Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles schoon en alles in orde, behalve me ring of light want die is gewoon rood...

    Als k morgen MS bel (want aan die verzekering zal k geen zak hebben), dan moet ik m opsturen en dan krijg ik zeker een reviseerde ipv een gloednieuwe?!
     
  2. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    The circel of death ofzoiets heet die error toch? Moet je even op youtube kijken, Daar had ik een tijd geleden een filmpje gezien hoe je dat kan verhelpen ( met een heette lucht ding, soort feun maar dan heetter, over je moederbord gaan, geloof ik) Maar als je jouw 360 opstuurd doet MS dat dus voor je \o/ En krijg jij een andere 360 teruggestuurd (dat is omdat de service dan sneller gaat)

    Veel Suc6 ;) En zelf zou ik het verwarmen van je moederbord overlaten aan MS ;)
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik heb na lang nadenken dan toch de Xbox besteld ipv wachten tot de zomer voor de Elite. Nu zei de verkoper dat ze de memory cards die ik wil iets later geleverd zullen worden. Die card zou ik willen gebruiken voor savegames en andere zooi.

    Nu die card er niet is...is het nog wel mogelijk om te kunnen saven op de harde schijf? Zou immers jammer zijn om te gamen en niet te kunnen saven.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan gewoon op de harde schijf je save games zetten een memory card heb je niet echt nodig
     
  5. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij 20 gig volkrijgt met savegames krijg je van mij een gratis Elite :9
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    was t nou mogelijk als je een gewone CD koopt met muziek erop, en je stop die in je 360, dat je die muziek dan ook op je 360 kan overzetten??? of was dat niet mogelijk..?
     
  7. Ashavan

    Ashavan Guest

    Deal ;)

    Maar waar gebruik je die HD zoal voor? Moet je games installeren a la PC? Zie het nut niet echt van zo'n grote HD alleen voor demo's en filmpjes met save games.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je gebruikt de HDD voor : Demo's, films, muziek, backgrounds, sneller laden van spellen (caching), voor Downloadable content van games, Voor backwards compatabiliteit van sommige originele xbox games

    Ja dat is mogelijk
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    k bedankt, hoe moet dat precies dan, gewoon die cd erin doen en dan..?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Cd er in doen en dan rippen :)
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan! kzal het vanmiddag wel even uitproberen met een oud cd'tje :9 thanx fardo
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ben een beetje aan het rondkijken voor de game Blue Dragon. Dusver kan ik niets vinden dat er een EU release van is geweest terwijl ze al met deel 2 van het spel bezig zijn.

    Nu ben ik van plan om in de nabije toekomst dit spel te importeren, maar zitten we met een regio code? Of kan de Xbox alle regio's van games gewoon aan?

    *voelt zich een grote n00b met al die vragen*
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De import versie werkt niet op de europese xbox 360 (hij is inderdaad regio gebonden) ... Blue Dragon komt nog wel uit in Amerika en Europa (moet nog vertaald worden) ... rond Q3 (begin herfst wordt hij verwacht)
     
  14. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de volgend opties op xbox live en of het ook enig effect heeft op je online spel/tegenstanders?

    Je Xbox Live Gamerzone beschrijft het type gamer dat je bent.
    Recreatie
    Het gaat niet om winnen of verliezen, maar iedereen moet plezier van de game hebben.
    Motto: "Kick back, relax, wees vriendelijk, en amuseer je."

    Pro
    Je mikt op de eerste plaats, maar je respecteert de game en je tegenstanders.
    Motto: "Speel eerlijk, speel hard, speel om te winnen."

    Family
    Je wilt een zone waar jij en je kinderen plezier van kunnen hebben. Geen grove taal, geen onzin, geen supercompetitieve ego's.
    Motto: "Plezier voor de hele familie!"

    Underground
    Als je niet bang bent voor onzingeklets, is de Underground iets voor jou. Niet voor fijngevoelige types.
    Motto: "Geen krijgsgevangenen!"
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij veel spellen werkt het zo dat je als je quickmatch of matchmaker speelt je eerder wordt ingedeelt bij mensen met een "gamerzone" die je zelf hebt. Zo komen kinderen (family zone) niet makkelijk maar de f*ck roepende underground types :b:
     
  16. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nu echt niemand die me kan helpen met dit probleem ??8)
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    @ gotcha,

    Dit kan verschillende oorzaken hebben. Probeer het volgende:

    - kijk ofdat er geen beschadigingen of vuil op de disk zit (dit lijkt me onwaarschijnlijk, omdat je een nieuwe hebt gekregen)

    - Kijk ofdat je 360 niet in een krappe ruimte staat

    - Kijk even of dat de tijd en datum goed staat (dit kan namelijk save game corrupties veroorzaken)

    - Ga naar het memory menu in het system tab, en zorg ervoor dat je Hard Drive geselecteert is (dus gewoon geselecteerd, NIET HDD menu openen) en druk op de volgende knoppen: Y-X-X- linker bumper - rechter bumper -X-X. Je krijgt een vraag of dat je onderhoud wil uitvoeren op je hard drive, druk op yes. Hierna moet je alleen de auto-updates weer downloaden (er gaat GEEN verdere data zoals save games, verloren).

    - Probeer je gamer profile te recoveren. Ga naar memory, Hard Drive, profiles, en druk op je gamer profile, druk op delete en druk op Profile Only (Doe profile only, anders verlies je je save games). Recover daarna je profile in de xbox live tab. (Je verliest GEEN enkele save game, verwijder wel eerst je profile voor je hem recovert).

    - Probeer zonder HDD te spelen. Loopt hij ook vast zonder HDD, dan moet je de xbox support bellen. Loopt hij niet vast zonder HDD, ga dan naar de volgende stap.

    - Mocht dit nog niet werken, dan zul je je save games moeten verwijderen. Heb je een memory unit, zet ze dan daarop, zodat als dat het probleem niet is, je ze altijd kunt terughalen. Heb je geen memory unit en wil je ze niet verwijderen, bel dan nu de xbox support (waarschijnlijk ben je als je hem dan moet opsturen, ze ook kwijt). Je save games verwijder je zo:
    Ga naar system tab, memory, HDD, Games, selecteer de game, (dus niet openen) en druk op Y, dan doe je delete en dan heb je alle data van die ene game verwijderd.

    EDIT: Iedereen die last heeft van: veel vastlopers, disconnecties, andere connectie problemen kan dit proberen.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    er staan toch van die cd's op standaard, kan je die gewoon verwijderen"??
     
  19. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff vraagje: is het normaal dat de Xbox af en toe vast komt te zitten? Ik heb het nu al een paar keer gehad, dat ik online in R6 zat ofzo, en precies toen ik werd gekilled ofzo, dat hij plots niks meer deed (ook guide knop werkte niet meer enzo).

    Kan dat wel eens gebeuren, of is dat een slecht teken? En het enige dat je dan nog kan doen is hem uitzetten en weer aan toch, maakt niet uit op er een disk in zit?
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net op xbox.com te kijken en ik zag dat ik best wel een aantal vrienden had. Hoeveel kun je er eigenlijk hebben?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina