Erg fijn maar een andere 8 serie dan de 8800 is er voorlopig nog niet. Wel is er een mogelijke datum bekend (half april) waarin sommige 8-series geleverd gaan worden maar ik kan je vast verklappen dat ik nog nergens iets heb gelezen over een 8600Ultra. Verder verzin je er een merk bij; op de site van Asus is ook nog niets te vinden, ook niet in de persberichten.
Hint: haal dus een 8600GT of een 8800GTS "nu" en upgrade over een tijdje naar een 8800GTX of een 8600GT SLI.
PS: Als je de gok wil nemen; er worden 8800GTS nu alweer tweedehands gedumpt op Tweakers (bijvoorbeeld). Misschien kan je dus voor een paar tientjes meer t.o.v. een nieuwe 8600GT dus tweedehands een 8800GTS scoren.
Goh, lezen?
Sorry, Rikvdknaap, maar je historie in dit topic, en vorige delen, is legendarisch. Volgens mij is al vaker gezegd dat je wat moet onderzoeken en moet motiveren. Voor zover ik kan zien is de Pentium 672 al niet eens meer nieuw leverbaar in NL, slurpt bakken met stroom en is dan nog steeds langzamer dan de gemiddelde CPU die je nu nieuw kan kopen.
Wat de prestaties zijn; dat valt vast wel te Googlen aangezien die CPU al anderhalf jaar bestaat.
Laatst bewerkt: 14 apr 2007