vond het leuk om te zeggen als feyenoordfan, gebeurt de laatste tijd niet meer zo vaa kdat feyenoord wint
Morgen avond AFCA dus helaas, erna misschien maar dat zal ongeveer rond 01:00 uur worden en anders ben ik zaterdag avond beschikbaar en zondag avond vanaf een uurtje of 21:00 uur
Afayouth - Jasphur 2 - 0 Wedstrijd ging gelijk op, hij miste aantal grote kansen rooney was ook niet trefzeker. Succes verder
robbin92 ist goed dat ik vnavond mn 2e wedstrijd tege afayouth speel?? want die staat eig gepland voor de 3e speelronde maar amolas is nooit online dusja
Kheb toch gezegd dat ik zondag wil spelen, shit... kan miss vanavond ook wel. kan ik ook met een excuus aan komen zetten dat jij altijd moet werken...:{ Ben woensdag en donderdagavond de hele avond online geweest... DUS speel vanavond maar gewoon tegen mij, Pm me maar voor een tijd ofzo
@jerooney, je mag die spelen maar voor 17 april moet ook de 2de wedstrijdronde zijn gespeeld!, amolaS is erg actief op het forum, spreek het anders zo af
Jaa afayouth, ik was niet echt handig bezig met al die kansen die ik kreeg, maar jij hebt wel verdiend gewonnen. Gefeliciteerd met je volgende rondeplaats die er denk ik wel in zit