[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    Art School Confidential
    Erg leuke comedy, met ook een zekere waarheid erin.
    Vooral omdat ik zelf op een Grafisch Lyceum zit komt er heel wat langs wat mij bekend in de oren klinkt. cijfer: 9
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dat meestal een pluspunt :+
     
  3. Towel

    Towel Guest

    Deja Vu

    Ooooveer de tooop nepheid! Geen een ding van deze film heeft ook maar iets met realisme te maken. Begrijp me niet verkeerd, Sci-fi of fantasie films vind ik altijd leuk, maar dit is een actiefilm die probeert realistisch te zijn maar totaal nep is. Ze beargumenteren de high tech onzin alsof het allemaal kan (in de toekomst ook niet, never).... Het is leuk bedacht, maar zo overdreven hoeft het allemaal niet. Het tijd-reizen principe heb ik veel beter uitgewerkt gezien in films als The Butterfly Effect. Nee deze film.... Leuk concept, maar slecht uitgewerkt.

    5
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2007
  4. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    MR BEAN Holiday nog wat

    Ik denk zoals hier eerder is gezegd dat ik te oud ben voor mr bean. Toch als ik nog een oude aflevering van mr bean kijk moet ik lachen om de domheid, hier had ik dat gewoon niet!

    3,5
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Te oud bent? :lol: je bent 16 man, voor welke leeftijds catagorie hoort Mr Bean te zijn dan?

    Ben wel benieuwd wat ik van die nieuwe film ga vinden, binnenkort maar eens naar de bios. Die oude afleveringen vond ik inderdaad ook geweldig!
     
  6. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ik denk dat mr bean voor kinderen van een jaar of 10 is!! Rond die tijd keek ik het tenmiste.. (ongeveer):cool:
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Ik vind het ook niet zo gek, hoor. Vanaf een jaar of 10 inderdaad en dan tot een jaar of 16. Het is natuurlijk best kinderachtig eigenlijk..
     
  8. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Het slaat gewoon nergens op, maar van de domheid moet (ik) lachen! En dat had ik bij deze niet!
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    De series van Mr Bean zijn gewoon goed ongeacht je leeftijd en de laatste film is gewoon redelijk kut ongeacht je leeftijd ;)
     
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Heb gisteren de film The Pursuit of Happyness (Will Smith) en ik moet zeggen dat ik het echt een prachtige film vind. Vooral het samenspel tussen Will en zijn zoontje is erg sterk. Verder werkte het naar een emotionele climax toe, iets wat bij mij de snaar wist te raken. Al met al een erg goede film die je zeker eens moet zien.

    8+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2007
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF... zulke woorden8)

    Ik vond deze film toch ietsjes tegenvallen, niet tot ik hem slecht vond, maar had hem beter verwacht! Het einde bijvoorbeeld vond ik zoooo slecht!!! Ik had verwacht dat je hem zag in een villa etc. Het verhaal vond ik ook niet echt top ofzo, ik geef deze film niet hoger als een 6! (mijn mening)
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hot Fuzz

    Gisteren gezien. Er zitten echt briljante stukjes in met heel leuke Britse humor. Het einde is een beetje maf, maar ik vond hem goed!
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    Feed
    Met stip de meest zieke film van dit moment, Seven (een film die kwa verhaal wat aan deze film doet denken) valt in het niet. Acteerwerk is soms wat brak maargoed over het algeheel is het wel aardig. cijfer: 8
     
  14. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een goede film in wat het doet, en het geeft stof tijdens de film om over na te denken. -niet filosofisch ofzo- maar meer van en als ie dan dat en hoe doet ie dat.
    goede film beetje actie goede thriller imo.

    7
     
  15. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    The history boys

    Gaat over een groep hele slimme Engelse middelbare scholieren die, na hun eindexamen een extra test moeten gaan doen om te worden toegelaten op de meest prestigieuze universiteiten van Engeland. Alleen de manier van onderwijzen op de school is nogal apart te noemen. Hieruit vloeien dus hele karaktervolle scenes voort gelardeerd met typisch Engelse teksten en gedragingen.

    7+
     
  16. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit moment? Hij is toch van 2005, of heb ik dat mis?
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat heb jij helemaal goed gezien, maar ik bedoel daarmee dat er tot nu toe nog geen andere film is geweest die de smerigheid van Feed heeft kunnen evenaren. Als je de film hebt gezien dan weet je waar ik het over heb. :)
     
  18. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    The Fountain (7,0)
    Hele aparte film met een verhaal dat ik nog steeds niet helemaal begrijp :) Maar de visual effects zijn erg goed!
     
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien niet het meest recent, maar toch.
    Hier mijn bijdrage:

    Smoking Aces
    Verwachtte er wat te veel van; zat te hopen op actie.
    Dit bleef echter achterwege tot het tweede deel van de film.
    De opbouw tot de actie is opzich wel goed, maar ik zat meer op de actie zelf te wachten (na het zien van de trailer is dat beeld ook niet zo apart).

    Natuurlijk is Smoking Aces een goede film, geen échte topper maar zeker de moeite waard.
    Zolang je maar in je hoofd houd dat het niet meteen met actie begint en dat het hele proces waar het in de film om draait zich 'opbouwd' bij wijze van spreken.
    Op het laatst is het een grote chaos en wordt er veel geknald.
    Het tweede deel van de film is overigens wel behoorlijk genieten.

    300
    Had hoge verwachtingen. En raad eens? Ze kwamen uit.
    Echt een heerlijke film.
    Misschien wat te veel special effects, maar dat drukt de pret niet.
    De actie is geweldig en ik heb me zo goed als de hele film vermaakt.

    Verhaal is wel wat slapjes, maar daar draait het in deze film ook niet om.
    Wil je weten hoe het echt zat? Bezoek Wikipedia eens.
    Deze film gaat om actie en vermaak, en dat is bijzonder goed gelukt.

    De ondergang van de 300 Spartanen had wat beter gekund, maar meer te zeiken heb ik ook niet.
    Na de film stroomde de adrenaline door mijn lichaam en had ik zin om eens een mooi Spartaans harnas en helm tevoorschijn te toveren en lekker met mijn speer of zwaard in wat Perzen te hakken.

    Zeker een aanrader.

    Cijfers?
    Dat wordt dan voor Smoking Aces een 7,5
    en voor 300 een dikke 9.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    The Butterfly Effect 2:
    Verder geen woord aan vuilmaken, Kut film.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina