Hoe oud is jou dochter? Sorry als ik erover heen gelezen heb .^^ En named kings veel succes maar vooral plezier in pG Gaat wel goedkomen!
Ik heb een dochter van bijna 2, (24 april) (guusje) en 1 kanjer van 6 (sanne) die meiden zijn leuk net als de mamma, drijvende kracht en grote inspiratie.
Wow damn in een keer een hoop lange posts om te lezen maar zeer vermakelijk en een keer een goede ''woordenuitwisseling'' te zien in plaats van wat we altijd te horen krijg ''ik own you, jij bent nerd, kk tjappie!''. At MaUp3rd spelen jullie ook cod2?
nee wel nog eens een tijdje gedaan op de pC maar vind het op de 360 niet echt leuk. heb het een beetje gehad met de WW2 shooters (MP) Ben wel erg blij dat quake3 Arena naar de 360 gaat komen via arcade geweldig!
ET is het niet he! We willen gewoon die lekkere snelle quake 3 engine! en inderdaad we haten prone dus gewoon RTCW lekkkkkerrrrrrr bunnnnyyyyyyy hopppppppeeeeeeennnnnnn
Jongens, download ( of koop voor 5 euro ), de orginele Return to Castle Wolfenstein!! Speel dat spel al 3 jaar ofzo, BESTE spel in de geschiedenis ooit
Nee, niet meer. maar zn grafische kaart is kaduuk dus hij speelt nu niet meer. Ikzelf heb het af en toe bij hem gedaan maar om nou te zeggen dat ik goed ben met een muis? Ik doe eigenlijk alleen shooters met een controller (GRAW ftw), maar hij kon het zeker wel goed, als je zn frag-movies ziet...
Ach jongens als je echt een goede pc game wil voor heel weinig geld koop dan gewoon cod1.1 damn dat spel is meesterlijk en na ruim 5-6 jaar wordt het nog veel gespeeld.