Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad:

    Ik zoek al 2 weken, maar niks gevonden :mad: Ik heb wel een plekje gevonden op een snelweg waar echt constant ongelukken gebeuren. \o/
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja bij de rots zeker :) Vaag plekje idd, ze vliegen zelfs over de railing het water in 8)
     
  3. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die snelweg aan de achterkant van die mijn, waar die boss zit. Echt geweldig daar. 8) Ook met ramptrucks. (Je kan zelf wel bedenken wat er dan gebeurt.O-) )
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    :D hehe klopt, ik donder daar altijd die raketten naar beneden 8)
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Lol, dat stukje is echt briljant, ik stond daar gewoon een keer de andere kant op te kijken, BAM!, in een keer een auto tegen me aan, ik denk wtf, en toen kwam er nog een en nog een, ik denk, ik ben hier weg, toen heb ik vanaf dat ''balkon'' in de rots ff lekker het hele spektakel zitten bekijken, zo nu en dan een kernkopje erbij, en je hebt een pracht werk. ;)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gratz gast! eindelijk \o/ . Succes alvast met de hiddens, met een beetje geduld en de goede guide is het goed te doen :thumbs:
     
  7. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft voor mij de oplossing voor de volgende achievements:

    - 6 sec. met vehicle in de lucht blijvebn hangen
    - 200 meter jump met vehicle....

    ik las ergens dat je in een lift moest gaan bij WANG building maar ik zie daar geen lift...... Heb al diverse schanstrucks geprobeerd maar het lukt maar niet... alles subachievements heb ik alleen deze moet ik nog.....

    wie oh wie kan mij helpen?

    dank je
     
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    die 200 meter jump kun je gewoon met de SUV over een schanswagen halen hoor..
     
  9. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die twee gehaald bij het gebouw dat tegenover die van wang staat, waar ook zon boss inzat daar heb je wel een lift dus ik denk dat ze die ook bedoelen.
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    johnnybt, zit je wel in het goede gebouw te zoeken. Ik weet de naam even niet van de baas die daar zit, maar het is die recht tegenover de eindbaas. Als je wel in het goede gebouw zit moet je gewoon vanuit de ingang rechtdoor lopen, over de receptie heen en dan zit de lift recht voor je.
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Die hidden is super leuk te doen met die map enzo, maar dan moet je wel die map gebruiken vanaf voordat je gaat spelen, ik had al een stuk of 175 ofzo toen ik die map pas ontdekte.

    Als je weer een nieuwe game doet, (gewoon weer opnieuw beginnen dus) dan zijn die hidden orbs enzo er ook gewoon allemaal weer toch, want dan zal ik die map nog eens ff uitprinten en het dan gewoon vanaf punt 0 proberen. :b:
     
  12. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0

    Daarmee moet je wel uitkijken, want voor sommige orbs zul je wel een agility level van 4 nodig hebben. ;) Ook zijn dan alle eindbazen er weer en kan je de crimes niet uitzetten. (Ten minste dat neem ik aan.O-))
     
  13. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    dank jullie wel.... als ik vannavond thuis ben ga ik het meteen proberen.......

    helaas lukt een jump van 200 mtr met zo'n schanswagen niet bij mij..... voor me gevoel spring ik veel verder dan de gevraagde 200 mtr maar ik krijg de achievement niet....

    toch maar eens proberen met dat gebouw waar iedereen het over heeft.....
     
  14. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je driving skill 4 is dan kan het lukken met de SUV op een schanswagen, maar het is ook een kwestie van op het goede moment springen. Als je precies goed springt dan merk je echt dat je veel verder springt. Ik zelf maakte die sprong uit de agency tunnel naar Los Muertos.
     
  15. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Tunnel 1???? man dan klap ik constant tegen die brug op die er zit... ik heb alle stats maximaal dus dat is het probleem niet.....

    misschien ben ik wel gewoon slecht ;)

    vanavond maar weer verder proberen......
     
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Al wat ik zei, je moet precies op het goede moment springen, want ik had een keer dat ik er ruim overheen vloog (zowat de kermis in), maar dat is daarna ook niet meer gelukt.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb de game sinds vandaag ook aangeschaft. Wanneer je een boss hebt verslagen in een bepaald gebied. Is het daar dan ook clean? Zodat je zonder beschoten te worden je ding kunt doen?
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    nee in een gebied blijven gangmembers tot je alle bazen van een gebied hebt gekilled, en het eindgevecht per gebied hebt afgerond.

    Nadat je de laatste baas van een gebied hebt gekilled dan moet je nog naar een ster op de map binnen het gebied waar je zit, om het eind gevecht met de laatste gangmamebers af te ronden. Zodra die klaar is, komen in dat gebied geen gangmembers meer voor.
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je gebruikt wel de B-knop? Daarmee spring je nog hoger, in de tunnel bij de wit/rode strepen B gaan indrukken, en bij het einde vd tunnel loslaten!
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik naar die van The Volk, ik had toen in 1 jump 4 achievements, de Hazardous Hangtime achievements, Front Flipper achievement de Timed Stunt Driver achievement en de Stunt Driver achievement, uiteraard met sommige achievements al wat gehaald, zoals die van Stunt Driver, maar was wel vet, en ik wist het zelf niet eens, ik stunte gewoon om de Front Flipper achievement te halen, en plotseling toen ik keek bij mn achievements had ik deze allemaal, 70 GS in 1 jump. :b:
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina