Jongen hij was voor de lol en wij zijn tog nog kinderen! Ik heb trouwens al 40 namen laten zien ofzo maar deze was het best, wat zou jij willen dan?
Xtreme is zo noobisch/nep/voor losers/ zo'n naam had ik bed8 bij ET toen ik 8jaar was/ en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik heb voor gaming gekozen omdat we meerdere spellen gaan spelen, dus multigaming.
Ik stuur je vanavond wel een lijst met namen, kan je vanavond Funwar? Intensive staat ergens vor een betekenis snap je.
X-rated Gaming!!!!!! what do you think Sander ?? en ik kan niet vanavond ben waarschijnlijk om half 11 thuis
Haha PWND maar Sander je weet toch welke films ik altijd zie. Jij koopt ze en vertelt ze aan mij door en dan download ik ze dat was toch de afspraak?? Trouwens die Match tegen ROYAL liep best lekker
Ohja dat klopt , maar dit is wel een record van hoogste prijs in dit belspelletje!!!! De prijzen zijn niet of of of maar en en en zegt hij de hele tijd Mitch is daar idd goed in, maar hij heeft het rechtgezet. Edit: Poker begonnen ik ga ff kijken