HAHAHA ze mogen niet zeggendat de dvd drive krassen maakt,en dus daarom niet vervangen.OHW ja tuurlijk!! dan is de service dus uitstekend!!! niks zeggen tegen de klant. dat is juist mn hele punt van de slechte service!!
Fijn dat ze luisteren. Maar onder service wordt verstaan , aparaat defect afgeleverd, gewoon een nieuwe krijgen en niet tegen je mederwerkers zeggen dat ze moeten liegen tegen klanten zoals jij zegt.
ik weet niet waar jij hebt gezeten maar volg het nieuws op internet lees de verhalen over de toestanden in amerika..Dr zijn hele sites aangeweid om gedupeerden te helpen die door ms het bos in worden gestuurd.De ms helpdesk staat alom bekend als BAGGER en niet zoals jij zegt als uitstekend.
Dan kun je ook gelijk de cijfers vinden.Maar als jij al niet eens op de hoogte bent van die hoge uitval van ms en de problemen daaromheen is et dan niet eens verstandig dat je je daarin verdiept voordat je mijn verhaal als gelogen doet overkomen omdat ik geen cijfers en bronnen daarbij zoek .
Uitvalspercentages na de launchperiode waren volgens ms zelf 13 procent .En dat zijn de cijfers van ms zelf winkeliers zelf geloven daar niks van en zeggen dat het hoger is. Uitval ps3 2 a 3 procent.
En de WII weet ik niet ik heb geen wii dus dat nieuws volg ik niet,maar geloof me zker weten lager dan de 13 procont van ms.
Laatst bewerkt: 14 apr 2007