Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zelf vind ik de gameplay van GT-HD er beter uitzien dan de replay mode. Het is de post-processing die de replay mode imo minder mooi maakt. Reflecties en schaduwwerking zien er tijdens het spelen ook beter uit dan in de replay mode.

2. Cybercon

Cybercon Guest

Kwam zojuist een 'nieuwe' screen tegen van Uncharted: Drake's Fortune. Ik had 'm in ieder geval nog niet gezien.

Prachtig :)

Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2007
  3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    moet je op gametrailers.com eens de filmpjes van lair kijken. ik vond het er niet uitzien. en de framerate is ook soms bagger. een tijdje geleden hebben de makers gezegd dat de 360 het niet aan zou kunnen... laat me niet laggen.

(de gameplay ziet er wel goed uit... daar niet van hoor)

Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  4. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh my, als de gameplay er echt zo uit komt te zien, dan wordt het echt fantastisch! Wat een drukke maanden worden dat zeg!

Even mijn lijstje bekeken voor herfst/winter 2007 :9

Playstation 3

- Heavenly Sword
    - Ninja Gaiden Sigma
    - Devil May Cry 4
    - Metal Gear Solid 4
    - Uncharted: Drake’s Fortune
    - Lair
    - Grand Theft Auto 4
    - Gran Turismo 5 Prologue
    - Ratchet & Clank
    - Killzone 2
    - Warhawk
    - Little big Planet

Xbox 360

- Halo 3
    - Mass Effect
    - Bioshock
    - Blue Dragon
    - Too Human
    - Alan Wake
    - Army of Two
    - Half life 2 Orange
    - Assasin’s Creed
    - Fable 2
    - Lost Odessey

Wii
    - Metroid Prime 3
    - Super Mario Galaxy
    - RE4 Wii
    - RE umbrella chronicles

Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ja! ik wil ook mp3 maar om daar nou helemaal een wii voor te kopen :'-(

6. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach er zal vast wel meer komen aangezien dat ding als een trein verkoopt, ik vermoed dat er de komende maanden nog wel wat leuke dingen aangekondigd worden.

7. Cybercon

Cybercon Guest

Als je loopt te roepen dat het er niet uit ziet mankeert er toch echt iets aan je ogen. Het ziet er prima uit, maar bagger is het zeker niet. Hier en daar zie je misschien wat framerate issues, maar men heeft er duidelijk werk van gemaakt na de belabberde demo op de TGS.

En roep niet zomaar dingen die niet waar zijn, Eggbrecht (producer van het spel) heeft aangegeven dat het spel in dit huidige staat niet mogelijk is op de Xbox 360. Maar of goed het waar is weet ik niet, ik denk eerder aan PR praat.

8. JeePee

JeePee Guest

Kijk nog even naar de screens die Kameo hier postte...

9. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de filmpjes van Lair ook gezien op gametrailers.com. Het ziet er niet uit. De grond is gewoon plat, niks geen gras of wat. De mannetjes lopen er als houterig voer rond te lopen.

Vind dat "drake's fortune" er ook zeker niet geweldig uit zien. Het lijkt zo geverft.

10. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de screenshots en video's van IGN en gametrailers gezien. Ik ben nog niet helemaal onder de indruk van deze game die over 3 maanden zou moeten verschijnen.

Vergeet niet dat Warhawk ook zo'n titel is die de hemel in werd geprezen, we weten allemaal hoe het daar mee is afgelopen.

Hands-On: Lair Shows Promise, Needs Work
    http://blog.wired.com/games/2007/04/handson_lair_sh.html

Ik geef ze voor nu het voordeel van de twijfel maar een release in juli? Dat wordt overwerken voor die gasten!

Sorry, maar ik zie het nut niet van het beoordelen van een foto van 640x479 pixels die ook nog eens van een tv scherm is genomen.

Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ehm, het gaat om het verhaal dat jij claimed dat de replaymode veel mooier is dan de ingame mode. Deze foto's geven slechts een hele kleine illustratie dat het niet zo is. Heb deze game zojuist nog aan gehad. De lighting effecten zijn ingame veel mooier dan in de replay. Ook is in beide modes de framerate prima.
    Ach, de eens baseert het op screens en filmpjes van internet en de ander op the real thing.

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het er toch echt niet uitzien... in de zin van "het had er beter uit kunnen zien" maarja misschien overdreef ik wel wat...:):

13. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat eerste plaatje (van die iets fletsere rode auto) van GTHD ziet er wel heel mooi uit. Maar ik wil het eerst zelf zien. Ze laten zoveel zien, en later blijkt het tegen te vallen. Sony mag nou echt wel een keer wat laten zien in plaats van foto's en filmpjes.

Ben benieuwd naar Assassin's creed. Beide versies komen tegelijk uit.

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Denk dat we dan weer dat gezeur(gezever voor de Belgen onder ons) dat de mensen met een PS3 gaan zeggen 'ja maar het is geport daardoor ziet die van ons er een stuk minder uit', dat is tot nu toe met alle games gebeurd die op beide consoles uitkwamen en die door IGN en Gamespot samen de X360 versies mooier eruit vonden zien.

15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
  16. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enigste aan lair wat mooi is, is dat water dat golft als er een schip ontploft.

17. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ik zou zeggen koop een ps3 en download GTHD, en dan zal je zien dat het er gewoon fucking mooi uitziet :)

18. Cybercon

Cybercon Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2007
  19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ben wel eens benieuwd naar de" E3" van dit jaar, wordt een felle strijd!

20. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Zal geweldig worden _O_ :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina