Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders lezen jullie beiden even biba's post, of de nieuwe bunige update.
    Om er toch nog antwoord op te geven:

    Gooi je een bubble shield..?

    Nee, je dropt het schild/de mijn/de onbekende andere dingen..

    Kan iemand anders dit schild kapot schieten of werkt het voor een bepaalde periode?
    Ik kan eroverheen hebben gelezen, maar volgendsmij is dit nog niet bekend. Zelf denk ik dat het een combo zal zijn van beide..(dus een maximale tijd dat dat schild om je heen kan zitten, en een maximaal aantal schoten/explosies dat het kan vangen.)

    Kan mijn tegenstander erdoorheen lopen?
    Ja, en dat geeft het bubble-shield dus al een wat minder overpowerd gehalte imo, en dit kan ook leuk werken, dat als hij erin loopt jij er net uitloopt.. :+

    Kunnen voertuigen erdoorheen?
    Ja dat kan..

    Kun je het bubble shield gebruiken als passenger?
    lijkt mij niet.. is nog niets over bekend.

    Kun je als je in het schild staat op anderen schieten?
    Ik denk het niet, en dat lijkt me ook wel zo logisch eigenlijk, en dat het gevecht dan weer van voor af aan begint is juist een voordeel voor diegene die in het schild staat. ( zie het filmpje, iemand wordt al in zijn rug geschoten en dropt dat schild, zodra het schild weg is, zijn de kansen voor beide gelijk en zal het op skillz aankomen om te bepalen wie wint en wie niet.)
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    @ hierboven:
    Ben er eigenlijk wel van overtuigd dat het schild onverwoestbaar is (dus dat het door tijd weer stopt). En je kunt sowieso niet vanuit het schild schieten. Enige manier is er doorheen lopen/rijden.
     
  3. Zuka_'Zamamee

    Zuka_'Zamamee Ready when you are

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    1
    In de Bungie update van vandaag stond dat je het bubble shield kunt vernietigen door van binnenuit op de generator te schieten en deze te vernielen.
     
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik vervang het woord 'verkondigen' door: subtiel proberen duidelijk te maken. Want je bent wel erg tevreden met jezelf en hoe goed je bent in Halo. Niet dat je dat letterlijk zegt maar het is gewoon overal aan te merken. Niet iedereen die toevallig minder goed is dan jij is n00b of dom kerel. Iets minder arrogantie wordt geapprecieerd :)
     
  5. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij hebt mister perfect in je naam ;)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

    Eigenlijk ben ik alleen degene die dat mist, en hij lacht me uit omdat ik of dat artikel niet gelezen heb, of omdat hij me gewoon zielig vind omdat ik me dat afvraag.:+
    Maar bedankt om te antwoorden. En is 't nou zo erg dat je op mijn vraag moest antwoorden? Nee toch. Kan zijn dat ik iets gemist heb, nou en, herhaal je 't toch ff. ;)

    Bedankt voor de antwoorden hoor. ;)
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dan niet door dan, maar ik probeer dat zeker niet te zeggen of subtiel duidelijk te maken. Het kan wel maar ik doe het niet ;) (ha ha de arrogantie)
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    okej er zijn tot nu toe drie deployables gesignaleert

    1. being a bubble boy
    2. de mijn
    3. de deployable gravity jump lift..
     
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    jah dan gooie de BS onder de warthog en dan "ploep" open en dan "ploep"auto weg :emo:
    das net zoals die warthog flyover met al die bommen eronder leggen je maat tyft er een nade onder en je pakt gauw die shield en gaat erin zitten en dan omdat ie oplaad krijg je geen pijn vlieg je heel de map door :lol: über vet 8)
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent zon persoon die denkt dat 3 schoten op een hoofd met een handpistool die in kan zoomen meer skillvol is dan 3 bursts met een BR.
    En je wilt meer skill in halo zodat mensen die wat minder goed zijn nooit de kans hebben om te winnen.
    Beetje eerlijk houden is wel het normaalste wat je kan doen in een game.
    Tuurlijk moet je als je goed bent vaker kunnen winnen, maar je moet niet als god kunnen rondlopen en iedereen killen die je pad kruist.

    Ik zou zeggen game eens wat meer voor de lol dan voor de punten.
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Denkt? Het is gewoon bewezen hoor
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Inderdaad, en verder lijkt het mij niet meer dan logisch dat de betere gamer wint in een potje van een slechtere tegenstander.
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou eigenlijk zijn de gene die het beste zijn gamers met no-life is bewezen....Maar dat is weer een ander punt :p Maar ik wacht op voertuigjes!!! Nieuwe vijanden!! En wat meer van het verhaal!! GIMME SINGLE PLAYER! 8)
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dat is echt onzin, ik werd vaak met mijn team uitgemaakt dat we geen leven hadden omdat wij een hoge level hadden.:lol: Ze hadden echt het idee dat we alleen zo ver konden komen door 24/7 te spelen. :b:
    Maar bijna altijd waren het de geirriteerde mensen die gewoon een allround level hebben, vele malen meer spelen dan wat ik had gedaan (kon je zien op bungie.net). Het verschil is gewoon dat de wij een hogere win % hadden en dus een hogere level hadden._0/
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke punten, ik vind de meeste lol in mensen verslaan, en dat kun je het beste doen als je veel beter bent dat hun. En dat je zegt dat H1 even skillvol is als H2 laat me al zien dat jij er niet al te veel van af weet.

    En tricker, ik snap niet waarom jij mij persoonlijk aanvalt (en andere zoals jens en sostic) terwijl ik nog nooit iets tegen jou heb gezegt, en vooral DAT JE ME HELEMAAL niet kent. Denk niet dat je 24/7 moet spelen om goed te zijn in H2.
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hij heeft wel gelijk, een eerlijke game is veel leuker dan een game met alleen maar ''super'' spelers. Bovendien beter voor de verkoop, dus het zou verstandiger zijn dat ze een eerlijke game maken. Bovendien, zien sommige mensen ook lol, om lekker te crossen in een warthog ofzo, stunten en dat soort dingen, en dat is lol zonder dat je iemand killed. ;) Nou wil ik niet opscheppen, maar nou denk ik en dat zeggen er meer hier wel eens, dat ik ook wel aardig wat Halo skills heb, maar zo nu en dan vind ik het ook wel leuk ff met voertuigen op elkaar in te beuken, dat soort dingen, daar kan je ook heel veel lol in beleven.
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hij heeft geen recht om ons 'skillvollere' gamers levenloze nerds te noemen. Ik geef helemaal niks om wat hij van me denkt, maar ik vind het maar krom dat hij zo moet reageren zonder enige aanlijding. Wil er verder geen probleem van maken, maar slaat gwoon nergens op.

    En ik weet ook zeker wat jij bedoelt, in h1 zate we soms uren achter elkaar te battle met warthogs en elkaar kille met die warthogs. Dat is echt wel lache met vrienden en bier. Alleen als we het gaan bekijke van de competatieve kant van de halo series (doen weinig mensen ik weet, maar ik doe het wel) vind ik dat veel leuker en uitdagender.

    ik vind maar krom dat ik ook mezelf heletijd moet uit gaan leggen over hoe ik dingen bedoel. Laat het gwoon hierbij, pm persoonlijke aanvalle maar of kom ff langs, heb hier geen zin in.
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    PS bedoel je:emo:
    sorry...:9
     
  19. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jongens, jongens ( geen dames hier toch..?)...
    Hou aub op met dat moddergooien, jullie kennen elkaar bijna toch niet allemaal persoonlijk dus om mensen uit te maken als levenloze nerds is echt overbodig en dom. Komt bij kijken dat ik Legendarisch NOOIT arrogant heb gevonden en ik zou anders graag posts willen zien waaruit blijkt dat hij zichzelf nogal tha bomb vind... Of andere posts van andere mensen die nadrukkelijk zeggen dat ze iedereen ownen..

    Laten we het gewoon weer terug gaan naar Halo 3 en hiermee kappen, het heeft toch geen zin, straks staan er 15 pagina's vol met bullshit, daar schieten we niets mee op..
     
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    jah!!!! hij heeft vet gelijk... ik heb die legendarisch ook nog nooit eigendunk zien doen enzo.:confused:
    trouwens hoe zou je iemand kunnen verpletteren met de bubble shield???8)
    denk daar maar is over na dan heb je wa om over te praten:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina