Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Varken sinds wanneer heb je een 360?? En dan add je me niet eens!!! Bang dat je billenkoek krijgt jongen??
     
  2. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Joo cees, die wedstrijd van vanmiddag was echt bizar :p
    Ik gaf voorzet vanaf de flank, en die rolde zo de goal in, blunder keep.
    We spelen later nog wel ff keer paar potjes, ga nu AZ kijken.
     
  3. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt, me xbox haakte ook ff. Ik moet nog ff beter schieten want kan 10x beter. Is goed, ik ook even leren.

    Net ook begonnen met eredivisie best lastig. Net wel halve finale reebok cup gewonnen met italy van france
     
  4. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Fifa met de controls van PES:) maar het wordt er niet beter van=(
     
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna een maandje nu.. Ik dacht dat je nog gewoon je Don Juan tag had, zonder NL. Maar ik zal je wel ff toevoegen want je moet duidelijk met beide benen op de grond gezet worden.. Het liefst vandaag nog..
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn Berbatov wordt wel goed jongens :)
     
  7. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Obafemi Martins ook. Damn, supersnel, sterk aan de bal en scoort vrijwel altijd 1-op-1. Koop hem in seizoen 1 (onder de 10.000 punten) en hij wordt ontzettend sterk. Heeft er nu 17 inliggen in 14 wedstrijden in mijn ML (Top Player).
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook eerst Martins, maar hij wordt nauwelijk beter hoor. Hij heeft een vlakke development lijn en is misschien 3 punten gestegen in twee seizoenen bij mij. Wel veel mee gescoord, maar z'n shot accuracy gaat nauwelijks omhoog. Ik heb nu F. Torres in de spits staan.

    Ik ben net eerste geworden op de Club Ranking met Ajax in 2009 en het is nu eigenlijk te makkelijk. Dit is het laatste seizoen denk ik, want ik sta nu eerste op 10 punten voorsprong (winterstop), ik heb de topscorer, de assist leader, ik zit nog in de Division One Cup, ik zit nog in de Champions Leauge (al geplaatst met 12 uit 4, laatste twee wedstrijden doen er niet meer toe).. Het is nu gewoon een beetje leuke spelertjes kopen en een heel goed team bij elkaar kopen. Ik had aan het begin van het seizoen Gerrard gekocht, gewoon omdat ik het een gave speler vind, hij werd wel assist leader.. Nu heb ik Aissati gekocht, die wordt echt goed volgens mij.. Zo komt er elke keer wel een golf van goeie nieuwe spelers.. Ik sta nu zo en ik iedereen heeft van die ziek goeie stats;

    Buffon

    Grygera
    Collocini
    Chivu
    Mathieu

    Heitinga
    Gerrard/Aissati
    Ben-Hatira

    C.Ronaldo
    Joaquin
    F. Torres

    En dan nog een bank met Babel, Aguero, Rosales, Bianchi (jonge verdediger van PSV, heel goed), Fernandez (idem dito), Ewerthon, Obodo, Emanuelson, Stam, Stekelenburg, J. Cole en Martins..
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik houd niet zo van die Martins... Dat is toch die ene die bij Inter zat??
    Berbatov gaat wel keiveel vooruit, na 2 seizoenen was hij voor elke skill 8 punten vooruit gegaan... Ik kan alleen nog steeds die Ben-Hatira niet vinden :9
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dan heb ik gewoon mazzel gehad denk ik. Hij zit even een dipje, hij heeft een beetje een rare development curve, maar over een tijdje gaat ie wel weer omhoog. Ik heb trouwens echt wat gehad aan die tutorial voor vrije trappen die hier laatst werd gepost, van YouTube! Ze gaan opeens in ieder geval op goal, gewoon rechtsonderin of linksonderin ingedrukt gehouden. Een stuk leuker om zo een vrije trap op een mooie plek te krijgen..
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet nogwel toen in Pro Evolution Soccer 5 scoorde ik altijd m'n vrije trappen, zowel offline als online met Pirlo of Hleb. :D
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat was inderdaad weer een beetje té makkelijk. Laatst ook, ik ging voor het eerst in tijden de Xbox weer gebruiken voor PES5.. Eerste de beste vrije trap die ik kreeg krulde ik erin met Henry.. Maar hier vond ik het eerst te moeilijk, hopelijk kan ik met de nieuwe 'techniek' wat betere resultaten tevoorschijn toveren.
     
  13. dolfy

    dolfy Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het even nog wat beter uitleggen, in PES 5 deed ik met vrienden altijd een cup, verdeeld over 4 poules, in 3 van de 4 poules zat een van ons, op het moment dat een van ons dus tegen een andere in de poule moest spelen, speelde een van ons tegen diegene.
    De verdere uitslagen lieten we natuurlijk door de computer doen, anders duurt het toernooi heel lang.....

    Nu kan ik in PES 6 niet vinden dat als een van ons moet, dat de ander dan het andere team kan zijn, waar die tegen moet, je kunt het pijltje van de controller niet naar het andere team toe zetten, alleen samen spelen in 1 team en dat is niet de bedoeling.

    Weet iemand hier een oplossing voor?

    Alvast bedankt



     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ben net het seizoen 2010 ingegaan met Ajax.
    Had een nogal hoog transferbudget om uit te geven. :cool:
    Mijn volledige selectie ziet er nu als volgt uit.

    Keepers :
    - Stekelenburg
    - Ramon
    Met Stekelenburg als basisspeler

    Verdedigers :
    - Grygera
    - Stam
    - Heitinga
    - Lahm
    - Dawson
    - Vertonghen
    - Rubio
    - Emanuelson
    Met Grygera, Stam, Heitinga en Lahm als basisspelers.
    Stam is inmiddels al 38 jaar, zal volgend seizoen wel stoppen.
    Rubio is een 21 jarige talentje.

    Middenverlders :
    - Xabi Alonso
    - Sneijder
    - Van der Vaart
    - Cesc Fabregas
    - Kaiser
    - Rosicky
    - Joe Cole
    Met Xabi Alonso, Sneijder en Van der Vaart als basisspelers.
    Kaiser is een 18 jarig talentje.

    Aanvallers :
    - Rooney
    - Rosenberg
    - Vicente
    - Luis Garcia
    - Van Persie
    - Fernando Torres
    Met Rooney, Rosenberg en Vicente als basisspelers.
    Ik ben er nog niet helemaal uit wie nou de betere spits is, Rosenberg die enorm lekker speelt. Of Fernando Torres die niets minder is dan Rosenberg...

    :cool:
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wie ik de spits had lopen de eerste 2 seizoenen. Is Baros. In 4-3-3 opstelling is die gruwelijk. Zeker na het eerste seizoen.
     
  16. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Smith van Man United is pas echt een beest. Sterk, snel, kan scoren en koppen. Die moet je hebben..
     
  17. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ohh, nou dan ligt dat zeker aan mij. Ik vind het echt heerlijk om met hem te spelen. Ik sta nu 21 uit 16 met hem, dat is me nog nooit gelukt...

    @Peter_Aragorn
    Martins speelde vroeger bij Inter; nu bij Newcastle.
     
  18. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe altijd aan de D1 cup mee, en aan de European Championship. Maar waarom kan ik nooit aan de European Masters cup meedoen? Bij Master League zit in 2008...Top player.
     
  19. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    kut cheaters op ranked matches man :mad:
    Heb er nu weer eentje,, sta 2-0 voor in de 13e minuut,
    laatie de game stil staan :mad:
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Next

    ^ Op naar deel 10 ^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina