1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Opnieuw aandacht voor de Xbox360. De spelcomputer van Microsoft zou krassen veroorzaken op de spelletjes. Inmiddels hebben 1.000 mensen zich bij Kassa gemeld die dit probleem hebben. Microsoft stelt dat de Xbox 360, indien stabiel geplaatst, niet kán krassen. Of die harde stelling van Microsoft klopt, ziet u zaterdag in Kassa.

    Verder een test: dit keer worden Bapaobroodjes van de supermarkten onder de loep genomen.

    Kassa, zaterdag 18.50 uur op Nederland 1.


    Zie hier
     
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dat ontvang ik hier dus daar ga ik naar kijken. :)
     
  3. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is een tsst ding?
     
  4. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Pff wat een waardeloos apparaat! Wat heb ik spijt dat ik dit rotding ooit heb aangeschaft...
    Ik heb dus net een weekje een andere 360 binnen,nadat mijn eerste kapot was gegaan...Inmiddels is ook deze 'kapot',hij loopt namelijk constant vast,en ik zie net tot mijn verbazing dat ik ook krassen op een van mn spellen heb.
    Dit wordt blijkbaar dus niet vergoed? Ben benieuwd naar de uitzending van Kassa morgen!
    Maargoed,net dus maar weer de xbox helpdesk gebeld,hij wordt een van de komende dagen weer opgehaald,ben benieuwd wat voor stuk stront ik dit keer terug krijg!
    Heb die kerel gelijk ff duidelijk gemaakt dat ik het een grote miskoop vind en dat ik liever mn geld terug zou willen..Microsoft bedankt!
     
  5. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Ik ben uitgenodigd om morgen aanwezig te zijn bij Kassa, ik ga er zeker iets over zeggen 8)
     
  6. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    |:- |:- |:- |:- |:-
     
  7. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne donderdag gekregen na 14 werkdagen wachten, ben benieuwd naar de uitzending van vanavond
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  8. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het ziet er naar uit dat mijn 360 ook problemen krijgt..
    Ik heb hem van launchdate en nog nooi nooit problemen gehad.

    Gisteren begon het opeens, was aan het spelen toen het beeld opeens weg viel en ik alleen nog maar sneeuw op mijn beeld had. Even opnieuw opgestart, kon ik weer even spelen, beeld wederom weg. Nu is dat elke keer, 5 minuten spelen, beeld weg.

    Geen rooie lampjes of dergelijke, alles gewoon groen bij het opstarten.

    Is dit een bekend probleem, heb de search gebruikt, maar kon niet veel vinden .. Ik denk dat ik ook de helpdesk maar eens ga bellen.
     
  9. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    zitten de kabels er goed in? (in 360 en tv?)
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Dat waren ook bij mij de eerste sypmtomen. Beeld wegvallen en artifacts in beeld. Daarnaast hoorde ik ook een harde piep geluid, maar bij mij kwamen vrijwel direct de 3 rode lampjes.
     
  11. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja alles 3 keer getest.. Heeft het ook altijd goed gedaan.
     
  12. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Had de xbox opgestuurd krijg ik een veel oudere terug! Was er 1 van oktober 2006 nu 1tje van eind 2005. Is dat normaal? de disk drive was wel afgeplakt.
     
  13. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, eigenlijk heef hij gelijk,
    als je 3 kapoote schijfjes hebt met dezelfde krassen hebt dan lijkt het mij dat het aan de xbox ligt, maar je kan er altijd voor de zekerheid nog 7 extra in doen. dan weet je het in ieder geval zeker:thumbs:
     
  14. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Leer jij eerst eens spellen voordat je mensen gaat afzeiken :)

    :):

    en waaruit maak jij op dat het dezelfde krassen zijn?

    :): :):
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  15. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja mijn 360 is inmiddels ook richting Duitsland. Ik twijfel alleen aan de garantieregeling van MS... En dan met name aan de juridische kant ervan. Volgens mij is het namelijk zonder wederzijdse instemming niet toegestaan een defect toestel met garantie te vervangen door een gerepareerde versie van iemand anders (en dus niet je eigen gerepareerde 360). Anyway ik ga geen genoegen nemen met een andere 360 die gerepareerd is...

    Maar nu mn vraag: hoe zie je nu echt duidelijk dat je nieuwe 360 helemaal niet nieuw is?! Ik bedoel, ik kocht mijn 360 in november van 2006 (lijkt als de dag van gisteren, maar dat is het eigenlijk ook :confused:) maar als ik op die sticker kijk is ie al gefabriceerd in feb 06 :confused:???

    Gelukkig heb k nog een PSP :D
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu mn vraag: hoe zie je nu echt duidelijk dat je nieuwe 360 helemaal niet nieuw is?!

    Je zegt het antwoordt zelf. Als er een andere datum staat. Dan is het een ander XBox. 2005/2006 zijn al ouwere Xboxen. Maar als je 2007 ziet is het al een nieuwere.
     
  17. Ninja_in_Pyjama

    Ninja_in_Pyjama Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hell YEAH!! Toegegeven, microsoft gaat discs kosteloos vervangen! :D:D
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Écht vervangen of heeft ze het nog steeds over die kleine lijst van games, uitgegeven door Microsoft zelf?

    Ik heb de uitzending gekeken, maar ik vond het niet zo sterk dit keer. Het gaat toch echt om dikke ronde krassen. In hun test gaven ze meer vegen aan. :confused:
     
  19. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar zitten heb het gevonden:0800 023 3894
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  20. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    het zijn toch de drives van eind 2006 en dan van tsst ofzo? die de problemen veroorzaken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina