Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik snap ook wel wat jij bedoeld, en ik heb het ook niet helemaal gevolgd. Maar jij hebt in dit geval indd gelijk, zo'n persoonlijke aanval is wat overbodig.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  2. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, als het goed is kan dat niet, shield houd alleen maar projectielen, kogels en explosies tegen. De rest gaat erdoorheen ( voertuigen en andere spelers..)
    Dus helaas gaan we geen vliegende warthogs zien..:'-(

    Tenminste... geen vliegende warthogs dmv bubble shields;)
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee pm, private messages :p

    Thanks voor de support jongens :b:

    Nu kunne we weer verder :+
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij wilt minder skill, zodat zelfs de alles grootste graf noob van de aller best pro ter wereld kan winnen.... Ik weet niet, maar als dat ooit zou gebeuren is het egt wel het aller grootste kut spel ooit, want dan is iedereen even goed en is er dus geen doel meer om te spelen, en is er dus geen ene hol aan! Ik bedoel als je werkelijk meent wat je zegt, dan ben je wel egt de grootste noob die er is, want dan blijkt het dat je totaal geen enkele beheersing over de controller bezit, en dat je dus altijd afgeslacht wordt... ! tip, ga is oefenen, misschien wordt je xdan beter... Ohja vergeten jij wilt niet dat iemand beter kan worden|:-
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    @Blackhawk, ken je het verhaal van de boerenpaarden en de koerspaarden....Wel een boerenpaard dat doping krijgt kan misschien net zo snel als een raspaard zonder doping.Geef nu dat raspaard óók doping en het verschil is zoals vanouds....
    Net zo goed met halo3 ,kunnen de mindere spelers gemakkelijker kills maken, dan zullen de betere spelers dit nog véél gemakkelijker kunnen.Kortom er zal altijd een verschil blijven bestaan tussen de betere en mindere spelers...hoe noob men halo3 ook maakt.....Je moet je aanpassen vriend,en als je dat niet kan ben je zo goed niet als je van jezelf dacht....
     
  6. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige uitleg, je hebt helemaal gelijk :emo: _O_
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  7. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    amen
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maar niet nog een quoten maar prachtig geschreven. Het is inderdaad zo dat de mensen die zeurden dat halo2 te weinig skills vereiste nooit zo'n super score hadden. Er waren zoals bij elk spel een paar super goede spelers waar geen "noob" tegenop kon. Skill dus.
    En dat zal er zoals Svnnies al zegt altijd zijn, want een spel kan wel heel moeilijk de slechte paarden doping geven en de goeie niet.
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mwahaha, dit is een vlaamse leefspreuk ofzo? _O_ 8)

    Verder ben ik het niet met je eens, ik wil dat iemand wint omdat hijzelf beter is. En niet omdat het spel je meer voordelen gaat geven omdat je achter staat. Dat is echt het meest idiote in halo tot nu toe, dit geeft minder balans en zorgt voor een mindere competitie vibe...
     
  10. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is z'n hele punt aap. Mensen die beter zijn zullen toch altijd winnen, daar kan het spel zelf weinig aan veranderen en dat zullen ze ook niet doen, want de hele bedoeling van een spel is dat iemand wint omdat ie beter is.
    Auto-aim en dat soort dingen veranderen daar weinig aan.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dat is nou mijn punt, aap. Bungie wil daar ingame juist wel iets aan gaan doen. Door de mindere gamers meer voordelen te geven in een potje proberen ze de matches closer te maken, iets wat idioot is.
     
  12. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, alhoewel ik het idee er achter wel goed begrijp en dat de matches wellicht nog spannender kunnen worden, maar hoe werk je dat goed uit en KAN het wel goed uitpakken?

    Persoonlijk gaan mijn grootste zorgen naar de cheaters en niet hoe Bungie de MP uitbalanceerd.
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat dit onderwerp altijd zn voor en tegenstanders heeft, maar wat ik dikgedrukt heb, ben ik echt helemaal niet mee eens. Autoaim is juist een van de grote factoren dat h2 minder 'skillvol' is (ik zet tusse haakjes omdat skill in verschillende zaken terug komt)
    En iemand aap noemen hoeft ook niet, we stamme allemaal af van de aap 8)

    Maar het probleem is voor 'ons' (blackhawk, sostic ect) is dat de kans dat iemand van je wint (of je al killed) die slechter is bij halo2 veel groter is dan in bijvoorbeeld in H1. Natuurlijk zou de betere speler moeten winnen, maar er zijn veel meer zaken in h2 die voor een andere score kunnen zorgen. Dat kan erg frustrerend zijn ;).
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron? Iedereen loopt zich daar nu zorgen over te maken terwijl dat in geen enkel officieel bericht te vinden is... Het zou kunnen dat dit gewoon een optie wordt die je aan kan zetten, maar die optie zal nooit standaard aanstaan, dat zou namelijk het hele spel verpesten.
    Mario kart bijvoorbeeld vind ik onspeelbaar, omdat je alleen maar vaag op een van de laatste plekken moet blijven campen om zo voordelen te krijgen en uiteindelijk 1e te worden.

    Tot nu toe vind ik alles eigenlijk prima aan Halo 3, alleen de tripmines moet ik nog goed zien komen. Het zou ook jammer zijn als Midship en Lockout niet in Halo 3 zaten...
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    De bron is een oude weekly update waar frankie hints geeft over hoe de MP zal spelen en hoe die eruit zal zien. Verder heeft bungie continu benadrukt dat ze richten op halo2 en nergens wordt halo1 genoemd. Ook spreken ze constant over de mainsteam en de "lol" die het spel moet geven. Als je ook die clips ziet dan zie je iedereen lachen als die gast suicide pleegt met die mine, dit terwijl dit online bij goede teams juist zal leidden tot een gigantische scheldtirade en een kut gevoel omdat het gewoon niet skillvol is.

    En dat van dat halo2 draait om teamwork is bullshit, want hier draaide halo1 ook om, met als toevoeging dat individuele skill OOk de doorslag konden geven. Als je bv. door 2 goede spelers werd aangevallen, was je gewoon dood. Waren dit 2 slechte spelers tegen 1 goede speler KON de goede speler winnen, mits hij goed schoot.. Verder was het spawnsysteem veel beter aangezien spawns afhingen van de positie van je teamm8s ipv. compleet random. Dit verminderde de "luck" factor. Verder waren de wapens consequenter en beter gebalanceerd en kwamen ze op vaste tijden terug waardoor je elke keer weer de gevechten op moest zoeken om de wapens te pakken te kunnen krijgen. Verder gaf het spawnwapen je tegen elk ander wapen (mits in goede handen) een "eerlijke" kans....

    Dit is de reden dat wij (sostic, legendarisch, jensss...) telkens hier weer op terug komen, omdat dit de kenmerken enzo zijn van halo, dit heeft halo gemaakt tot wat het is. En dit leidt tot betere competitie en meer plezier. Halo2 was al een grote stap achteruit ten opzichte van wat halo1 was en de angst is er bij ons dat halo3 een nog grotere stap maakt van halo2 af, waardoor het dus niets meer met halo1 te maken zal hebben....

    ps. suc6 et flamen:cool:
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Flaming
    Van Wikipedia
    Ga naar: navigatie, zoek

    Flaming is het plaatsen van berichten op een discussieforum die met opzet aanvallend of beledigend zijn. Deze berichten worden flames genoemd en worden vaak geplaatst als antwoord op een zogenaamde flamebait.

    Discussie
    Van Wikipedia
    Ga naar: navigatie, zoek

    Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen. Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen waar alle partijen het mee eens zijn. Een partij kan dus zijn mening veranderen tijdens een discussie, en tevreden zijn met een alternatieve (tussen)oplossing, mits hier argumenten voor zijn gegeven. Dit in tegenstelling tot een debat, waarbij de partijen niet van hun mening wijken.


    Zoek de verschillen\o/
     
  17. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:
    Hoe zit dat nu met een eventuele classic mode bij Halo 3.
    Lijkt mij toch wel gaaf om Halo 1 multiplayer via live te spelen.
     
  18. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    het is maar een spelletje
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    echt he, dat je (Blackhawk) een zwaar kutgevoel krijgt als je verliest door "fouten" van het spel dan moet je het spel gewoon niet spelen. srry hoor maar als ik naar jou reacties kijk op het forum neem je spelletjes echt veel te serieus en ben je vrij pessimistisch (ik kan het natuurlijk verkeerf hebben :): )
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ben het helemaal eens met degene boven mij :) , je bent wel erg zielig bezig als je iemand gaat uitschelden tijdens een spelletje. Bovendien dat verhaal over die update waarin Bungie het had over de slechtere partijen meer voordelen te geven, is optioneel. Dit zat ook al in Halo 1, dan ging je sneller rennen als je vaker dood was gegaan bijv. Dit zal heus niet in matchmaking zitten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina