Dragon Ball Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 apr 2007.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er was al een topic over dit spel , maar men noemde het untitled dragonball z project. Nu maak ik echter een officieel topic aangezien sommige personen daarom vroegen en het ook beter is qua topictitel.

Dragon Ball Online

Uitgever: Bandai Namco
    Ontwikkelaar: Bandai Namco
    Genre: MMORPG
    Release: Onbekend

Informatie:
    Nog geen informatie bekend.

XBW Gamepage:
    Geen.

Nieuws items:

Filmpjes:
    Geen.

Screenshots:

Magazine scans:

Heerlijk dat deze game er aan komt! Ik ben al lange tijd fan van de Dragonball Z reeks, heb elke aflevering wel een keer gezien. :) Kan niet wachten totdat ik aan de slag kan met die game! Zeker wel dat deze in m'n collectie komt.
    Ik zal zeggen: Mensen, start het speculeren!

Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  2. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check op deze site voor meer plaatjes...

http://www.gamed.nl/view/25620

Ik vind die een na laatste plaatje erg cool. Een soort van mix tussen Trunks en Goku. En dan heeft die nog wat van die coole dingen om zijn armen :D . Ik heb nog meer coole ideeën over wat er kan komen in dit spel maar dat vertel ik in mijn andere reply's zo kunnen we er langer over praten.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Thanks voor de link, ik had al gezocht op Google. Maar ik kon niets vinden. Bedankt, ik zal ze toevoegen. ;)

4. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No problemo m8. Ik hoop dat ze ook zo een Arena er in zullen voegen. DAt je bijvoorbeeld in van die grote apen (Oozaru's) kunt veranderen en dan tegen anderen moet vechten.

Ik weet nog dat er in Bid For Power, je zo een modi had dat je 1 zo een Golden Oozaru had en dat de rest het tegen je moest opnemen. Die Oozaru was echt sterk hij kond van die grote laserstralen uit zijn mond beamen.

Verder vind ik het alleen jammer dat het geen singleplayer heeft net als Oblivion ofzo. Want ik weet niet of ik het er wel over heb om 20 euro's extra te betalen om de 3 maanden ook al ben ik zo een grote fan van DBZ. Het zou ook leuk zijn als je tegen je pc vrienden kan spelen 8) .

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een ring voor Oozaru's is niet tof man. Nja het voegt wel iets toe aan de game zelf. Als ik een character zou maken zou hij echt bruut snel zijn en een zwaard ala Trunks hebben. T lijkt me echt vet om online gewoon te vechten met zn vieren tegen 4 andere spelers en dan bijvoorbeeld een gozer de lucht in te schoppen en hem door een grote rots heen knalt om vervolgens te teleporteren en achter hem te staan en een melee combo doet. Heerlijk! :D

20 euro Extra betalen doe ik wel hoor, mits de game goed wordt, én naar Europa komt.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat uber uber uber vet:D deze ga ik zooo hard halen:D
    maar, zou je hiervoor ook moeten gaan betalen ala WoW?(sorry te lui die hele lap tekst te lezen)

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hebbe hebbe hebbe, meer valt er niet te zeggen :D.

Edit: Als het maandelijks wordt betalen zal ik waarschijnlijk moeten gaan passen, dat is het me niet waard...

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  8. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jeugdsentiment:emo:

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Cool dragon ball is een zeer goede aanwinst

10. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist ik hoop dat er veel van die typische dragonball Z dingen erin voorkomen anders is het maar een goedkope ripp-off van WoW vind ik. Dat je bijvoorbeeld in het begin een scouter nodig heb om de PL van je tegenstanders te weten en later kan je via je gevoel weten hoe hoog de PL is van je tegenstander. Natuurlijk kan je dat ding wel blijven dragen als je het mooit vind :9 .

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad. :) Eerst was de reeks Playstation exclusief, met uitzondering tenkaichi 2 voor de Wii.

12. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dit is zeker de 1e dragonball game in de xbox geschiedenis..

13. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    deze koop ik 100% zeker als het niet maandelijks betalen is! echt fan van Dragon Ball en had ook al alle Budokais op me PS2, Shin Budokai heb ik ook op me PSP.. :p

14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt voor de Xbox360. De Xbox had er al 1 Dbz Sagas maar dat was echt een flut game laten we hopen dat dit ook niet zo gaat worden.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat je ook gewoon offline zult kunnen spelen neem ik aan. Andere MMORPGS kun je toch ook offline spelen?

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Neej want dan zou het een RPG zijn :+

Maar ik ga deze wel halen als je niet hoef te betalen :)
    Ik mag anders toch niet halen van mijn ouders als je zou moeten betalen.

17. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heyyy DazlinDragon ik heb wat gevonden misschien wel leuk om het in de startpost te zetten *) :

Dragonball online speelt zich 200 jaar na de Dragonball Z verhaallijn af, in het jaar "1000". Op een dag tijdens een training voel je dat er iets niet goed gaat. De aarde wordt door "The Dark Eye" opgesplitst in twee delen. Met de hulp van de tijdreiziger Trunks die plots verschijnt begin je je reis naar vrede. Onlangs is men er achter gekomen dat Bandai Namco Xbox 360 programmeurs zoekt voor de Dragon Ball Online MMORPG, welke in 2008 uit zal gaan komen. Dit is zeker een belangrijke titel voor het publiek in Japan!

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Oeh dit spel moet ik echt hebben. Zolang het geen geld kost om te spelen. =D

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga uit van het ergste en dat zal waarschijnlijk ook het geval zijn met een MMORPG-game. Laten we zeggen 100 % kans dat je tegen betaling dit spel online kan spelen :'-(

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    2 Nieuwe scans toegevoegt. Hierin staat dat je maximaal keuze hebt uit 5 verschillende haarstylen voor een Sayan? Dit zullen er vast wel meer zijn.

Deel Deze Pagina