Gamerprofiles op site

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ASjok, 14 apr 2007.

1. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mede-Xboxers en mede-Xboxerinnetjes!

Ik vroeg me af of 1 van jullie wist waar ik een site kan vinden om gamerprofiles op mijn site te gooien. Één die aan de hand van mijn Xboxaccount en password zo'n mooi vierkant vakje maakt met daarin je GP, je laatst gespeelde games etc. etc.

Zal mooi zijn, want ik wil dit graag voor mijn clansite gebruiken :)

Alvast bedankt!

/Artisjok

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    www.xbox.com >> Login >> mijn xbox >> Profiel en voila als het goed is wordt het daar aangegeven.

edit:
    <iframe src="http://gamercard.xbox.com/ Major%20Nelson.card" scrolling="no" frameBorder="0" height="140" width="204"></iframe>

dit is de code je hoeft alleen de spatie ertussen uit te doen en Major Nelson te vervangen voor je eigen gamertag.

Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  3. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Erg bedankt, maar ik heb geen spatie tussen mijn naam, moet ik dan die %20 ertussenuithalen gewoon?

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    in jou geval wordt het dus:

HTML:
    <iframe src="http://gamercard.xbox.com/Artisjok.card" scrolling="no" frameBorder="0" height="140" width="204"></iframe>

5. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Lukt nog steeds niet :confused:! De URL die je daar geeft: http://gamercard.xbox.com/Artisjok.card, klopt wel inderdaad, dan zie ik mijn profiel, maar ik krijg het niet voor elkaar hem op mijn freewebs paginaatje te plaatsen... Blijf maar komen met die tips alsjeblieft ;)!

EDIT: Heb net een site gevonden: www.mygamercard.net
    De codes die deze site genereert zijn allen niet te gebruiken op mijn freewebs page... Toch heb ik een freewebs pagina gezien die toch echt alle profielen van zijn members wist te laten zien.
    Iemand nog tips?

Artisjok

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  6. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien dit niet gerelateerd is aan een Xbox spel, gaat deze thread naar het PC forum.

7. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht: Xboxers weten vaker hoe dit moet dan PC-gamers, dus ik plaats het bij Xbox-hulp.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel mijn vraag even hier...

Als je je eigen GT wilt veranderen, kost dat geld? en hoeveel? en hoe doe je dit?

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kost geld, 800 MS Points, kun je bij Edit Gamerprofile (op je 360) veranderen.

Deel Deze Pagina