Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    ik snap echt helemaal niks van het spelers verkopen:9..kan je ze alleen te koop zetten als hun contract afloopt? en eerst had ik ineens met psv farfan en kluivert verkocht.. echt vaag.
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een gegeven moment moet je hun contract verlengen. Als je dat niet doet, gaan ze weg. Dat is denk ik met Farfan en Kluivert gebeurd. En je kunt ze altijd te koop zetten, ook al loopt hun contract nog niet af. Gewoon Player as possible transfer en dan is ie beschikbaar voor onderhandelingen.
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfecte team! Zit nu in begin 2008

    Real Madrid
    GK=Casillas
    CB=Cannavaro ( zijn defence=98 )
    CB=Chivu
    RB=Cicinho
    LB=Sergio Ramos
    CMF=Cesc Fabregas
    RMF=C Ronaldo
    LMF=Higuain
    AMF=Kaka
    CF=V Nistelrooy
    CF=Villa

    Wanneer kan ik meedoen aan de Eurpean Masters cup? Ik doe alleen aan de European championship en D1 cup mee...
     
  4. basovich

    basovich Guest

    kej, moet nog 1 wedstrijd tegen feyenoord en daarna transferperiode.

    Had trouwens vandaag een prachtige goal..stond 1-1 tegen een gast die veel hoger dan mij stond en had al veel kansen, in de verlenging een mooie lage voorzet van Messi en Xavi achter het standbeen met een hakje in de verre hoek, voor het eerst een goal met een hakje:).
     
  5. tomhasj

    tomhasj baklap!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net en zit nog met een paar vraagjes.
    Op de ps2 versie kan je ook simple settings doen, automatische opstelling etc. Kan dat ook op de 360 versie? Ik ben het nog niet tegengekomen namelijk.

    Kan je standaard custom controls instellen?
    Ik heb liever dat de triggers rennen zijn etc. Nu stel ik dat elke keer in als ik met meerdere spelers speel.
     
  6. dolfy

    dolfy Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij AUB helpen:

    Ik zal het even nog wat beter uitleggen, in PES 5 deed ik met vrienden altijd een cup, verdeeld over 4 poules, in 3 van de 4 poules zat een van ons, op het moment dat een van ons dus tegen een andere in de poule moest spelen, speelde een van ons tegen diegene.
    De verdere uitslagen lieten we natuurlijk door de computer doen, anders duurt het toernooi heel lang.....

    Nu kan ik in PES 6 niet vinden dat als een van ons moet, dat de ander dan het andere team kan zijn, waar die tegen moet, je kunt het pijltje van de controller niet naar het andere team toe zetten, alleen samen spelen in 1 team en dat is niet de bedoeling.

    Weet iemand hier een oplossing voor?

    Alvast bedankt
     
  7. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover als ik weet is dat niet mogelijk in deze pes, er zijn helaas wel meer dingen niet aanwezig:'-( .
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    master cup is zoals uefa cup.Daarin doe je mee als de beker wint.Maar je mag niet in de top 6 eindigen.7-8-9 gaan ook naar eufa cup.dacht ik
     
  9. Remco

    Remco Guest

    ok bedankt, ik kwam daar ook al niet uit..
    ow btw, komt sega soccer slam nog naar de 360?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2007
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Klopt inderdaad, De Master Cup is een andere naam voor de Uefa Cup. :)
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Teringtu\yfusgrafhoerenzooi!

    Word er nue cht gestoord van, van die eikels die het je gewoon belemmeren om te winnen, die gast verzameld 4 rode kaarten en wint verdomme door een lullige tering strafschop.
    Potje daarvoor ook al, hun krijgen 1 afvallende bal en die vliegt erin terwijl hun keeper alles tegenhoudt, geluk is af en toe echt een TE grote factor in pro6, sjezus
     
  12. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol je zuigt gewoon in pes6 |:-
     
  13. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Valt mee, nu win ik weer met 5-2... Maar soms heb je van die potjes die je gewoon niet mag winnen....
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Rustig, relax eens. Ik ben ook vaak genoeg kwaad geworden, maar bekijk het zo. Hier leer je van, niet iedereen kan altijd maar blijven winnen, je zult altijd blijven verliezen hoe lullig het ook is.
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    De rust in me is al weder gekeerd;)
    Was gwoon ff heel gefrustreerd, dat je verliest, oke... als de ander beter is. Maar kan er niet tegen als ik ten onrechte verlies of als mensen gaan lopen schoppen;)
    Heb je berichtje gehad op XBL, zo ff een potje?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zit atm nog aan mn verslag. Ben er bijna klaar mee. Reken maar dat ik om 9 uur online ben. :)
     
  17. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me miss vertellen hoe je de bal heel ver voor je uit speeld,
    Dus niet gewoon met rightbutton maar nog iets waardoor de bal ver vooruit gespeeld word.

    http://youtube.com/watch?v=gil0PXj46yw

    Hier staan btw vette tricks op, bijv Rabona ofzo, en die akka van ronaldinho, weet iemand hoe die moet?
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Je sprintknop snel achter elkaar in drukken! Dan gaat de bal verder voor je uit!
     
  19. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die ken ik, maar dan gaat de bal nog niet zo ver vooruit als ik bedoelt,
    volgens mij moet je dan nog iets extras doen
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    door rb (bij mij, degene waar je niet mee sprint!) met ronaldinho (ook c. ronaldo, ibrahimovic, ronaldo) 3x achter elkaar in te drukken doe je akka.

    rabona shot, kan op de 360 versie alleen met rivaldo van olympiakos, de techniek moet minimaal 90 zijn en de dingen met zijn slechte voet mogen niet meer dan 3 zijn. Rivaldo is links, dan loop je evenwijdig aan de 16 meter met je linkerbeen naar het goal. Als je dan gewoon schiet doet hij een rabona shot, bij mij tenminste;)

    Heel ver voor je uitspelen doe je door te rennen (bij mij de trigger). als je rechtdoor loopt moet je je analoge stick 1/8 stuk van richting veranderen en dan de rb indrukken. Kan bij jou dus andersom zijn
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina