Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Echt supergaaf dat al die auto's zo f*cking veel vermogen en power hebben!! Dammit! :D
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep!:) Maar ze moeten allemaal wel in TDU komen in vorm van een hypercarpack of zo iets.:9
     
  3. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is dan jouw mening. Ik speel het veel liever met een controller. Ik heb het MS-stuur en dat speelt dus gewoon ruk met deze game. PGR3 is wat dat betreft meesterlijk veel beter, ik wacht met spanning op Forza II en DIRT:

    Voor de rest uitstekende game, maar de hardcore optie en de ondersteuning van het ms-wheel is erg slecht (buiten dat de photo-upload ook nog steeds niet werkt).
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd mijn mening, maar jij hebt het MS-stuur en dat levert idd een bar slechte combinatie:mad:, maar serieus, dat stuur van mij vormt gewoon een veel betere combinatie met TDU, speelt veel lekkerder!:) Ik bedoel dus, dat zo'n stuur als ik heb een goede combi met TDU heeft en dat MS-stuur niet, slimpie!:mad:

    Wat wel weer zo is, dat PGR3 weer ruk speelt met mijn stuur.:{ Maar ik vind TDU veel leuker dan PGR3, dus dat boeit mij niks.:D
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Kun je ook uit je auto want als je met een boot wilt moet je er wel uit. Of het moet een pond zijn..:+
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    geen boot in dit spel? je bent wel uit je auto als je in je huis zit alleen dan zit je in een menu, en niet als char dat je kan rondlopen.

    dus het niet zo zoals in bv saints row en GTA's dat je als je je auto zat bent je ff lekker uitstapt
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je kunt niet uit je auto, en je kan evenmin reizen met een boot of metro of vliegtuig of iets dergelijks, de enige momenten waarin je je charatcher uit de auto ziet is in scenes waarin je charatcher uit je auto stapt en naar je huis of winkel whatever toeloopt:D

    Maar zelf kan je niet lopen, wat wel jammer is eigenlijk.:mad: Maargoed, het is en blijft een racegame!:9 Het is eigenlijk de eerste kruising tussen een race en een RPG game, want je kan aan het begin een charatcher kiezen en die kan je in je walk-in closet eindeloos aanpassen met enorm veel echt bestaande, gemerkte kleding en bovendien kan je ook het lichaam en haar enz van je charatcher aanpassen dus het is zowel een racegame als een RPG, want of ie nou in een auto zit, op een motor zit of gewoon aan het lopen is, je spéélt wel iemand, iemand die aan te passen is._O_



    Heb jij dan geen TDU?:) Zo nee, kopen, want het is echt een masterlijke wereldgame, die je jaren bezighoudt!:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dan kun je denk ik wachten tot je een ons weegt :lol: :D
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ja, want het is toch een racegame he.:) Als je in TDU met een boot wil reizen (waarom zou je dat eigenlijk doen?;)) kun je wachten tot je een gram weegt!:cool::b:*)
     
  10. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds kort ook TDU aangeschaft en moet zeggen dat het me goed bevalt. Ben eigenlijk meer een Racefreak qua rondentijden dan zo'n freeroam racer maargoed vermaak me wel kostelijk totdat FM2 uit is. Dan zal TDU denk ik niet vaak meer in de Xbox 360 komen.
     
  11. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel vet zou zijn is dat als ze de Donkervoord D8 Gt erin zetten en de Maybach exelero masterlijke auto was op de rai je krijg gwn kippevel van dat ding wat bruut. De opdracht om die auto te maken was nog wel van een bandenfabrikant die hogesnelheids banden wouden testen maar ff verder en ook zouden ze er gwn een golfje 5 in moeten zetten ofzo of een polo Gti ofzo zou leuk zijn het gaat miss niet hard maar die dingen scheuren wel lekker.
    Of zo'n ford docus ST zijn ook gaaf .. maarja zo kun je verder gaan , Ik vindt het altijd wel jammer dat er allen ''dreamcars'' in zon spel zitten en niet gewoon Snelle betaalbare auto's zoal Gti'tjes impreza's en miss wel een lancer evo ..

    pff langste post ooit maarja miss onzinnege info maar wou het ff kwijt_O_

    Triple X NL
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Langste post ooit???


    Naja er zijn gewoon ontiegelijk veel auto's die iedereen erin wil krijgen, zoals dikke muscles, supercars, oldskool enzovoorts. Wat ik eigenlijk wil is gewoon eens wat nieuwe motoren want daar zijn er maar 8 van! :mad:
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    die musscle cars vallen mij ook tegen... de firebird, de charger enzo.... die hebben(mits goede jaar/model) me een vermogen en acceleratie dat is niet normaal... alleen dat valt in dit spel heel erg tegen...
     
  14. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    golf 5 zit erin hoor...
     
  15. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Zoals eerder al gemeld kun je niet met een boot. Het is een racegame.
    Als je naar het eilandje wil voor de kust, moet je dit doen via een "easteregg". Je moet dan wat cruisen door de bossen, en dan op een heuvel is een logo van de makers, rij daar op af en voilla je bent op het Eiland. (daar is overigens nix extra te zien).

    Hoé en waar deze "easteregg" zit, kun je vinden op internet.
    http://www.youtube.com/watch?v=xaMYUY_VTa0

    succes.
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Donkervoort?:confused: De Caterham zit er al in en die dingen zijn exact hetzelfde behalve dat de Caterham lichter, sneller en betaalbaarder is.:) En aan die Donkervoort zit ook teveel onnodige luxe opsmuk terwijl Caterham altijd puur is gebleven.:mad:

    En die Maybach Exelero, afgrijselijk dat ding.=( Echt een verschrikkelijk lelijk ding, op de AutoRai (ik was er ook:9) kreeg ik eerder kippenvel van de Ferrari FXX, de Lambo Murcielago LP640 en Bugatti Veyron!:)

    En het lijkt mij idd heel leuk om allemaal van die afgeragde betaalbare auto's in TDU te hebben zitten, zoals bijv de Peugeot 206 GTI (niet de RC, die is nog sneller maar te hardcore en ook please geen 207, want de 206 rijdt zo lekker met heerlijke besturing, terwijl de 207 te zwaar is.:mad:) .

    Ja, nu je het zegt er mogen wel nieuwe motoren in, en het liefst de Triumph Sprint ST 1050!_O_

    Er zit geen Charger in het spel maar een Challenger maar ik hoef ze niet.:{

    Ja, maar helaas zijn de makers zo dom geweest om die emotieloze R32 erin te stoppen de GTI had erin gemoeten die is zoveel mooier.:thumbs:


    Zijn die 2 Lexussen al voor Silver downloadbaar?:)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  17. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Over motors gesproken doe dan de R1 of de R6 of allebij\o/
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Yamaha R1 en R6 zijn erg gaaf indeed. Een Suzuki Hayabusa is ook niet niks!
     
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hayabusa vin ik er persoonlijk niet zo agresief uitzien enzo die R1 dat is egt mijn droom motor , de honda Fireblade mag er ook in:)
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    En de Moto Guzzi Sport 1100 niet te vergeten;)


    Maar het liefst wil ik de Triumph Sprint ST 1050, en de Kawasaki Ninja ZX-12R maar die laatste komt zeker, want die staat al in de handleiding bij de copyright.:)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina