheD
Death Row is de laatste cel waar een 'ten-dood-veroordeelde' gevangen zich bevind voordat hij geëxecuteerd wordt.
Asap: As soon as possible Maar goed gisteravond zag ik dat RiP van die vette userbars heeft en een clanlogo voor XBW en ik dacht heE laten we dat ook doen dus ik vroeg aan Concept waar hij dat vandaan haalde een site zei hij dus hij gaf me de link en ik ging alles uitzoeken op de site. Ook zag ik dat hij daar een topic heeft gemaakt en dat gaat over: iemand die RiP aan userbars/logo kan helpen toen ging 1 persoon hem helpen namelijk: Sarahsimsim en die maakte in een oogwenk alles en ook verschillende kleuren dus nu wil ik graag zo snel mogelijk de clannaam/tag weten zodat ik ht zelfde aan haar kan vragen snapst!!
Nano, ben eens tevreden met de mensen die je in je clan hebt. XtrXander zegt net dat hij die dingen makkelijk kan maken waarom zou je het hem dan niet laten doen? Beetje degraderend als je hem gewoon links laat liggen en het aan iemand op een forum gaat vragen?
qG Smartiez kan wel lezen. Kom maar met pictures, ontwerpen om zo'n userbar te maken. BTW Google is my friend!!!!!!!!!!!!!!!
Ey danny paas me die link naar die site dan, dan kijk ik ook ff. En Sander, hoe naughty ben jij met die tieten dat mag niet van je mama!
y0 man maar de site is niet eens zo vet het is de persoon in dit geval SarahSimSim die alles voor RiP heeft gemaakt. hier is dan de link: http://www.thedesignworld.com/web-templates/clan-templates/ Misschien moet sander ook effe kijken want heel veel van die plaatjes zijn gefotoshopt en ze laten zien hoe je alles kan foto shoppen... Tot dus ver heb ik er dit van kunnen maken met behulp van de bovenstaande site, Paint, Corel Paint shop pro IX en een userbarmaker site...
Pine die van jou is zwaar lelijk. Maar eerst goeie naam en dan maak ik nog wel een userbar waar langer dan 2minuten is overgedaan. Ik maak er alvast een naam kan er later in. D2 is een goeie naam. Als we dan al gaming hebben warom niet, hardcore, revolutionair
Clannaam: Intensive Gaming Clantag: inT Dat word het! Meeste stemmen gelden En mijn userbar is focking mooi, en heb er 20seconden over gedaan
Ik denk het ook echt zo een naam verzonnen meteen nemen. Kleine kinderen doen dat jah OMG. Wie zegt dat ik zo wil heten int sandroid en PAARS met de namen erin slaat nergens op. Ik maak erwel een aangezien jou ervaring met ps