Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

1. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    eh ik denk dat dit voor online play is, ik speel alleen offline, maar dan moet je ze toch ook wel kunnen downloaden?

Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met H2 naar live gaat, dan ga je naar een menu waar je content download moet klikke, daar kun je de maps downe. Als dat niet kan moet je ze in de winkel kope ;)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ze zijn niet in de winkel te koop (de nieuwe maps)
    met een xbox live gold account kan je de oude maps gewoon gratis downloaden op je 360 :) / je kan ze dus niet downloaden met een silver account ... de originele xbox kent alleen een "gold" account. Het kan alleen via de originele H2 disc en dan content download

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt niet de maps van 17 april, maar de oude mappack ;)

Ja het zal vast aan liggen dat je geen gold account hebt, dus kope die hap.

5. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb nu een 48 hour trail, dat is dan toch ook gold? Maar nu lukt het ook niet. Of moet je voor gold ook echt betalen wil je dit kunnen downloaden, want nu gaat hij nog steeds terug naar account management.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de trial 48hrs is geen volledige gold ..

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt! dan heb ik dus gewoon pech :'-(

8. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door de vorige update waren mn mappacks corrupted geraakt (alrijd na ene update blijft mn 360 vastzitten bij halo2...)
    Dus ik laatst al di emappacks weer opnieuw downloaden.. duurde 3,5 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad::mad:E KESAKF
    Anyway wtf? Zet eens op een snellere server ofzo..

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat kan ik doen aan de volgende error?
    " installation of content failed"

Deze error krijg ik bij het eerste mappack. Ik heb dit pack al verwijderd, maar opnieuw downloaden doet ie niet. Bij opnieuw downloaden schiet de download balk in 1x vol. Daarna krijg ik de bovengenoemde error.
    Het gaat overigens om een download op de 360.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen... kom er zelf niet uit (ook niet na research).

10. Towel

Towel Guest

/Mod Niet toegestaan hier ... lees de [faq]faq[/faq]

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Is dat op legale wijze mogelijk? Moet ik daar vanmiddag even naar kijken :) Bedankt!

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is niet op een legale manier mogelijk en voor de Xbox 360 helemaal niet mogelijk

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Had al zo'n id dat het niet ging :) Heb jij enig id hoe ik wel de maps kan krijgen zodag ik online kan spelen? Of is het uberhaupt niet mogelijk om deze maps op de 360 te krijgen? :eek: (lijkt mij niet zo'n sterke move)

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    gewoon downloaden toch via de download optie in halo2 zelf?

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Heb ik dus gedaan :) Maar dan krijg ik de error "installation of content failed". Als ik het probleempack eraf gooi, (het eerste mappack zorgt voor de problemen) en opnieuw wil downloaden, blijft ie hetzelfde zeggen. Tevens download ie hem niet op niew (het download balkje schiet in 1x naar 100%).

16. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox360 en xbox live gold account, maar als ik de twee nieuwe map wil downloaden voor drie euro dan zeg die dat het ''failed'' is ofzo, kan je de nieuwe 2 maps eigenlijk met MS-points kopen??

Maar staan deze ook bij marketplace?? ik d8 dat ze alleen maar bij het menu van Halo 2 ''content'' staan als ik het goed heb.

Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de nieuwe halo 2 maps kan je alleen met een credit card kopen. De originele xbox (emulatie op de 360) kent geen ms points. Dus kan je er niet mee betalen

18. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat gister te kloten met die download van de maps want ik heb geen credit card. Dus ik zat me te vervelen en de hele tijd op A te drukken van purchase en toen begon hij ineens de maps te downloaden en ik kan ze gewoon spelen:b:

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Haha, grappig. Ik heb er gewoon voor betaald. Zien er leuk uit (vooral tombstones), maar volgens mij staan ze nog niet in de playlists

20. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dat probleem heb ik ook, Ik heb ook al naar de xbox service gebeld en daar kirjg ik morgen bericht van hoe het zou kunnen. zodra ik meer weet post ik het hier wel

Deel Deze Pagina