ff een vraagje hoe heette die sit ook alweer waar je kon ziet wat voor achievements een spel heeft en wat die inhouden? En bij mij staat gewoon dat ik bij oblvion 1000 points heb en niet van de 1250 maar van de 1000
www.achieve360points.com vind ik altijd wel handig. Weer ff Crackdown gedaan: 610 van 900G 34 van 43 prestaties Rampage Wreak havoc in 60-second increments 20G Global Impact Kill 15 gang members using the Observatory Globe 15G
Bitch . Op welk nummer? Het vanochtend ook nog een aantal keren geprobeert maar twil nog niet echt lukken.
Het was Valkyries Rising volgens mij (A++ op easy, en nu een A op Medium.) Nu nog een liedje wat ik ooit op Hard kan halen (een A en de 5 laps endurance) het valt me wel op dat ik in de MP meestal een hogere accuracy heb dan in de SP. Ze zouden die scores dus eigenlijk ook mee moeten tellen
Okee ik had hem ook al naar 1x proberen. Had jou bericht nog niet gelezen, maar had op precies dezelfde de A ranking. Terwijl het echt super slecht ging op dat level. Moet nu nog maar 5 vuurwerkjes \o/ iig: Honor Roll Get an "A" rating for any song on Medium.
Volgens MyGamerCard.net zou ik maar tot de 5 mensen van Nederland horen die 75/200 hebben bij Boom Boom Rocket. Zal wel niet helemaal kloppen, aangezien ik wel zeker weet dat er ook mensen een A hebben op Hard
Gister nog even GoW gespeeld, het blijft echt een geweldige game. Act 4 op Hardcore difficulty. Act 5 on Hardcore difficulty. My love for you is like a Truck. Defeated RAAM on Hardcore difficulty. Dom-Curious. Completed one chapter as Dom Santiago.
Def Jam Icon Top Of The Charts 10 Bling 5G Ultimate MK3 Double Time 8G Match 3 10G Match 5 12G Flawless 11G Root Beer Tapper Saloon Server 10G Carefull 10G Good Gueser 10G Robotron 2084 Time To Challenge 15G Wave 5 10G Save All Humans! 10G Glue 10G In deze dag 131G verdient