[PS4] [PS3] Ik heb hem + foto's

Discussie in 'Games' gestart door enzowpablo, 7 mrt 2007.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom al die ruzie als er steeds meer hybride spelers opduiken? Van zodra die hybride HD-DVD volledig ondersteunen en de prijs menselijk wordt schaf ik me er zo eentje aan :).

2. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog iets. Het enigste wat eigenlijk telt is capaciteit en de snelheid waarmee het gestreamd woord.

En omdat bluray geen nieuwe compressie techniek nodig heeft betekend dat waarschijnlijk dat bluray een hogere stream snelheid heeft.

Edit: bluray heeft inderdaad een hogere stream snelheid.

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Beetje recente film betaal je zeker 35 euro, heb het niet over films die iedereen al 10x op tv heeft voorbij zien komen. 20 euro vind ik nog ok, 30-35 zeker niet8)

Blu-ray geeft ook niet een beter beeld dan een hd-dvd, zie dan even niet in waarom je dan bijna het dubbele van een film zou betalen, alleen omdat blu-ray een erg dure techniek is:+ I don't give a shit wat voor techniek erachter zit als het niet beter is dan de goedkopere concurent;)

4. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    PS is hier geen topic over?
    Kunnen we daar verder discuseeren:)

PS Ben al een topic aan het aanmaken ;)

Edit: Topic aangemaakt :)

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Media Markt R'dam centrum kost ie 'al' €539. Nu op naar de €499....€399 :cool:

6. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zowel HD-DVD als Blu-Ray kunnen dezelfde codecs afspelen: MPEG2, VC1 en H.264. Een met VC1 gecomprimeerde film ziet er op Blu-Ray en HD-DVD identiek uit. Dat verhaal dat Blu-Ray-films er slechter uit zien kwam omdat de eerste films met de verouderde MPEG2-codec gemaakt waren. Bijna alle nieuwe films zijn met h.264 en VC1 gecodeerd.

7. Cybercon

Cybercon Guest

Hopelijk houden ze die prijs ook bij ons tot aan het eind van de zomer :cool:

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    In MM den haag is hij gewoon 599,-
    maar mag MM wel gewoon de prijs verlagen dan?

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    €599 is de adviesprijs, daar mogen ze ook onder gaan zitten. :)

10. Achillias

Achillias Guest

Weet jij misschien hoelang die actie van 539 blijft?(klote Media Markt is slecht bereikbaar aan de telefoon) Want wil speciaal daarvoor vanuit Amsterdam naar Rotterdam reizen maandag, maar wil niet voor niks komen :x

Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2007
  11. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Oeh, geen idee voor hoelang ie €539,- blijft! :eek:
    Als 't tijdelijk is misschien één week? Voor de zekerheid zou ik toch blijven proberen om ze aan de telefoon te krijgen. Heb je al geprobeerd om Rotterdam Alexander te bellen? Centrum is veelal slecht bereikbaar zodra het druk/laat is.

12. Achillias

Achillias Guest

Beide geprobeerd, zonder succes.

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Vandaag was tie bij MM Rotterdam Centrum weer 599!!!, ik balen want ik heb hem vandaag gehaald daarzo. Toen zag ik bij E-plaza daarnaast nog wel dat tie 550 is dus ik weer terug naar binnen bij MM en is mij 50 euro teruggegeven :thumbs: . ook gelijk ff zo'n Monster HDMI cable gehaald

14. Achillias

Achillias Guest

Kut :mad: maar de E-plaza verkoopt hem wel als ik het goed heb voor 550 daar in Rotterdam? heb je misschien een tel nummer van ze want de website van hun is zeeeer onduidelijk. (dan krijg ik alleen de fillialen van Bart Smit te zien)

Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2007
  15. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Binnenwegplein 20D
    3012 KA
    010-4115201

16. Achillias

Achillias Guest

Daar nu ook €600,- :mad:
    (edit) Zelf even op onderzoek gegaan, DimensionPlus verkoopt het voor €549,- net eentje besteld nu alleen wachten op bevestiging voor afhandeling. Ik blij :)

Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2007
  17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Dan hebben ze de prijs toch pas verlaagd nadat ik ben weggegaan want om 16.00 was tie bij eplaza nog altijd 550, zelfs nog binnen gevraagd !

18. Achillias

Achillias Guest

Klopt, maar de meneer die ik aan de lijn had vertelde me dat het zo snel mogelijk veranderd zal worden, dus die gene die vandaag nog snel naar E-Plaza gaat heeft geluk. Maar anyway DimensionPlus heeft hem ook voor 550 te koop staan.

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Saturn Rotterdam Zuidplein is nu ook weer 549 !!. De aktie blijft voortduren. Werknemer zei dat Bart Smit ook weer 549 is !!

20. Achillias

Achillias Guest

|:- *twijfelt* nu weer, of maandag zelf ophalen of 2 dagen later bij Dimension Plus (inverband verwerking van betaling en ontvangen van PS3 met bezorging :'-( ) Als het bij Saturn zo blijft voor volgende week zeg ik mijn bestelling af, en haal het dan liever zelf op bij Saturnus/Bart Smit. Kan namelijk niet meer wachten :'-(

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2007

Deel Deze Pagina