Ik net AbYsS aan de private chat Hun speelden clanmatch tegen nS een x 5-4 5-4 schijnt moeilijkste match ooit te geweest voor nS
We hadden een kans om hun te verslaan maar wij bestaan al een weekje of drie. Hun bestaan al een jaar, Er komt Heel mischien een Rematch maar Niet snel wij gaan hard inspelen. \o/
nS bestaat sinds True KiLLaH bij ons weg is gegaan. AK47 KillaH = nS TruE KillaH. dat is sinds Januari En ik zat net ff met nS te msn'en en ik hoorde toch niks over 'moeilijkste match die nS ooit gehad heeft'. Is ook een beetje onzin hé als je nagaat dat ze tegen iG en dsz hebben gespeeld.
AbYsS vertelde dat nS zei dat hun de moeilijkste tegenstanders ooit waren omdat het telkens 4-5 4-5 werd Knappe prestatie
We hebben een 2de team met RL V1ol3nCe, Nieuwe Leider van het 2de team wordt RiP ShockerR. De rest Hopen we dat we Ver zullen komen en Hard gaan Ownen.
Hij is niet slecht... Ik had graag de opstelling anders gezien, maar blijkbaar is het nu zo: Team A: -Snipzhots -Abyss -Armada -Lunatic Team B: -Concept -Shockerr -Ambition -Violence (???)
hey snip, denk plof ook mijn goede wil nog ff in je draadje! gezellige jongens kan het goed met jullie vinden allemaal lekker skilled heur!:b: