Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ik vind die van 2006 eerlijk gezegd mooier... Die nieuwe heeft weer teveel gedoe met het licht, waardoor het er imo minder uit gaat zien. Dan krijg je weer van die glimmende personages met veel bloom in de omgeving etc.

HEt kan natuurlijk aan die shot liggen.

Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  2. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Welke E3...

E3 is niet meer :'-(

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, alleen is het totaal veranderd :)

Bron: wikipedia

4. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    http://games.blogo.nl/?comments/848/26216
    Krijgt de PS3 een Virtual Reality 3D controller?
    Ik zie er wel wat in, jammer dat het geen standaard controller is, dus er zullen een aantal spellen zijn die dit ondersteunen. Dan is het plaatje wel helemaal compleet met rumble 2.0, gloves en HD-gaming.

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja leuk zo'n controller maar VR bestaat al bijna sinds de weg naar Rome ( naja dat niet helemaal maargoed vernieuwend is het zeker niet 8) ) Daarnaast dan nog beweren dat Sony daar patent op heeft in dat artikel 'LOL' Sony heeft daar zeker niet patent. Maargoed leuk zo'n controller maar dacht dat de Wii zich op zulke activiteiten zou richten.

6. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je uberhaupt wel op die link gekeken? het is een controller voor in je hand niet voor in je handen en met een bril..

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik heb uberhaupt het artiekel gelezen, maar zoals je ook op wiki zou kunnen lezen is er hier niks nieuws onder de zon en het patent stelt dus dan ook weinig voor he ;)

Nintendo heeft bovenstaande bril + controller uitgebracht en is geflopt, wil niet zeggen dat dat met deze controller ook gebeurd maar ik denk dat het nog veel te vroeg is voor VR. Daarnaast herhaal ik mezelf nog maar eens 'ik dacht dat de Wii zich op zulke activiteiten zou richten'

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  8. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Sony zal er vast wel patent op hebben zitten. Alleen er zijn verschillende wegen naar Rome. Dus Nintendo en Microsoft kunnen net zo goed met een 3d controller komen.

Het is niet iets nieuws, als het op de PS3 komt zie ik het meer als een eyetoy-achtige toevoeging. Maar het gaat er niet om of iets nieuw is of niet. Het gaat er meer om of het een leuke toevoeging is.

Maar het zijn alleen handschoenen, moet idd eigenlijk een 3dtv bij. Dus ja eigenlijk wel een beetje tevroeg, maar het is wel leuk als er wat voorproefjes zijn.

9. Cybercon

Cybercon Guest

Ziet er toch wel goed uit moet ik zeggen, vooral het water is echt jaw-dropping zeg :eek: Maar ik maak me eerder zorgen om de gameplay, want van wat ik tot dusver heb gezien lijkt het me toch wel repetitief...

10. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit 1 van de mooiste spellen die ik heb gezien. Gebouwen, water en hoe de draak beweegt. Wanneer komt die uit???

11. Cybercon

Cybercon Guest

Juli 2007, maar aangezien men nog aardig wat werk te verrichten heeft verwacht en hoop ik een uitstel :)

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop liever dat de game snel uitkomt 8)

13. Cybercon

Cybercon Guest

Hehe :+

14. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag naast me 360 ook een ps3.
    Mooi apparaat btw.

Ik dacht ook effe trailers, uitzendingen gemist ect te gaan kijken op de browser maar dat lukt niet(word niet ondersteund zegt ie).

Ik kan dus werkelijk alleen maar browsen, is er een manier om het toch mogelijk te maken?

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat je linux en firefox kunt installeren, misschien dat het met Firefox wel kan

16. PanaromicTiger

PanaromicTiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Blu-Ray wordt wel degelijk al benut voor games, Motorstorm en Resistance zijn al om en nabij de 18 gig, een DVD kan je max 8,5 gig op kwijt.

Daarnaast staat het ook overal op dat het Blu-Ray schijven zijn.

Ook al had je de Blu-Ray niet nodig aan ruimte dan was het wel een optie geweest om de piraterij te vertragen, aangezien blu-ray branders nog dik 800 euro kosten, Blu-Ray Recordable (30 euro) Kortom een spel kopieren is niet rendabel, daarnaast is dat ding ook niet gehackt voor zover ik weet, maar dat boeit me eigenlijk ook niet zo.

Ik heb een 360 gehad, nu een PS3 en ik zie toch echt meer toekomst in de PS3 dan in de 360, vindt het ook erg afgezaagd dat ms ineens met een andere versie komt die ook HDMI en 1080P ondersteund en een grotere hd heeft als de PS3.

Sony is laat, maar daar krijg je wel een unieke ervaring voor terug. De spellen van nu zijn niet zo geweldig maar de titels die eraankomen beloven veel goeds.

Als je puur naar de hardware kijkt is die van de 360 lachwekkend in vergelijking tot de ps3

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  17. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ga er even me klooien:)

18. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Was jij niet die gast die ook in Kassa zat?
    je ziet er niet alleen dom uit, je bent het ook nog eens!

Kwa hardware zijn beide nagenoeg gelijk aan elkaar. Grafische procerssoren schelen niet veel van elkaar, 360 heeft meer geheugen en 3 cores, terwijl de PS3 er 1 heeft plus 7 subunits. Dus beide hebben een goede toekomst lijkt me kwa hardware.

En dat jij de hoge prijs van Blu-ray spelers en disks als een pluspunt ziet is al helemaal raar.

De elite is bedoelt voor heavy XBL users die veel films etc downloaden, en komt omdat mensen daar behoefte aan hadden. Blijkbaar heb je ook al geen verstand van component en HDMI, beide ondersteinen namelijk 1080p.

Dus die zogenaamde 'unieke ervaring' slaat drie keer nergens op. Op dit moment heb je zelfs erg weinig ervaring met Motorstorm en Resistance (en al die andere shitspellen die er nu voor uit zijn).

Verdiep je volgende keer eerst even in beide consoles voordat je al deze onzin uit gaat lopen kramen

19. Cybercon

Cybercon Guest

Anders lees je gewoon even voordat je begint te happen. Hij zegt toch duidelijk dat ervan die ''unieke ervaring'' op dit moment nog niet sprake van is, maar in een later stadium wél. En zoveel onzin kraamt hij niet eens uit moet ik zeggen.

20. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Staat toch echt dat je er een 'unieke ervaring' voor terug krijgt, en niet binnenkort of over een jaar.

En ik geloof best dat de PS3 je een goede ervaring bezorgt zodra er genoeg goede games voor uit zijn, maar wat maakt dat zo uniek tov de 360? Kan geen zaken verzinnen die voor een betere ervaring zouden moeten zorgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina