[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjordi

    sjordi Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hij doet het :D thanx man egt bedankt voor de hulp
     
  2. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat nis verkeerd doe??? Ik heb Windows Media Player.. Bij Media Delen staat de Xbox 360.. Maar ik kan hem niet connecten met m'n Xbox 360... Weet iemand hier iets op???
     
  3. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet zeker aan staan.. anders vind hij hem zoiezo niet.. Maar ik heb ook hulp nodig tot zo ver:9
     
  4. basovich

    basovich Guest

    zal eens ff kijken of het dan werkt, zie dalijk mijn EDITs;)

    EDIT: hij heeft 'm;)

    EDIT2: maar de X360 kan niet connecten met de PC..alles is goed behalve PC Connection.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2007
  5. djbase

    djbase Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    is er een mogelijkheid om de wmv's via de media player 11 systeem naar de xbox360 te streamen met het gebruik van subs ? Externe subs zoals .SRT ?

    Als dit niet mogelijk is, wat is het snelste programma om deze te hardcoden in de wmv's ?

    BTW : In de update van mei zou men MP4 h264 kunnen stremen naar xbox360, is dit het Playstation 3 MP4 formaat ?

    Groetjes,

    Davide
     
  6. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee is gewoon HD formaat volgens mij.
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb nu ook een probleem zeg maar. Als ik wil gaan delen via WMP11 dan geeft WMP11 aan dat tie de xbox360 heeft gevonden, alle porten op router en firewall staan open! maar op de Xbox360 vind tie mijn pc niet. Ik ben toen een ander programma gaan proberen TVersity en hierbij ook het delen aangezet maar ook bij dit programma kan de xbox360 mijn pc niet vinden maar andersom is het wel goed. Wat doe ik nu nog verkeerd, ik snap er geen hol meer van
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Niemand die mij ff kan helpen. Ik ben nu ook al weer aan het kloten. Ik kan ook helemaal niet pingen naar m'n xbox maar hij staat wel gewoon OPEN en niet moderate. Ik heb ff Windows Media Connect2 gedownload en geinstalleerd (Eerst WMP11 eraf gehaald) maar die kan mijn xbox360 niet eens vinden. Ik heb trouwens een Davolink modem van Versatel 20mbit. Ik begin een beetje wanhopig te worden nu nadat ik bijna alles wel heb geprobeerd. Misschien dat iemand van jullie weet welke poorten ik nu allemaal moet openzetten enzo.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    iemand?

    echt niet?

    help me!

    Windows Media Connect was veel makkelijker... kon je gewoon mappen selecteren.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    laat maar
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je Tvserity installeert kan je namelijk naast de folders aangeven ook films (divx) streamen .
     
  13. Bluze

    Bluze Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand me even kunnen helpen? Wij hebben thuis een Media Center PC en nu zoek ik via de Windows Update de update Rollup 2 zodat ik ook aan de gang kan gaan met media streamen naar de XBOX 360. Ik kan deze update echter niet vinden :'-( ... Wie kan me helpen?
     
  14. basovich

    basovich Guest

    iemand die mij nog kan helpen?? mijn X360 vind hij wel via WMP 11 maar de xbox kan niet connecten naar de pc :confused:..dus als ik op de Xbox ga zoeken naar muziek kan hij ze niet vinden.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Woot! het werkt :thumbs: wat een fantastisch programma zeg _O_
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  16. SteZZz

    SteZZz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/knowledgecenter/howto/mp11/sharemedia.aspx#Playsharedmedia
    is dit waarom ik mijn 10.000 mp3tjes niet kan vinden via xbox360 als ik connect met men windows mediaplayer 11 die op men windows xp sp2 systeem staat geinstalleerd
    ik kan wel de 2 standaard mp3tjes afspelen via de xbox360 1 van mozard en nog zo'n andere.
    maar de andere mp3tjes die op een windows share staan en die ik heb toegevoegd aan men mediabibliotheek kan die niet vinden via de xbox360. terwijl ze er echt instaan.
    ik heb alle stappen uitgevoerd die hier staan:
    http://www.xbox.com/nl-NL/pcsetup/xpsp2.htm
     
  17. SteZZz

    SteZZz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu met wat handelingen het wel voor elkaar gekregen om die lijst met liedjes in men music player van men xbox360 te krijgen.
    maar als ik nu een liedje wil afspelen dan krijg ik een rood rondje met een streep er door heen van dat het niet lukt om het liedje af te spelen.
    heb iig alle rechten van de windows share zo aangepast en toen vond de xbox360 inene de muziek wel, maar dat die het dan niet af kan spelen is dan wel weer raar. misschien iemand die me raad kan geven?
     
  18. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen krij ik de draadloze adptor van microsoft, nu is mijn vraag wat heb ik nodig om media door te sturen van men pc naar men 360 ?
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  20. SteZZz

    SteZZz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je dan misschien toevallig ook hoe je files kan sharen via wmp11 en dat de files niet op je eigen pc staan maar op een andere windows share?

    vind het namelijk niks om het via de media center extender te doen, omdat je dan tijdens het gamen niet eens een muziekje erbij kan doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina