Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En guerilla wist ons nog wel te vertellen dat ze de graphics van de trailer konden realiseren. Zo zie je maar weer: "niet alles geloven wat ze zeggen."

Ik ga ook geen conlusie trekken, maar let op, om alles vloeiend te laten lopen moeten straks ook nog de graphics gedowngrade worden.

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De GDC-trailer was een presentatie van de EDGE-technologie, dus een tech-demo en (nog) niet representatief voor 't eindproduct. Vraag me wel af of ze daadwerkelijk 't niveau van de E3 '05 trailer zullen halen, maar dat is een kwestie van afwachten. Op basis van de GDC-trailer ga ik in ieder geval nog geen voorbarige conclusies trekken, we zullen zien waar ze dadelijk mee komen. :)

3. Cybercon

Cybercon Guest

Je hebt ook altijd wat te zeuren he :+, er staat toch duidelijk dat we hier nog altijd te maken hebben met een tech-demo? Het is dus een demo die laat zien waar de technologie ( in dit geval de Playstation EDGE) in staat is.

Edit: Arjan was me voor :)

4. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zo zeuren? We weten toch hoe Sony met dit soort dingen om gaat. ik had ook gedacht dat "Tekken" heel mooi zou worden. En "Heavenly sword". Ik heb nog niks gezien dat er beter uit ziet dan GoW.

Maar ja. Het is wel dat jij (Cybercon) erg positief bent over de ps3, ik vind het niet eerlijk om de 360 als minder te beschouwen terwijl dat nu de dag zeker niet zo is. En met "over een paar jaar" hebben we niks aan. Sony heeft veel belooft, te veel. Ze hebben niks waar gemaakt.

Okay, de ps3 glanst mooi :+ .

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Jij doet alsof sony de enige is die dit soort dingen doet. In al je posts klink je een beetje anti-sony achtig 8)

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens kijken wat ze met motorstorm hebben gedaan en de gameplay beelden op de e3.
    Hou je deze beelden naast elkaar wat je bv kan zien bij gametrailers dan is het een lachertje wat er van de eerdere beelden is overgebleven helemaal niks en is het een racer geworden die niet heel bijzonder is en kwa graphics ook niet indrukwekkend.
    Dus geloof niet wat ze laten zien maar kijk wat er van over is als het spel uit is.

7. Cybercon

Cybercon Guest

Je kan ook het eens van de realistische kant bekijken. Dat men redelijk te spreken is over de tech-demo zegt niet echt veel, want we hebben hier tenslotte te maken met een tech-demo. Weet je het verschil nou nog steeds niet tussen een work in progress demo en een tech-demo? En ja dat gezever ook constant over Sony die zijn beloftes weer niet eens nakomt. Sjeez dat is dik twee jaar geleden, moeten we dat nou constant benadrukken? :{

Wacht nou gewoon lekker tot de eerste bewegende beelden in plaats van nu al voorbarige conclusies te roepen. En ik weet dat jij dat maar al te graag doet ;)

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het verschil tussen de target render en 't uiteindelijke product is inderdaad niet bepaald te verwaarlozen. Om te zeggen dat de uiteindelijke graphics niet indrukwekkend zijn is misschien een kwestie van smaak, ik vind 't totaalpakket er in ieder geval best indrukwekkend uitzien.

Mja, mensen moeten eigenlijk niet zoveel verwachten van target renders of andere vormen ter promotie van 't spel. Vaak doet een developer of de console fabrikant er nog een schepje PR-praat bovenop door te claimen dat 't uiteindelijke spel 't niveau van de trailer zal halen enz..... negen van de tien keer kom je toch van een koude kermis thuis ;)

9. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Cybercon. Ik denk er het mijne van. En jij trekt in feite nu toch ook al conclusies?

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Euh, dat zei ik toch ook? :

Mja, ik reageer hier soms. Maar inderdaad, ik heb het wel een aantal keer gezegd. Zelfde geldt voor jou en de PS3. Tenminste, dat maak ik op uit veel van jouw posts in dit topic. :)

11. Cybercon

Cybercon Guest

Ik heb altijd gezegt dat de PS3 hier óók komt te staan, oftewel: PS360 ;)

12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik geloof er echt niks meer van dat killzone de trailer gaat overtreffen of zelfs maar evenaren. Phil Harrisson zei zelf dat ze op sommige punten de trailer al hadden evenaart, maar dat heeft hij zeker gedroomd ;)
    Als je logisch nadenkt dan is het gewoon te snel dat developers nu al zoveel power uit de ps3 kunnen halen. Misschien dat tegen het einde van de levensduur vd ps3 een game komt die enigzins in de buurt komt van de killzone trailer. Net zoals nu met GoWII op de ps2.

13. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Waren de filmpjes van Motorstorm en Killzone niet targets voor de PS3. Wat ze bedoelden te zeggen was, als de PS3 voor 100% begrepen wordt door ontwikkelaars. Dan zien de spellen er zo uit als deze filmpjes. Wanneer dat is? Niet bij de launch iniedergeval, misschien 2010? Die filmpjes hebben ze dus gebruikt om de PS3 te demonstreren en uiteindelijk is het ook als intro filmpje gebruikt voor in de games.

14. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OH, als de ps3 100% wordt benut. Nu snap ik het. :+

Dat slaat toch nergens op. Hoe weet je nou wat de kracht van de ps3 is als je die nog niet optimaal benut hebt.

15. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Tja Sony maakt een schatting, ze wilden een indicatie geven.

16. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind motorstorm er mooier uitzien dan GoW

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    :{ jah.. en die 2 games kan je ook zo goed vergelijken, he?

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, absoluut. In beide komen auto's voor. :x

19. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we maar geen ruzie maken. Is nergens voor nodig. Ieder zijn mening.

Hoe je het ook went of keert. Iedereen heeft wel een voorkeur.

20. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk, ik heb het toch over de graphics. Motorstorm zit veel meer detail in

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina