Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas kan dat het verschil tussen winnen en verliezen betekenen

    Maarja dan kun je ook zegge dat je maar er voor moet zorge dat je het niet over komt :+ achja we zien wel, voorlopig ben ik er niet echt al te blij over, maar je weet maar nooit

    Hopelijk word H3 toch wat skillvoller (aiming skill enso) dan H2, zou toch wel fijn zijn.
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    hier cgi
    van grunts

    klik
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    deze comment staat erbij:

    No this is not ingame or even made by Bungie. It is a clip made by a small group of CG artists for fun
     
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist! Die Legendarische d00d legt het echt in elke post er veertiendubbel dik op dat hij zo ongelofeloos goed is. Skill dit skills dat, alsjeblieft zeg. Arrogante vent!

    Verder lijken mancannons me helemaal niks nieuws, behalve dat ze van naam veranderd zijn :) dit hebben we toch allang gezien in H2 of niet dan?

    En dat bubble shield zou best goed kunnen werken op grote maps omdat iemand die een beetje kan snipen dan gewoon mega sterk is. Met dat shield kun je jezelf verdedigen en zijn positie bepalen als hij niet gelijk een headshot schiet :)

    Die mine lijkt me wel het allergayste wat er ooit is geweest. Kan je net zo goed een mine neerleggen op je eigen vlag zodat iemand die een vlag wil pakken gelijk opgeblazen wordt...

    Verder mis ik 1 ding: GORE! In dat filmpje zie je een slomo van hoe die chief een headshot krijgt, en je ziet net als in halo 2 gewoon aleen maar een klein beetje bloed uit zn kop komen. Ik wil hersenen zien! 8)
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32




    klopt dit is ook iets wat ik miste. Maar ben bang dat dit er ook niet in gaat komen. Niet zo mooi als in GoW!!!!
     
  6. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft ook niet want bij GoW is het een essentieel onderdeel van het spel, maar íets meer bloed en gore zou wel mogen vind ik.
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    "Kan je net zo goed een mine neerleggen op je eigen vlag zodat iemand die een vlag wil pakken gelijk opgeblazen wordt"

    kan je kapot schieten toch?
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Goeie reactie van je gangsterdwerg, die airwave doet inderdaad veelste arrogant:emo: :lol:
     
  9. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja niet aan gedacht :) goeie
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    hoe zou de bubble shield eigenljk werken??
    pak die bubble nade zeg maar en tyft hem keihard tegen iemands kop aan bubble komt eruit zit ie vast....

    ahh:)
    bijvoorbeeld dat je die bubble voor een tank gooit schiet ie net komt die bubble daar en boem alles weg8)
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Lol, dat brengt me op een idee, zo kan je die Bubble shield mooi als ramp gebruiken. Voorbeeld: Komt een maat lekker aan crossen met een Warthog, tom tom tom tom, jij keilt die BS voor zn flikken, en wham een airial Warthog. LOL, gaak meteen proberen met de Beta. :b:
     
  12. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruikte hem dus echt wel online (xboxconnect) :9 :thumbs:
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind die BS tot nu toe nog niet geweldig. Ik moet natuurlijk nog eerst zien hoe het het spel beinvloedt voordat ik er egt over ga oordelen. Halo is een snel spel wat vaak om 1 op 1 battles draait en waarin alles snel wordt beslist. Met zo'n schild verlies je een gedeelte van de snelheid die in het spel zit en het lijkt mij best vervelend dat, wanneer je iemand bijna dood hebt, dat hij dan zo'n schild neer gooit waardoor zijn shields ook weer rechargen (wat de hele gedachte erachter is...)
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al blij eigelijk dat je me als vent flamed en niet als jochie 8)

    Iedergeval (nu word het serieus), ik heb nog nooit iets gezegt over hoe goed ik ben of hoe slecht jullie zijn, dus zeg niet dat ik in elke post probeer duidelijk te maken 'hoe goed ik wel niet ben'.

    Dat jullie problemen hebbe over hoe ik mn punten overbreng kan ik niks aan doen. Ik overdrijf gwoon zo veel mogelijk op jullie punten zodat jullie (hopelijk) kunnen zien hoe dom soms de ideeen van jullie klinken. Teminste in mijn ogen dan, want ik kijk er natuurlijk veel anders tegen aan dan anderen. Ik heb nog nooit iemand persoonlijk aangevallen, ik val jullie meningen aan, dus probeer volgende keer met iets te komen wat ook echt klopt.

    Dank jullie wel

    \o/ discussie
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie update is net uit, en verteld wel wat leuke dingen over de echte beta :) De X-button is om equipment te gebruiken, dus inderdaad mijnen/bubbleshields en waarschijnlijk nog meer dingen. Deze dingen zijn allemaal heel zeldzaam (1 per map) en je kunt er niet mee gooien of iets, maar je legt ze gewoon neer. Je kunt ook gewoon in iemands bubbleshield lopen en hem dan gewoon killen, of hem splatteren terwijl hij er in staat :) Klinkt al heel wat beter dan hoe het leek te zijn in de vidoc :)
     
  16. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar hoe lang blijft dat bs dan aan als het 2 sec duurt is het alleen handig als iemand met een rocket launcer op je schiet.
     
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    PRecies, ik zeg namelijk altijd maar zo: "In nuance zit geen humor, en zonder humor zet je geen kracht bij aan je argumenten"
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind heel dat Bubble Shield maar vaag. Hoe werkt 't nou? Stel:

    Ik wordt beschoten, dus ik gooi Bubble Shield. Kan iemand deze ook kapot schieden, net als mijn eigen schild? Of stopt 't na een bepaalde periode? Kan mijn tegenstander er door heen lopen? Dus eerst schiet hij, ik doe Bubble Shield, dan pakt hij bijvoorbeeld Shotgun of Energy Sword en loopt door het schild heen naar mij toe. Of ketst hij hier tegen aan? En voeruitgen? Kan ik een Bubble Shield óp een voertuig leggen? Stel dat ik nou Passenger ben, en dan een Bubble Shield drop? En kan ik als ik binnen het shild sta, wel op anderen shieten? Want als niet kan, heb je er nog niks aan. Want dan stopt iedereen met vuren, kan iedereen extra goed richten, en als 't schild dan stopt, gaat 't net zo verder als aan 't begin van het gevecht.

    Vind het maar vaag hoor.
     
  19. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vraag ik me dus ook allemaal af:emo:
     
  20. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh jullie zitten allemaal wel te speculeren over het gaat werken ofniet maar als nog even verder denkt zal het waarschijnlijk ook zo zijn dat je die BS gewoon uit kan zetten. Dus net als een wapen/voertuig/turrets, weet het niet zeker maar lijkt me wel zo slim. Dus als jullie er allemaal zo nega tegenover staan dan moeten jullie maar hopen op die mogelijkheid, ikzelf nog niet oordelen maar het lijkt me wel zo slim als de makers dat mogelijk maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina