Nou volgens andere data (onder andere te lezen op nu.nl) waren er voor de gehele benelux maar 50.000 apparaten beschikbaar. Waarvan er 44.000 gereserveerd waren.
Nou geloof me, no way dat die gereserveerde apparaten allemaal verkocht zijn, daarvoor liggen er nog veel en veel te veel in de winkels.
En het gaat denk ik niet om wie wie de eerste dag kan verslaan. Beter is om naar de langere termijn te kijken. En op dat vlak maakt Sony denk ik best een goede kans, zolang ze maar zorgen dat games online kunnen.
Mensen zien het als een echt gebrek als een game niet online kan. Motorstorm kon eerst ook niet online in de VS, nu in europa wel weer.
Mensen willen zelfs voor online gamen betalen, dat zie je aan de live accounts van de xbox.
Wat ik ook denk, die Blu Ray speler die je voor 200 extra door de strot wordt geduwd. Dat is geen beste keus van Sony. De capaciteit wordt nu voor deze games niet gebruikt, en het is nog helemaal niet zeker of dit wel de standaard wordt.
Beter hadden ze de console goedkoper kunnen uitbrengen, dan weet ik zeker dat ze nu uitverkocht waren.
Klik om te vergroten...